Τα βάφει όλα και συμφέρει...




Ναι, καλά καταλάβατε πάλι για την chalk paint της Annie Sloan μιλάω και όχι δεν με πληρώνει κανείς για να της κάνω διαφήμιση...  απλά βρε παιδί μου έχει άπειρες δυνατότητες και σε βγάζει από πολλούς μπελάδες και κόπο όταν θέλεις να μεταμορφώσεις κάτι...   Το συμφέρει του τίτλου πάει στο ότι με ένα κουτί του ενός λίτρου μπορείς να βάψεις και να τελειώσεις πχ μια ολόκληρη τραπεζαρία με 6 καρέκλες ενώ με κοινά χρώματα επιπλοποιίας θα χρειαζόσουν πολλά περισσότερα υλικά...

Αυτααά ως πρόλογο αλλά το αντικείμενο του τίτλου είναι αυτό...



'Ενας παλιός, καταταλαιπωρημένος, επάργυρος δίσκος που τον βρήκα δίπλα στον σκουπιδοτενεκέ της γειτονιάς.  Τον μάζεψα γιατί μου αρέσουν οι κάθε λογής δίσκοι όχι γιατί μου έλειπε...


Είναι πολύ ταλαιπωρημένος με άσχημη οξείδωση... Τον σκούπισα πολύ καλά με νωπό πανί...




και αφού καθάρισε τον έβαψα ένα χέρι με chalk paint σε απόχρωση Old White...


Η φωτογραφία δεν είναι καθόλου καλή, αυτή είναι η πίσω πλευρά του δίσκου, η οξείδωση και όλα τα χτυπήματα είχαν καλυφθεί εντελώς...  


Φοβήθηκα όμως μήπως με τον καιρό η οξείδωση ξαναβγεί και τον πέρασα άλλο ένα χέρι όχι όμως την ίδια απόχρωση... τώρα χρησιμοποίησα Egg Shell, είναι ένα χρώμα σαν γκριζοπράσινο.  Στη συνέχεια τον πέρασα με clear soft wax, τον έτριψα για να γυαλίσει λίγο, με ένα πολύ λεπτό γυαλόχαρτο του έκανα και κάποια σκασίματα και βγήκε από μέσα το ασημί του μετάλλου και λίγο το old white, τον πέρασα και με dark wax για να σκουρήνει λίγο...και νάτος έτοιμος!!!






Η φωτογραφία τον αδικεί, όταν τον στολίσω θα σας τον δείξω καλύτερα...  Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα μου θυμίζει λίγο "Βερσαλίες" ....







CONVERSATION

22 Comments:

  1. Από την οξείδωση με τον καιρό βγαίνει μια κιτρινίλα στο χρώμα.Μου έτυχε πολλές φορές και τώρα πλέον περνάω ένα πρώτο χέρι λευκό αστάρι μετάλλου και μετά το χρώμα που θέλω.Μου αρέσει πολύ η στρώση της μπογιάς.Χρησιμοποιείς κάποια συγκεκριμένη εταιρία για τα πινέλα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό το είδος μπογιάς δεν βγαίνει τίποτα γι αυτό κι εφαρμόζεται απ ευθείας και πάνω σε λουστραρισμένα ξύλα...απλά εγώ επειδή πρώτη φορά την χρησιμοποιώ σε μέταλλο την πέρασα και 2ο χέρι, όσο για τα πινέλα είναι απλά πινέλα του εμπορίου αλλά προτιμώ τα πολύ καλής ποιότητας ...

      Διαγραφή
  2. Μας έπιασε όλες να βάφουμε δίσκους αυτές τις ημέρες!! Καταπληκτικό το αποτέλεσμα. Την μπογιά αυτήν την αγοράζεις εδώ ή από το εξωτερικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Αγγλία την αγοράζω αλλά έμαθα πως τώρα την φέρνει και μια εταιρεία στην Ελλάδα... ε ναι με τους δίσκους έχω ένα κόλλημα :)

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσει! Έκανε ένα συνηθισμένο δίσκο στα τελευταία του σε κάτι καλλιτεχνικό!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! τι ωραία τοποθέτηση ... "καλλιτεχνικό"... ναι κάπως έτσι δείχνει ...

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα χριστίνα, χαίρομαι που σου αρέσουν τα χρώματα της Annie Sloan Που φέρνει η Wood-picker κατ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα. Είμαι σίγουρη ότι η σπιτική Chalk Paint σε βάθος χρόνου δεν έχει τις ίδιες ιδιότητες με αυτήν της Annie Sloan και όσοι ασχολούνται με αυτά το ξέρουν. Καλή χρονιά με πολλές δημιουργίες τώρα που θα μπορείς και συ να προμηθεύεσαι το χρώμα από την Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα ... δεν ξέρω για την διάρκεια της homemade chalk paint εγώ την ανέφερα γιατί την αναφέρουν δεκάδες μπλογκερς διακόσμησης οι οποίες συγχρόνως με την homemade χρησιμοποιούν και αυτήν της Annie Sloan. Δεν προτείνω καμία από τις δύο λέω τι χρησιμοποιώ εγώ ... Σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση του ονόματος της εταιρείας Wood-picker της φίλης Ελσας που παρέλειψα να αναφέρω πριν :)

      Διαγραφή
  5. Πράγματι η εικόνα αδικεί το έργο!!!!Χριστινάκι συμφωνώ ότι πρέπει να είναι υπέροχα τα συγκεκριμμένα χρώματα!
    Σου εύχομαι καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία!Φιλάκια
    Χριστινάκι παράκλησ.Βγάλε τη λεκτική επαλήθευση, που δεν προσφέρει τίποτα , μόνο δυσκολία στις αναγνώστριές σου.Ολες στην μπλογκογειτονιά μας τη βγάλαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Δεν το είχα καταλάβει αυτό με την λεκτική επαλήθευση...νομίζω πως το εφτιαξα. Εύχομαι και σε σένα τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ για την νέα χρονιά

      Διαγραφή
  6. χαχαχχαχα α ρε Χριστινακι.........."και κραταειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....."θα λεγα εγω αντε καλη βδομαδα να χουμε..........ησυχια δεν εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα και σε σένα νάσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα μου καλώς σε βρίσκω! Χαζευω τις δημιουργίες σου!!!! Μπραβο σου πολλή καλή δουλεια!!!! Εψαχνα αυτή την μαρκα στην Ελλάδα και δεν την εβρισκα πουθενα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ ευχαριστώ πολύ...τα χρώματα αυτά τα αντιπροσωπεύει εδώ και λίγο καιρό στην Ελλάδα η εταιρεία Wood-picker :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως σε βρήκα Χριστίνα .Είναι πολυ ομορφα αυτά που φτιάχνεις και πολυ χρήσιμες οι ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σ ευχαριστώ για την επίσκεψη. Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση :)

      Διαγραφή
  11. Από που μπορώ να αγοράσω τα χρώματα?Μένω στις Σέρρες,μήπος υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Εύα...συγνώμη μόλις είδα το μήνυμα. Η εταιρεία που τα αντιπροσωπεύει είναι η Wood picker. Η σελίδα της είναι http://www.wood-picker.com/ Επικοινώνησε με την κυρία που την έχει και θα σε ενημερώσει. Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  12. χαίρετε! Διάβασα σημερα το ποστ σας και μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρον! Να ρωτησω κατι, αν το γνωριζετε φυσικά? Ποιες ειναι οι τιμές των βαφών αυτών εδώ στην Ελλάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα,
    έχετε να προτείνετε κάποιο πινέλο για την εφαρμογή της chalk paint (μπογιά και κερί?Βλέπω ότι η εταιρεία της annie sloan έχει, αλλά μου φαίνονται αρκετά ακριβά.Έχετε κάποιο καλό πινέλο υπόψιν σας που να έχει καλό αποτέλεσμα σε καλύτερη τιμή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top