Σχοινί ... κορδόνι

Πέμπτη, Μαΐου 15, 2014



Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ ήδη βρίσκομαι σε καλοκαιρινή διάθεση!  Όπως έχω δηλώσει άπειρες φορές το καλοκαίρι είναι η εποχή μου, το καλοκαίρι νομίζω πως ζω πραγματικά, το καλοκαίρι είναι η εποχή που μου έχουν συμβεί τα καλύτερα…
Μ αυτή λοιπόν την διάθεση έχω ξεκινήσει και κατασκευάζω διάφορα που θα με βοηθήσουν να στήσω καλοκαιρινό σκηνικό στο σπίτι μας.  Δύο υλικά που εμένα μου θυμίζουν καλοκαίρι είναι το τσουβάλι και το σχοινί.  Και τα δύο σε βοηθούν να μεταφέρεις μια αύρα καλοκαιρινή στους χώρους του σπιτιού και με το δεύτερο, το σχοινί θα ασχοληθώ σήμερα.

Και τι δεν μπορούμε να φτιάξουμε!

Φτιάξε μπωλ

DIY Home Decor Projects: Create some fresh spring accessories for your home by making these cute rope bowls. They're so easy to make and look great in a grouping. Rope Bowl Tutorial

Ντύσε κάποια βάζα

Nautical Decor

Ντύσε και βάψε κάποια άλλα


Ντύσε κάποια από τα κηροπήγια σου και πρόσθεσε κάποιες καλοκαιρινές λεπτομέρειες όπως άμμο, αστερίες, κοχύλια

Nautical Decor Candle Holder w Nautical
Rope and Starfish – via Etsy. [ez DIY any1 can make: hurricane lamp
or large votive candle holder (mason jar would work too)/med size
candle/twine and starfish motif – use a hot glue gun to wrap the
twine around the

Ντύσε έναν παλιό και αδιάφορο καθρέφτη


Ή πρόσθεσε μια λεπτομέρεια σε κάποιον άλλο

diy rope mirror

Έχεις μια παλιά λάμπα που δεν σου αρέσει; Ντύσε την με σχοινί και δώσε της καλοκαιρινή και όχι μόνο διάθεση

Rope Lamp- You can make it yourself!

Lazy Day LA - The Rope-a-dope DIY

Ο παλιός πολύελαιος της γιαγιάς δεν σου αρέσει;  Κι αυτόν μπορείς να τον ντύσεις!

jute wrapped chandelier

Ο αέρας σου ανοιγοκλείνει την πόρτα; Φτιάξε ένα στοπ

DIY Nautical Rope Doorstop | Bungalow Blue Interiors

Πρόσθεσε μια τόση δα λεπτομέρεια στο τραπέζι της βεράντας σου 

recycled wood coffee table with rope detail

Ή ντύσε τελείως ένα τραπεζάκι που δεν σου αρέσει

Ένα καρούλι από καλώδιο και χοντρό σχοινί φτιάχνουν ένα υπέροχο τραπεζάκι (Αυτό μπήκε στα υπ όψιν μου)

Ballard rope spool table

Φτιάξε διαχωριστικό σ ένα μεγάλο δωμάτιο





Ή απλά βάλτο μέσα σ ένα μεγάλο βάζο




Οι εφαρμογές και οι δυνατότητες διακόσμησης με σχοινί είναι άπειρες.  Φαντασία να υπάρχει…


Να έχετε μια υπέροχη ημέρα

Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

41 Comments

  1. Με το που το βλέπω λέω να δεις που έβαψε και τα σχοινιά χρυσά!!! :D :D Το σαπούνι ξέχασες!!! :p
    Βρίσκω καταπληκτικές τις ιδέες αυτές με τα σχοινιά καλοκαιρινές και καλαίσθητες, νομίζω πάνε σε πολλά είδη διακόσμησης. Όλο λέω να φτιάξω κάτι αλλά δεν είμαι ακόμα σε διάθεση καλοκαιρινή.. άσε που περνάω φάση βαρεμάρας!! Το καλοκαίρι το σπίτι μας δε το χαιρόμαστε λόγω που φεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου έδωσες ιδέα σουπερ με το χρυσό σχοινί! Όλο το καλοκαίρι φεύγετε βρε θηρία!!!???

      Διαγραφή
    2. Ναι ερχομάστε Ελλάδα να δούμε γονείς, συγγενείς, φίλους. Η δουλειά του είναι τέτοια που σταματάει ;)
      Κάποιες φωτογραφίες δε φαίνονται Χριστίνα. Περιμένω να δώ τι θα φτιάξεις!!!!

      Διαγραφή
    3. Αχ τι καλά! Ελα να δεις κι εμάς βρε Ελεάνα! Ποιες φωτο δεν φαίνονται γιατί εγώ τις βλέπω όλες.

      Διαγραφή
    4. Καλημερα!!εγω θα ηθελα να με βοηθησετε σχετικα με τη κατασκευη ενος καθρεφτη ισως χρησιμοποιωντας σχοινια καρουλι καλωδιων ή και υδραυλικους σωληνες...εχετε να προτεινετε καποιο σχεδιο??

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατες οι ιδέες με το σκοινί!!! Μου άρεσαν πολύ τα μπωλ και η πρώτη λάμπα! Αχ διάθεση καλοκαιρινή... μια παέι μια έρχεται!!! Σήμερα ο αέρας θα μας πάρει και θα φύγει! Φιλάκια πολλά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε να φυσάει! Που θα πάει θα έρθουν και οι ζέστες!! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές με σχοινί. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειες ιδέες Χριστίνα! Αυτό ακριβώς ψάχνω για να ξεκινήσω κάτι που έχω στο μυαλό! Που στην ευχή θα το βρω όμως δεν έχω ιδέα. Σαν αυτό στη 2η φωτο που είναι τυλιγμένο στα βάζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σχοινιά αυτά τα έχουν συνήθως τα μεγάλα χρωματοπωλεία. Κι εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα!

      Διαγραφή
  4. Όντως πολύ καλοκαιρινό και παρόλο που για μέσα δεν το βλέπω, ευχαρίστως να έβαζα κάποια ντυμένα βάζα, όπως αυτά της 2ης φωτογραφίας στο μπαλκόνι. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξορκίζω τον καιρό Δήμητρα και προσπαθώ να φέρω το καλοκαίρι νωρίτερα! Τα βάζα της 2ης φωτό είναι ωραία εγώ θα τα έβαζα και μέσα ... καλή συνέχεια και σε σένα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες ιδέες Χριστίνα!! Για κάτι σταθερό δε θα τολμούσα (πολυθρόνα, πολυέλαιος κλπ) λόγω καθαρίσματος, αλλά σε κανένα βαζάκι ή μπολάκι θα την έκανα την τσαχπινιά!!! :-) Άντε να μπαίνουμε σε καλοκαιρινό mood σιγά σιγά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαίρη. Εγώ σε τραπέζι θα το έκανα ... καθαρίζονται πανεύκολα με σαπούνι και νερό!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες ιδέες και μου αρέσει πάρα πολύ το σχοινί! Έχω ήδη βάλει πινελιές σε 2 γυάλινα βάζα αλλά και σε ένα ανοιξιάτικο κασπώ! Τώρα ψάχνω πιο χοντρό να ντύσω κάτι γλάστρες! Μου αρέσει πολύ πολύ και το θεωρώ all season!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το εντάξεις στην ανάλογη διακόσμηση συμφωνώ πως είναι παντός καιρού! Και μου αρέσει πολύυυυυ!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Χριστίνα! Και εγώ αυτές τις ημέρες χαζεύω στο internet για ιδέες καλοκαιρινής διακόσμησης! Έχω ξεσηκωθεί να κάνω το σπίτι να μοιάζει όσο το δυνατόν σαν μικρό νησάκι! Γι αυτό η ιδέα του κηροπήγιου με τους αστερίες και τα κοχύλια μάλλον θα κατακλύσει κάθε γωνιά στο σπίτι μου, είναι και το πιο εύκολο που μπορώ να φτιάξω και εγώ! Αν θες, πέρνα από το http://fairywo-mom.blogspot.gr/ να δεις την χθεσινή ανάρτησή μου περί τα του καλοκαιριού!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι δικιά μου!!! Καλοκαιρινός τύπος χεχε... Είδα την ανάρτηση σου και μου αρέσουν όλα!!! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  8. υπεροχες ιδεες! το τραπεζι της βεραντας τα σπαει!

    καλημερα Χριστινακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφες ιδέες όσο για το τραπέζι μια μικρή δόση και του δίνει άλλη όψη! Καλησπέρα Ζινάκι :)

      Διαγραφή
  9. Αγαπώ το post σου Χριστίνα! Σχοινί και σπάγκος λατρεμένα υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσει που σου αρέσει Σοφάκι κι εγώ αγαπώ αυτά τα δύο υλικά :)

      Διαγραφή
  10. Οι κατασκευές από σχοινί μου αρέσουν πολύ και ιδιαίτερα τα μπωλ.
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφα τα μπωλ και νομίζω πως στέκουν κι άλλες εποχές. Φιλιά Νεφέλη μου :)

      Διαγραφή
  11. Είναι όλα τους τέλεια !! Λατρεύω σχοινί !! Και στους καθρέφτες, και τα βάζα και τα λαμπατέρ, είναι υπέροχο !!
    Φιλιά Χριστίνα ** Τέλειες επιλογές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Lyriel γιατί η αιτία της ανάρτησης είναι και η δική μου μεγάλη αγάπη σε αυτό το υλικό! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  12. Δεν είχα πετύχει ποτέ κατασκευές με σχοινί! Πολύ ωραίαες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι άπειρες και πανέμορφες οι κατασκευές με σχοινί χαίρομαι που τις είδες από εμένα πρώτη φορά :)

      Διαγραφή
  13. Μπράβο βρε Χριστίνα μου,απλα υλικα και οικονομικά μπορούν να μεταμορφωσουν τις γωνιές του σπιτιού μας!!!ξεχωρισα το κηροπήγιο με το σκοινί και τον αστέρια!!!φιλια πολλα και απο εμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις περισσότερες φορές η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα! Αυτά τα υλικά όπως το σχοινί ή το άλλο αγαπημένο μου το τσουβάλι δίνουν πανέμορφα αντικείμενα! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Κράτησα πολλές ιδέες σου σήμερα Χριστινάκι και ομολογώ πως μου άρεσαν τρελά! Ευχαριστούμε που μας τα ετοίμασες και μας τα έδειξες! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια εγώ πάλι με την σειρά μου χαίρομαι τρελά αν μπορώ με κάποιες φωτογραφικές επιλογές να καταφέρω να προσφέρω λίγη έμπνευση σε τόσο δημιουργικά άτομα σαν και σένα. Πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  15. Ωραίες ιδέες Χριστίνα!Και πριν λίγο κοίταζα κάτι μπουκάλια,που κάτι έχω στο μυαλό μου να κάνω,αλλά ψάχνω και άλλες ιδέες,οπότε το σκοινί μπαίνει στα υπόψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχοινί στα μπουκάλια σου δίνει πολλές δυνατότητες είτε αν το χρησιμοποιήσεις στο φυσικό του χρώμα είτε βαμμένο ...

      Διαγραφή
  16. Την βρίσκω εξαιρετική ιδέα να συνδυάσεις την λινάτσα με το σχοινί, αποπνέει μια αύρα καλοκαιρινή στο χώρο του σπιτιού Χριστίνα μου...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι λέω κι εγώ Μαρία μου γι αυτό τον συνδυασμό. Και την δική μου καλημέρα :)

      Διαγραφή
  17. πολύ όμορφες καλοκαιρινές ιδέες και όχι μόνο!Έναν καθρέφτη σκέφτομαι να ντύσω με σχοινί,να δούμε πότε...Ακόμη μια ωραία ιδέα που μας έμαθαν στη σχολή για το κορδόνι-νήμα και πιστεύω θ'αρέσει και στις μανούλες ,είναι οι σφραγίδες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι σφραγίδες με κορδόνι-νήμα; Πολύ θα ήθελα να μας το δείξεις κάποια στιγμή Αλέκα μου. Φιλιά κι από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe