ΑΠΟ ΠΟΥ Ν ΑΡΧΙΣΩ… & ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ…

Πέμπτη, Ιανουαρίου 16, 2014

Σήμερα το πρωί σε ένα διάλειμμα μου στο γραφείο, έκανα το λάθος να ξεκινήσω να γράφω τα projects που θέλω να ασχοληθώ μέχρι το Πάσχα.  Και λέω μέχρι το Πάσχα γιατί η γιορτή αυτή οριοθετεί και το τέλος της χειμερινής περιόδου, έχει μπει ήδη και η άνοιξη, οπότε όλα πρέπει να είναι καθαρά, λαμπερά και έτοιμα να περιμένουν τον ερχομό του καλοκαιριού (αχ τι καλά…αγαπημένη μου εποχή) όπου λίγες πινελιές εδώ κι εκεί αρκούν για να συμπληρώσουν το σκηνικό!



Πρέπει  να κάνω ένα μίνι λίφτινγκ στο δωμάτιο της μικρής  μου κόρης, παρότι προσπαθώ να την πείσω ότι λόγω Γ Λυκείου δεν πρέπει να αναστατωθεί ο χώρος της.  Δεν την πείθω όμως γιατί το επιχείρημα «έχουμε κι άλλα δωμάτια για να διαβάσω» … έρχεται σαν απάντηση.  Της το έχω υποσχεθεί και όπως λέει κι ο λαός μας «σε άγιο, μικρό και τρελό μην τάξεις».

Μίνι λίφτινγκ σημαίνει αλλαγή χρώματος επίπλων, αλλαγή ταπετσαριών σε πολυθρόνες, κατασκευή ενός επιδαπέδιου φωτιστικού (το έχω φτιάξει αλλά δεν της το έχω πει), κατασκευή κεφαλαριού στο κρεβάτι γιατί δεν της αρέσει έτσι όπως είναι.



Έχω από λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα προγραμματίσει μία συρόμενη πόρτα που χώριζε το σαλόνι από την τραπεζαρία και που αναγκαστικά έκλεισε για να δημιουργήσω στο χώρο της τραπεζαρίας την 4η κρεβατοκάμαρα του σπιτιού (έχω 3 παιδιά) και ευτυχώς το σαλόνι ήταν μεγάλο και τα χώρεσε όλα να την φτιάξω κάπως ώστε να μη φαίνεται η πόρτα αλλά και να μην είναι μόνιμη κατασκευή.  Κι αυτό γιατί ο ένοικος της 4ης κρεβατοκάμαρας σύντομα ίσως και σε ένα χρόνο θα φύγει από το σπίτι λόγω γάμου.


Δεν φεύγουμε από το χώρο της τραπεζαρίας/σαλονιού γιατί ο μπουφές και οι καρέκλες της τραπεζαρίας  έχουν μπει στην to do list για αναβάθμιση 2-3 φορές και έχουν σβηστεί άλλες τόσες ως «δεν πρόλαβα».  Και όταν λέω αναβάθμιση εννοώ βάψιμο και αλλαγή ταπετσαρίας καρεκλών που θα γίνει φυσικά από εμένα.


Και για τελευταίο project μέχρι το Πάσχα άφησα την μικρότερη βεράντα του σπιτιού, έχει 2.  Στην φωτογραφία πιο πάνω βλέπετε μια μπαλκονόπορτα που βγαίνει στην βεράντα που βλέπετε παρακάτω.  ‘Εχω στο μυαλό μία κατασκευή ενός καθιστικού με παλέτες στην μία γωνιά της (έχω άπειρες παλέτες στο μαγαζί) και στην άλλη πλευρά της βεράντας να βάψω μία παλιά τραπεζαρία κουζίνας του 1918 (ξέρω την ακριβή ημερομηνία γιατί είναι η ημερομηνία που παντρεύτηκε η γιαγιά μου και την αγόρασε) με 4 καρέκλες.  Φυσικά θα προστεθούν και λουλούδια.  Ε να μην έχουμε έτοιμη την βεράντα μας τον Απρίλη;

 

Σε όλα τα πιο πάνω θα πρέπει να προσθέσω ότι εργάζομαι τουλάχιστον ως τις 5 το απόγευμα, έχω 3 παιδιά, 2 σκυλιά και ότι προκύπτει στην καθημερινότητα μας.

Χμ μάλιστα…μάλλον πρέπει να σηκώσω τα μανίκια να τα κατεβάσω ξανά την Μ. Παρασκευή…

Άφησα το στυλό κι έφτιαξα ένα ζεστό καφέ να χαλαρώσω…


Εσείς τι έχετε προγραμματίσει τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα;  Πες τε μου να πάρω κουράγιο…




You Might Also Like

14 Comments

  1. Σε κατανοώ απόλυτα αφού σε παρόμοια κατάσταση βρίσκομαι κι εγώ.Και χώρια τα δικά μου ,αναλαμβάνω και πράγματα φίλων κι έτσι τα δικά μου μένουν πίσω.Γερές να είμαστε...κι όρεξη να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι φυσικά πάνω απ όλα η υγεία... Στην to do list δεν αναφέρω τι κάνω για φίλους και συγγενείς... εκεί υπάρχει άλλη λίστα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι δεν έχω προγραμματίσει τίποτα συγκεκριμένο. Αυτό που θέλω και κάνω σχεδόν κάθε άνοιξη είναι να βάζω χρώμα στο Άσυλο με αξεσουάρ (μαξιλάρια, διακοσμητικά κτλ) και έχω ήδη ξεκινήσει να ψάχνομαι καθώς για φέτος λέω να προσθέσω το χρώμα της μέντας & πινελιές κοραλί! Δουλειά δεν είχε ο διάβολος..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι! αυτό με τα χρώματα θα γίνει και σε μένα... Φέτος έχω πάθει κάτι με το τιρκουάζ/καφέ που το σκέφτομαι για το λιφτινγκ στην κρεβατοκάμαρα και στους κοινόχρηστους χώρους σκεφτόμουν τα γήινα ...

      Διαγραφή
  4. Χριστίνα μου,εγώ φαντάστηκα είδη το μπαλκόνι σου και περιμένω να το δω με αγωνία!!
    Και η δική μου λίστα είναι τεράααααστια και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω!Θέλω να σου γράψω ένα μήνυμα για συμβουλές...αν προλάβω θα το κάνω σε λίγο!
    Σε φιλώ και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα πολύ Λαμπρινή μου να δω τις προτάσεις σου...έχω ένα πλάνο στο μυαλό μου... για να δω θα συμπέσουν οι ιδέες μας?

      Διαγραφή
  5. Που είναι το μέιλ σου και δεν το βρίσκω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! 'Εχεις δίκικο...στην στήλη email εκεί που είναι ο φάκελος δεν βγαίνει ...
      Το email μου είναι artdecorationcrafting@gmail.com

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν οι αλλαγές γενικά και αυτές που θες να κάνεις!Ανανεώνουν τη διάθεση μαζί με τον χώρο!Εύχομαι να τα προλάβεις και να τα απολαύσεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Θα το απολαύσω σίγουρα μετά όσα κι αν προλάβω να κάνω αλλά αυτό που απολαμβάνω πιο πολύ είναι η διαδικασία των κατασκευών και της ετοιμασίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω δουλειές!! Αναμένουμε να δούμε όμορφες ιδέες, τεχνικές και αποτελέσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Χριστίνα!όπως το γράφεις με φούντες!!αλήθεια τι είναι αυτό άραγε που μας πιάνει πιο πολύ την άνοιξη?λίστα τεράστια σου λέω αλλά εμείς λόγω Πάσχα πρώτα κάνουμε κήπο αυλή και έχει ο Θεός για τα υπόλοιπα!!καναπέδες όμως με παλέτες είναι έτοιμοι για βάψιμο!!!!!!!θα μου πεις εσύ χρώματα!!!περιμένω να δω τι όμορφο μας ετοιμάζεις!!θα τα προλάβεις όλα είμαι σύγουρη!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσα έξω στους προγραμματισμούς μου πέρασε και το Πάσχα και δεν είμαι έτοιμη ακόμη δυστυχώς ...

      Διαγραφή