ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΔΩΡΑΚΙ...

Πέμπτη, Ιανουαρίου 16, 2014

Η χαρά μου είναι μεγάλη και θέλω να την μοιραστώ μαζί σας...  Χτες το απόγευμα ανοίγοντας να διαβάσω τα emails μου, βρήκα ένα email από την γειτόνισσα blogger Δήμητρα του Decor Asylum.  


Στο email αυτό αφού μου ευχόταν καλορίζικη για την καινούργια στήλη του blog μου HOMES WITH EXCEPTIONAL STYLE, μπήκε στον κόπο και μου έφτιαξε κάμποσα push buttons για να διαλέξω και να βάλω στο blog μου που κάποιος πατώντας τα να μπορεί κατ' ευθείαν να οδηγηθεί στην καινούργια στήλη, να την διαβάσει ή και να αναρτήσει το δικό του link.

Ομολογώ πως όλα τα σχέδια ήταν πολύ ωραία και ήταν φτιαγμένα και στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.  Διάλεξα δύο από αυτά και ήδη φιγουράρουν καμαρωτά-καμαρωτά στο blog μου.




Δήμητρα, για άλλη μια φορά... Ευχαριστώ πολύ



You Might Also Like

4 Comments

  1. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΛΑ............ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ... δεν το συζητάμε... το πόσο χαίρομαι που μιλάω μαζί σας χωρίς να γνωριζόμαστε δεν φαντάζεσαι!!!

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου που το δέχτηκες! Καλημέρα Χριστίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά είναι και δική μου! Καλημέρα Δήμητρα :)

      Διαγραφή

Subscribe