Homes with Exceptional Style No 11

Παρασκευή, Μαρτίου 28, 2014





Κι επειδή καλοκαιράκι έρχεται σου έχω σπίτι παραλιακό... Δεν είναι βέβαια στην αγαπημένη μου Μεσόγειο αλλά το γαλάζιο όπου κι αν βρίσκεται σε ταξιδεύει.  Μοντέρνο και αφαιρετικό όπως πρέπει να είναι τα σπίτια των διακοπών για να μη βασανιζόμαστε (ούτε εγώ το τηρώ κουβαλάω ότι αγαπάω μαζί μου).  Μεγάλα ανοίγματα, μεγάλα παράθυρα και η θέα μέσα στο σαλόνι σου ή στην κρεβατοκάμαρα σου.  Βρίσκεται στο East Sussex στην Μ. Βρετανία. 

























Εδώ αφήστε με να γράφω όλη μέρα...









































Από jjlocations

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
by ArtDecorationCrafting


You Might Also Like

19 Comments

  1. Μοντέρνο coastal ε; Ωραίο σπίτι δεν λέω, με τέλεια τεράστια ανοίγματα και όμορφες αναφορες σε φινιστρίνια με τους καθρέπτες και το παράθυρο. Αλλά βρε παιδί μου εγω την Αγγλία την έχω συνδυάσει με υπέροχα δάση γεμάτα πανύψηλα δέντρα, βρύα και μανιτάρια και απέραντο πράσινο! Τέτοια θέλω εγώ :)
    Και εκείνη την εξωτερική λευκή σκάλα τι την θέλανε; Μοιάζει σαν μεταγενέστερη προσθήκη που δεν κολλάει καλά με το υπόλοιπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ολο το σπίτι εξωτερικά μιμείται την αρχιτεκτονική ενός θαλαμηγού σκάφους! Από το πάτωμα το ξύλινο που θυμίζει τικ, αν κι εγώ θα προτιμούσα να είχαν βάλει τικ, τις αναδιπλούμενες γυάλινες πόρτες που τις συναντάς σχεδόν πάντα σε μεγάλα θαλαμηγά, και φυσικά την σκάλα που σε κάνει να νομίζεις πως από το low deck ανεβαίνεις στο upper deck. Ειδικά αν παρατηρήσεις την 8η φωτογραφία νομίζεις πως κάθεσαι στο σαλόνι πλοίου και διασχίζεις το πέλαγο...ακόμη και τα κολωνάκια στην αυλή που ενώνονται με σχοινί σου θυμίζουν τα ανοξείδωτα κολωνάκια των σκαφών με το συρματόσχοινο...

      Διαγραφή
  2. Beautifully invigorating and refreshing designs, complemented by the vitality of the sea blue hues and the crisp white foundation! For a traditionalist like myself, you've really tempted me this time with such minimalist magnificence!

    Happy weekend!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Poppy, your style although is like you say traditional is so cozy, so colourful! But I have to agree with you that because of the place and the way this house is equipped, it looks gorgeous.
      Happy weekend you too!

      Διαγραφή
  3. Χριστέ μου τι θέα είναι αυτή?Εγώ θέλω το δωμάτιο με το τηλεσκόπιο και τη κρεβατοκάμαρα που βλέπει θάλασσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Τα καλύτερα πάντα προλαβαίνεις Λίλια! Την κρεβατοκάμαρα στην δίνω γιατί νομίζω πως όλες βλέπουν θάλασσα, το δωμάτιο με το τηλεσκόπιο όμως θα το μοιραστούμε από μία πολυθρόνα η κάθε μία... τι λες;

      Διαγραφή
    2. Χιχιχι ένταξή!! Εξάλλου τίποτα δεν είναι καλύτερο από μια καλή παρέα :*

      Διαγραφή
  4. Έχεις την αίσθηση οτι βρίσκεσαι μέσα σε πλοίο,έτοιμο να σαλπάρει ,είναι όμορφα και αρμονικά τα χρώματα αλλά και η διακόσμηση ανάλογη με το κτίριο ...ευχαρίστως θα έμενα σε ένα τέτοιο σπίτι...άνετο μεγάλο, φωτεινό και με θέα το απέραντο γαλάζιο.Πολύ ωραία ανάρτηση Χριστίνα μου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου, αυτό ακριβώς έλεγα κι εγώ στην Δήμητρα πιο πάνω ότι σου δίνει την αίσθηση πλοίου και αυτός ήταν ο σκοπός τους από την αρχιτεκτονική του κτιρίου μέχρι το στήσιμο των επίπλων...ναι και μένα το απέραντο γαλάζιο με ηρεμεί όσο τίποτα άλλο!

      Διαγραφή
  5. Ονειρικό σπίτι !!! Με τέτοια θέα και σε τέτοια τοποθεσία ακόμη και το minimal είναι υπεραρκέτο !!! Και βρίσκω το συγκεκριμένο concept στην περίπτωση αυτή ιδανικό !!! Λάτρεψα την κρεβατοκάμαρα με την φωτογραφία των πολύχρωμων σπιτιών στην παραλία και τα αντίστοιχα μαξιλάρια !!! Πολύ ωραία ανάρτηση Christina !!! Καλησπέρα και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς νομίζω κι εγώ στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οτιδήποτε περισσότερο θα ήταν φλύαρο και θα σε αποσπούσε από αυτό το τοπίο! Καλό Σ/Κ κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  6. Από τις λίγες φορές που ένα σπίτι τόσο λιτό με ευχαριστεί οπτικά.Ακόμα και η έλλειψη κουρτινών δεν μ'ενοχλεί ιδιαίτερα.Οι βεράντες του υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου έχεις δίκιο γιατί δεν χρειάζονται κουρτίνες σε τέτοιο σπίτι να κρύψεις τι; Το απέραντο γαλάζιο;

      Διαγραφή
  7. Με αυτή τη θέα ορατή από παντού, λίγη σημασία έχουν τα έπιπλα και η διακόσμηση. Τι άλλο να ζητήσει κανείς όταν κάθεται και μπορεί να βλέπει αυτή την ομορφιά μπροστά του... Κάπως έτσι ήταν πάντα το σπίτι των ονείρων μου, ολόκληρη η μία (τουλάχιστον) πλευρά του σπιτιού να είναι τζάμι, εννοείται με την αντίστοιχη θέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην προκειμένη περίπτωση Δήμητρα η φύση/το απέραντο γαλάζιο είναι και διακοσμητής και μέσο διακόσμησης!

      Διαγραφή
  8. ooooo αυτο μου είχε ξεφύγει!!!! Ο εσωτερικός χώρος του σπιτιού μοιάζει σα να δένει με σκηνικό της θάλασσας... Δε μου φέρνει σε πλοίο το μέσα τουλάχιστον. Πάντα μου άρεσε αυτό nautical style decor! Έχει τέτοια σπίτια η Αγγλιά?? εκπλήσσομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχει..έχει...το μέσα όχι τόσο πολύ δεν φέρνει αλλά η αρχιτεκτονική του είναι με αυτή την λογική

      Διαγραφή
  9. Μέσα στο φόρτο εργασίας που έχω αυτή την περίοδο, με συνεπήραν οι εικόνες αυτού του σπιτιού! Αν μπορείς να μου το μεταφέρεις σε μια κοντινή (και πιο ωραία) παραλία το αγοράζω σήμερα και πάω το βράδυ εκεί να ξεκουραστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εντάξει Κατερίνα μου αφού το θες τόσο πολύ η μεταφορά νομίζω δεν αποτελεί πρόβλημα :)

      Διαγραφή

Subscribe