ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ...





Είναι κάτι στιγμές που σου φέρνουν δάκρυα στα μάτια, που λες μα υπάρχουν ακόμη τέτοιοι άνθρωποι, με τόσο ευγενική ψυχή;  Πάντα πίστευα και πιστεύω και θα πιστεύω στον άνθρωπο.  Όσο κι αν η σκληρή καθημερινότητα που όλοι αντιμετωπίζουμε μας έχει κάνει λίγο νευρικούς, λίγο περίεργους, λίγο καχύποπτους, λίγο δύσκολους στην επικοινωνία μεταξύ μας.

Για τον άνθρωπο που θα αναφερθώ, δεν τον γνωρίζω ούτε εκείνη με γνωρίζει.  Πρόκειται για την Κυρία Γεωργία Μανάση.  Το "Κ" στο κυρία δεν το έγραψα λάθος, δεν είμαι ανορθόγραφη αλλά είναι αυτό που λέμε Κυρία με κάπα κεφαλαίο.  Για να καταλάβετε γιατί τα λέω όλα αυτά ...

Πριν από 15 ημέρες περίπου κι ενώ το διάβαζα αρκετούς μήνες αποφάσισα να γίνω μέλος στο blog
aktida.blogspot.gr που το γράφει, το υπογράφει και το περιποιείται η κ. Γεωργία.  Ήμουν το 1000ο μέλος στο blog της κι επειδή μου φάνηκε πολύ σημαδιακό το νούμερο της έγραψα μεταξύ άλλων και τις ευχές για τα 10000 μέλη.

Κι εκείνη αφού διάβασε το μήνυμα μου μου έστειλε ένα email που μου έγραφε πως έπρεπε κάτι να με "κεράσει" να μου στείλει ένα συμβολικό δωράκι γι αυτό.   Το έστειλε και το παρέλαβα μόλις σήμερα!


Ένα πανέμορφο τετράδιο, στολισμένο από την ίδια, με ένα υπέροχο μπουκέτο λουλούδια, ζωγραφισμένο από την ίδια, γιατί εκτός όλων των άλλων χαρισμάτων της είναι και ζωγράφος...



Δώρο όμως χωρίς κάρτα δεν λογίζεται....



Σ ευχαριστώ πολύ κ. Γεωργία μου, να σαι καλά εσύ, ο αντρούλης σου, τα παιδιά σου και τα εγγονάκια σου και πίστεψε με θα σε θυμάμαι όχι μόνο κάθε που θα ανοίγω το τετράδιο ...

Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!

Christina
by ArtDecorationCrafting



CONVERSATION

12 Comments:

  1. Τι υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσει η εβδομάδα σου Χριστίνα!!! Να τα χαρείς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα να είσαι έτσι τυχερή!!!!!!!!Χαρήκαμε που βρεθήκαμε,πάμε να κάνουμε βολτούλα στις δημιουργίες σου!Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσια σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...δεν έχω και κάτι να σας τρατάρω :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ γλυκιά κίνηση! Σου εύχομαι να παίρνεις πάντα δώρα από ανθρώπους που σε εκτιμάνε γιατί και εσύ Χρίστινα μου είσαι γλυκός άνθρωπος! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου για τα καλά σου λόγια! Μα βαλθήκατε να με κάνετε να δακρύζω σήμερα, σοβαρή γυναίκα στο γραφείο! Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ένα όμορφο δώρο από ένα όμορφο άνθρωπο.....τι καλύτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ράνια μου δεν υπάρχει καλύτερο και όταν αυτός ο άνθρωπος δεν σε γνωρίζει προσωπικά καταλαβαίνεις την δοτικότητα του !!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ συγκινητική κίνηση! Να το χαίρεσαι και να το γεμίσεις με ιδέες, ιστορίες και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που σου άρεσε και έφθασε στα χέρια σου. Ανησυχούσα μήπως χάθηκε.Εγώ σ΄ευχαριστώ και..ντράπηκα λιγάκι για όσα έγραψες για μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια όλα και μάλλον δεν είναι όλα, γιατί μόνο αυτοί που σας γνωρίζουν θα μπορούν να μιλήσουν :)

      Διαγραφή

Back
to top