ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΛΑΜΠΑΣ, ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ & ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ





΄Ηταν δύο καπελάκια, πάνω σε δύο μάλλον συμπαθητικές βάσεις λάμπας, δύο πορτατίφ δηλαδή.  Αυτά τα καπελάκια, τόσο κοινά, τόσο βαρετά.  




Εδώ και κάμποσες μέρες, τα κοίταγα, τα ξανακοίταγα, να αγοράσω αλλα καπελάκια; Και τι να πάρω, χρωματιστά; Μπα δεν μου άρεσε τίποτα από αυτά που είχα δει οπότε με βοηθό το Internet έψαξα και βρήκα κάτι που μου άρεσε...

Συγκέντρωσα λοιπόν τα υλικά μου, εκτυπωμένες σελίδες παλιού λεξικού και μια συλλογή από πεταλούδες από το Graphics Fairy , αυτό το site έχει απίστευτα πράγματα, ψαλίδι, ατλακόλ, κόλα σε σπρέι, διακοσμητικό κορδόνι.




'Εκοψα σε λωρίδες τις σελίδες του λεξικού και τις ψέκασα με κόλα σπρέι από την πίσω πλευρά...


Στη συνέχεια τις κόλλησα στο καπέλο της λάμπας...


Την άφησα 30 λεπτά να στεγνώσει καλά και στη συνέχεια έκοψα ότι περίσσευε στο πάνω και στο κάτω μέρος...


Στην φωτογραφία εμφανίζεται και το πλυντήριο και η λεκάνη για το άπλωμα, ε είμαστε και νοικοκυρές τι να κάνουμε...

Έκοψα μία από τις πεταλούδες που είχα εκτυπώσει και την κόλλησα με ατλακόλ και ύστερα πέρασα με αραιωμένη ατλακόλ όλο το καπελάκι.



Αφού στέγνωσε καλά, βγήκαν τα πιστόλια!  Σιγά καλέ, το πιστολάκι της θερμοκόλλησης για να κολλήσω το κορδόνι γύρω-γύρω...  Διάλεξα το μαύρο από τα δύο που είχα και το κόλλησα στο πάνω και το κάτω μέρος του καπέλου ...


Αυτό ήταν!  και νάτην ανανεωμένη στο κομοδίνο μου, ξεκίνησα από το δικό μου πρώτα και στη συνέχεια θα φτιάξω και άλλη μία για το κομοδίνο του συζύγου...



Να έχετε μια όμορφη μέρα...

Christina
by ArtDecorationCrafting

CONVERSATION

24 Comments:

  1. Του έδωσες χαρακτήρα! όρεξη να έχουμε να φτιάχνουμε πράγματα! Καλημέρα Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ορεξη έχουμε, ο χρόνος όλο και λιγοστεύει... :)

      Διαγραφή
  2. Καλησπερούδια!!!!πάρα πολύ όμορφη ανανεωμένη και φωτεινή!!!!Μπράβο σου Χριστινάκι άντε να δούμε τι άλλο ετοιμάζεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ρουστίκ ανανέωση Χριστίνα! Κι εγώ έχω μία παλιά λάμπα στο σαλόνι που όλο την κοιτάζω κι όλο δεν την συμπαθώ αλλά ακόμα δεν έχω σκεφτεί τι να της κάνω! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούτσικη έγινε...τουλάχιστον έγινε κάτι! Μέχρι την επόμενη μεταμόρφωση

      Διαγραφή
  4. Χριστίνα,χαρίζεις έμπνευση!Πολύ θα ήθελα κάτι ανάλογο και για το δικό μου δωμάτιο .Το καπελάκι υφασμάτινο ήταν?Και από κάτω πλαστικό?Αφαίρεσες το ύφασμα ή όχι?Συγνώμη, που σε βολιδοσκοπώ με τόσες ερωτήσεις αλλά μου άρεσε πολύ το στυλ που του έδωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου... Υφασμάτινο καπελάκι με πλαστικοποίηση εσωτερικά. Συνηθισμένο καπελάκι, Όχι δεν το αφαίρεσα το ύφασμα κόλλησα κατ΄ευθείαν πάνω του.
    Μη ζητάς συγνώμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έγινε φανταστικό Χριστίνα μου, μπράβο σου!!! Εγώ θα κρεμούσα και μερικά μαύρα κρυσταλλάκια, εκείνα τα μπαρόκ που έχουν τέλειο σχήμα (σαν κιθάρα), για να με ταλαιπωρώ στο ξεσκόνισμα... Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ! Πολύ ωραία ιδέα!!! Ναι θα ψάξω να βρω και θα τα βάλω, γιατί έτσι κι αλλιώς ψάχνω ένα πολυέλαιο έστω και από "σκουπίδια" να τον βάψω μαύρο για κεντρικό φως!!! Ευχαριστώ Κυριακή μου ...

      Διαγραφή
  7. Την χρειαζόταν την αλλαγή! Έδεσε πολύ ωραία το νέο καπέλο με το πόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια έγινε η λάμπα,μάρέσουν και τα γράμματα και η πεταλούδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφο εγινε!!! Μπραβο Χριστινα με τις ιδεες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Χριστίνα.
    Είσαι υπέροχη. Σήμερα είδα το site σου κι έχω ενθουσιασεί. Είσαι πραγματικά πολυπράγμων και πολυτάλαντη. Κι εγώ έτσι είμαι. Με την μόνη διαφορά ότι εσύ είσαι προνομιούχα. Έχεις εργαστήριο, ενώ εγώ όχι. Αν και ψάχνω χώρο κοντά στο σπίτι μου για να τον μετατρέψω σε χώρο κατασκευών. Θα χαρώ πολύ να έχουμε επικοινωνία. Αισθάνομαι ότι έχουμε την ίδια αγάπη για οτιδήποτε χειροποίητο.
    Σου εύχομαι καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ ευχαριστώ πολύ Στέλλα για τα καλά σου λόγια! Κι εγώ χαίρομαι να έχω επικοινωνία με ανθρώπους που έχουν ίδια ενδιαφέροντα με μένα αλλά δεν έχω κανένα στοιχείο σου! Αν θέλεις στείλε μου μέιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφή ιδέα! Όλο το φωτιστικό απέκτησε αμέσως χαρακτήρα! Μου άρεσε πολύ και η επιλογή με τις παλιές σελίδες λεξικού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι αυτό ακριβώς ήθελα ... να πάψει να είναι απρόσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμοφο έγινε!!! Πριν ήταν σχεδόν "αορατο" τώρα δεν ξεκολλάς τα μάτια σου από πάνω του!
    (από το πάρτυ http://ginamegoneis.blogspot.gr/2014/06/link-party-6.html?showComment=1402050260436)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  15. μεταμορφώθηκε !
    απο το link party
    http://ginamegoneis.blogspot.gr/2014/06/link-party-6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Αυτός ήταν κι ο σκοπός μου, σ ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή

Back
to top