Μια φορά και δυο βαζάκια...

Τετάρτη, Μαΐου 14, 2014



Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δύο γυάλινα βαζάκια… τα είδατε και στην δημιουργία της gallery wall.  Κι αφού η απόφαση για την αναβάθμιση της κρεβατοκάμαρας πάρθηκε, κι αφού τα χρώματα ψηφίστηκαν, στα διαλείματα μεταξύ δουλειάς στο γραφείο και μεγαλύτερων projects λέω δεν ξεκινάς να αλλάζεις λίγο και τα τζάτζαλα-μάτζαλα βλέπε διακοσμητικά που θα μείνουν στο κάδρο;  Πιο γρήγορο λοιπόν ήταν αυτά τα δύο βαζάκια.


Τα πήρα λοιπόν βόλτα μαζί μου στο γραφείο, τα κοίταγα, τα ξανακοίταγα και μετά τα μάτια μου έπεσαν σ αυτά τα διάφανα αυτοκόλλητα που βάζουμε κάτω από δίσκους ή άλλα αντικείμενα για να προστατέψουμε το τραπέζι μας.


Η λάμπα της έμπνευσης είχε ανάψει… κόλλησα ταινία λίγο πιο κάτω από την μέση σε κάθε βάζο και την έσκισα ακανόνιστα γιατί δεν ήθελα να σχηματιστεί ίσια γραμμή.


Στο κάτω μέρος του βάζου κόλλησα κάποια από τα διάφανα προστατευτικά



Έτοιμα και τα δύο…



Σειρά έχει το βάψιμο κι έτσι τα έβαψα με χρυσό σπρέι...


Αμέσως μετά το 2ο χέρι αφαίρεσα την ταινία και τα άφησα να στεγνώσουν για λίγες ώρες.



Μεταφέρθηκαν το απόγευμα στην θέση τους …




και κάνουν ήδη παρέα με έναν γελαστό πιθηκάκο που έκανε μπάνιο κι αυτός στο χρυσό.




Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

41 Comments

  1. Κανονικότατο λίφτινγκ στα βαζάκια έκανες Χριστίνα μου, καλά κάνει και χαίρεται ο πιθηκάκος σου! Πλέον έχει "χρυσή" παρέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έγιναν Λίλια...η φωτογραφία γμτ τα αδικεί :)

      Διαγραφή
  2. Με πόσο απλό τρόπο άλλαξαν τελείως! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά όλες οι κατασκευές/επισκευές απλή σκέψη είναι ... η έμπνευση είναι το μεγαλύτερο συστατικό. Δεν μιλάω για τα βαζάκια φυσικά γιατί σιγά την έμπνευση.

      Διαγραφή
  3. Άλλαξαν τελείως Χριστίνα και ναι, το ήθελαν το μπάνιο στο χρυσό! Σαν μεταλλικά καρφιά φαίνονται τα καρουμπαλάκια (πάντα ξεχνάω το κανονικό τους όνομα). Το πιθηκάκι κάποια πονηριά έχει στο μυαλό του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κόρη μου μου λέει πως έχω καταντήσει σαν τον Μίδα! Τριγυρνάω με το χρυσό σπρέι και βάφω. Στην κρεβατοκάμαρα που δεν μπορώ να αλλάξω τα έπιπλα θα αλλάξω τα διακοσμητικά! Αντιολισθητικά δεν τα λένε τα καρουμπαλάκια;

      Διαγραφή
  4. τι ομορφα που έγιναν!!! καμια σχέση με τα αρχικά και πόσο εύκολα!!! ωραία ιδέα!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελπίδα μου που σου άρεσαν! Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  5. κι έτσι απλά αλλάζεις τα ήδη υπάρχοντα βαζάκια με σκοπό να ταιριάξουν στη νέα διακόσμηση!! Πολύ ωραία η έμπνευσή σου Χριστίνα! Εγώ έχω μία χαζή απορία, αυτό το χρώμα δε φεύγει με το καθάρισμα? δηλαδή παίζει να τα ξεσκονίσεις και να γίνει το ξεσκονόπανο χρυσό?? λέω τώρα εγώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Οχι δεν παθαίνει τίποτα το χρώμα. Το σπρέι αυτό περιέχει και primer και κάθεται μια χαρά σε όλες τις επιφάνειες :)

      Διαγραφή
  6. Όμορφες ,γρήγορες και υπέροχες μεταμορφώσεις!Πρέπει να πάρω και εγώ ένα χρώμα σε spray,αλλάζουν όλα γρήγορα και γίνονται υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Ιωάννα μου...ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. Απ'το ...τίποτα, δημιουργίες!Diy ξεχωριστό! Α Γ Α Π Α Ω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι Αλέκα μου, από το τίποτα! Εσύ ξέρεις καλύτερα :)

      Διαγραφή
  8. Ξεκίνησες πολύ δυναμικά το κομμάτι της δημιουργίας και μου αρέσει πολύ!!!τέλεια τα βαζάκια σου και η ιδέα σου επίσης!!!!!θέλω να σου Χριστίνα μου όμως ότι κάνεις πολύ όμορφες τις αναρτήσεις σου και πολύ κατανοητές!!!!!!σε ευχαριστούμε Χριστίνα για τις όμορφες ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Χριστίνα μου που σου άρεσε και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  9. Ξεκίνησες πολύ δυναμικά το κομμάτι της δημιουργίας και μου αρέσει πολύ!!!τέλεια τα βαζάκια σου και η ιδέα σου επίσης!!!!!θέλω να σου Χριστίνα μου όμως ότι κάνεις πολύ όμορφες τις αναρτήσεις σου και πολύ κατανοητές!!!!!!σε ευχαριστούμε Χριστίνα για τις όμορφες ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα έγιναν Χριστίνα μου !!! Και η επιλογή του χρυσού και το 3D εφέ με τα αυτοκόλλητα και οι τουλίπες ... εξαιρετικός συνδυασμός και φοβερές ιδέες...!!! Και από το τίποτα... !!! Μπράβο σου και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ιωάννα μου πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ιδέα!!! (μπορείς να δοκιμάσεις να αφαιρέσεις κανένα από τα καρουμπαλάκια? Βγαίνουν ή έχουν κολλήσει με το χρώμα? Αν μπορείς χωρίς να χαλάσει κάτι, δοκίμασε και πες μου, θα με ενδιέφερε να κάνω κάτι τέτοιο για να έχω πουά αποτέλεσμα μετά...). Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Παρόλο που έχουν ένα δυνατό αυτοκόλλητο αν τα βγάλεις αμέσως μετά το ψέκασμα βγαίνουν. Πουά αποτέλεσμα μπορείς εύκολα να έχεις με τα στρογγυλά αυτοκόλλητα που βάζουμε για να μη σκίζονται οι σελίδες του ντοσιέ. Και αντί για σπρέι να χρησιμοποιήσεις μαρκαδόρο!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα έγιναν και τα βαζά και ο πιθηκούλης! Βουρ στην υπόλοιπη ανακαίνιση. Καλο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου. Καλό απόγευμα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα τα βαζάκια Χριστίνα μου! Γεια στα χέρια σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ειρήνη. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  14. Φοβερή έμπνευση Χριστίνα!! τόσο απλό και όμως τόσο όμορφα!!
    Ερώτηση: πως φτιάχνεις (καθαρίζεις) τα τελειώματα εκεί που αφαιρείται η ταινία γιατί παιδεύομαι και σωστό τρόπο δεν βρίσκω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να το διορθώσω γιατί βγάζω την ταινία αμέσως μετά το βάψιμο. Στις οριζόντιες επιφάνειες αν υπάρχουν ίχνη τα ξύνω με μια ξύστρα ενώ στις κοίλες επιφάνειες με μπατονέτα και ασετόν. Ελπίζω να βόηθησα :)

      Διαγραφή
    2. Ασετόν μμμ μια χαρά! Thanks θα το δοκιμάσω!!

      Διαγραφή
  15. Εγώ το είπα και στη Δήμητρα (Luna) αυτή την εβδομάδα απλά θα χαζεύω εσάς... με έχετε αφήσει άφωνη με τις ιδέες σας!!!! :)) και όσο διάβαζα λέω να δείς μετά που θα αφαιρέσει τα προστατευτικά αλλά έπεσα έξω! χιχιχι Τελικά ψηφίστηκε το μπλέ σκούρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου για τα καλά σου λόγια. Όχι το προστατευτικό δεν θα έφευγε ... πουά θα φτιάξουμε άλλη φορά. Τελικά ψηφίστηκε η 1η εκδοχή για την κρεβατοκάμαρα παμψηφεί!

      Διαγραφή
  16. Ενταξει εισαι απίστευτη!!!μα πως τα σκεφτεσαι ολα αυτα!!!ανυπομονω να δω την αλλαγη στην κρεβατοκάμαρα !!!ειμαι σίγουρη θα μεγαλουργησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα τα βαζάκια μπροστά μου στο γραφείο και κοίταζα τριγύρω τι έχω και είδα τα προστατευτικά και λέω αυτά! Έτσι γίνονται συνήθως αυτά :)

      Διαγραφή
  17. Δεν περιμενα τοση αλλαγή!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ναι μου προκύπτει κάποιες φορές! Ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  18. Εμ, αυτο θα πει έμπνευση!!!!
    Βλεπεις το καθετι τριγύρω με άλλο ματι, και ξαφνικα αναβει η λαμπα, που λες!!
    Απλα....... τελεια μεταμόρφωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  19. Πάντα μεταμορφώνεις αντικείμενα με μοναδικό τρόπο Χριστίνα! Πολύ ωραία έγιναν αλλά και ο πιθηκάκος μεγάλη μορφή! Καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι μου... ο πιθηκάκος έχει απίθανη φατσούλα γι αυτό διαλέχτηκε από την σακούλα με τα πλαστικά ζωάκια. Καλημέρα κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  20. πανεμορφα Χριστινα! βεβαια εμενα κ σκετα διαφανη μου αρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όμορφα ήταν και διάφανα έχω άλλο ένα ζευγάρι οπότε είπα να ντύσω το ένα :)

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να μου πείτε που μπορώ να βρώ και γώ αυτά τα καρουμπαλάκια! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή