Η τέχνη δεν είναι πάντα ακριβή...The art is not always expensive!!!

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2014



Σίγουρα ένα σπίτι για να θεωρηθεί ολοκληρωμένο εκτός από τα βασικά στοιχεία διακόσμησης του, έπιπλα, χαλιά, κουρτίνες και φωτιστικά θα πρέπει να ντύσει και τους τοίχους του. 

Κορνίζες με οικογενειακές φωτογραφίες...




Καθρέφτες...




Τοιχογραφίες...


...και επειδή μπορεί να μη μας αρέσει τίποτα από τα παραπάνω και τα έργα των φημισμένων ζωγράφων κοσμούν τοίχους μουσείων ή τοίχους άλλων βαλαντίων και επειδή η τέχνη δεν είναι πάντα ακριβή το πρόβλημα μπορεί και να λυθεί με την abstract art, αφηρημένη τέχνη.  Τέχνη χωρίς συγκεκριμένο νόημα που αφήνει τον θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.  Φυσικά υπάρχουν μεγάλοι ζωγράφοι αντιπρόσωποι αυτού του ρεύματος ζωγραφικής αλλά είπαμε πως εμείς δεν μπορούμε να τα αποκτήσουμε και ότι μας είναι ακριβό τι κάνουμε; Το diyάρουμε!



null

Πάντως εγώ αν και δεν φημίζομαι για τις ζωγραφικές μου ικανότητες θα το επιχειρήσω. Εσείς θα φτιάχνατε κάτι παρόμοιο για τον χώρο σας;

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα

Christina
by ArtDecorationCrafting



You Might Also Like

21 Comments

  1. Παλιότερα ζωγράφιζα πίνακες με ακρυλικά και μερικές φορές τούς βάζω στο Άσυλο!
    Το θέμα "τέχνη" όμως σηκώνει πολύ συζήτηση Χριστίνα και συχνά μπερδεύεται με την "χειροτεχνία".
    Εγώς πάντως πειράζει που έχω μείνει να χαζεύω το λευκό κεφάλι αλόγου; :)

    Υ.Γ. Πάλι κάτι γίνεται με τις φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο Δήμητρα μου δεν προσπαθώ καν να αγγίξω το θέμα "τέχνη" όπως είδες, στην ευρύτερη όμως ένοια της χειροτεχνία είναι ίσως σε άλλη διάσταση. Φτηνή λύση για να καλύψουμε τους τοίχους μας είναι η αφορμή της ανάρτησης... Δεν φαίνονται κάποιες φωτο; Γιατί εγώ πάλι τις βλέπω όλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα φαίνονται όλες Χριστίνα! Τι να πω, ίσως είναι και ο Μπλόγκερ με τις μέρες του!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχα! Ναι δίκιο έχεις, έχει κι αυτός τις μέρες του :)

      Διαγραφή
  3. Χριστίνα η μαμά μου σ' έβαλε να γράψεις τη σημερινή ανάρτηση; Η μόνιμή μας διένεξη είναι οι κουρτίνες που δεν εννοώ να βάλω στο καθιστικό. Εκείνη είναι ικανή να αλλάζει 3-4 φορές το χρόνο κουρτίνες, εγώ θέλω τα παράθυρα ελεύθερα, ούτε στο πλάι τους δεν τις θέλω.
    Για κάδρα όμως και ιδιαίτερα φωτογραφίες, που είναι και το κυρίως θέμα μας, καμία αντίρρηση! Μακάρι να είχα περισσότερους τοίχους να έβαζα πιο πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι τυχερή και μένεις σε μονοκατοικία ή σε πολυκατοικία που τριγύρω δεν έχει κάτι τότε ναι γιατί να τα κλείσεις τα παράθυρα; Πάντως αν εγώ επιχειρούσα να κάνω κάτι τέτοιο θα ξέσπαγε πόλεμος με τους ενοίκους του σπιτιού. Και μένα μ αρέσουν οι ντυμένοι τοίχοι, να σκεφτείς ότι έκανα wall gallery πριν από 20 και βάλε χρόνια (μωρέ που είναι κάτι φωτό που είχα ... πρέπει να ψάξω να τις βρώ έχουν πολύ πλάκα). Τώρα μου έχει καρφωθεί η ιδέα στο κεφάλι να αλλάξω τα κάδρα τουλάχιστον στο σαλόνι, αλλά επειδή είχαν πληρωθεί κάποια αρκετά ευρουλάκια κάποιοι βγάζουν αφρούς...χιχι

      Διαγραφή
  4. ωραίο θέμα Χριστίνα μου, οι συλλογές πάντα δημιουργούν ωραία ατμόσφαιρα και γεμίζουν το χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ έχω φτιάξει σχεδόν όλους τους πίνακες στο σπίτι μου γ γιατί εν μέρη το έχω σπουδάσει κιόλας! Αλλά φυσικά κάθε έκφραση που μας αντιπροσωπεύει και μας πάει μπορούμε να τη στολίσουμε στο σπίτι μας. Έτσι θα φανεί ότι είναι και δικό μας.Είμαι θετική επίσης και στο τοίχο από φωτογραφίες! Άλλη αγάπη μου μεγάλη αυτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ζωγραφίζεις??!!! Τι καλά! Φυσικά και ότι είναι φτιαγμένο από εμάς έχει ιδιαίτερη αξία...

      Διαγραφή
  6. Λάτρεψα τη γωνιά με τους καθρέπτες !!!!!!
    Σ'ευχαριστούμε , μας δίνεις ιδέες.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνω ... αλλά παίρνω κιόλας από εσάς!
      Φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  7. Μπορείς να ντύσεις τους τοίχους,έχοντας πολλές επιλογές αλλά στο θέμα της ζωγραφικής σε πίνακες δεν θα το τολμούσα,πάντως οι προτάσεις εδώ είναι πολύ ωραίες,ιδιαίτερα η τελευταία...την καλημέρα μου Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχεις πολλές επιλογές, όσον αφορά την ζωγραφική σίγουρα είναι μεγάλο θέμα αλλά πάλι αυτά τα ακανόνιστα γεωμετρικά σχέδια που τα ονομάζουν abstract δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερο ταλέντο για να τα φτιάξεις... Καλημέρα κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  8. Με του πίνακες είμαι λίγο περίεργη, μου αρέσει όμως πάρα πολύ ένας τοίχος με οικογενειακές φωτογραφίες να σου θυμίζουν όμορφες στιγμές. Ένα τοίχο με καθρέφτες είχε τύχη να δω πρίν πολλά πολλά χρόνια σε ένα μπάρ στην Αγία Παρασκεύη και από τότε το είχα ερωτευτεί αυτό το στύλ, το κακό είναι ότι κοστίζει αρκετά μια τέτοια σύνθεση... Καλή σου μέρα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καθρέφτες είναι λύση, ιδιαίτερα για χώρους προβληματικούς όπως η είσοδος στο σπίτι μου την έχω ντύσει με καθρέφτες αλλά και πολλοί μικροί καθρέφτες πάλι είναι μια πολύ ωραία σύνθεση. Την καλημέρα κι από εμένα Ελεάνα :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες ιδέες και ιδιαίτερα των wall galleries. Δεν έχω κάτι αντίστοιχο αλλά όλο και με περιτριγυρίζει η ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το κάνεις...εγώ σκέφτομαι να το ξανακάνω (γιατί το είχα κάνει και πριν καμιά 20ριά χρόνια) στην κρεβατοκάμαρα στον τοίχο που έχουμε βιδώσει την τηλεόραση και στέκει σαν ... αντε να μη πω! Φιλιά πολλά Κατερινάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο δίκιο έχεις! έχω δει σπίτια κατπληκτικά τα οποία βασίζονται στο diy με πολύ χαμηλό κόστος!
    http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πιστεύω Γεωργία μου...μπορούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία λύση Χριστίνα η σύνθεση από καθρέφτες σε μικρά και διαφορετικά σχέδια νομίζω θα προτιμήσω αυτό αν και σπάω πολύ!!!καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe