Industrial φωτιστικά & ένα giveaway!

Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2015



Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση είναι κάποιες κατασκευές που γίνονται εδώ και καιρό στο εργαστήριο της εταιρείας και αφορούν φωτιστικά τύπου industrial για πρότζεκτ ενός πελάτη.

Τα industrial φωτιστικά, είναι κατασκευασμένα από αναπάντεχα υλικά, είναι πρωτότυπα και όσο και να φανεί περίεργο ταιριάζουν σε πολλούς χώρους.  Από τον πιο μίνιμαλ μέχρι τον πιο κλασσικό ως προς το ύφος.

Ένας πρωτότυπος πολυέλαιος με φωτοσωλήνα και λάμπες φωτίζει την γωνιά του καθιστικού


‘Ένα σιδερένιο στεφάνι με τις χαρακτηριστικές γι αυτά τα φωτιστικά λάμπες Έντισον



Μια παλιά τροχαλία στέκει άνετα σε μια γωνία σαν ένα δίφωτο φωτιστικό


Δύο ντουί προσαρμοσμένα σε μεταλλικά καπάκια δημιουργούν πηγές φωτισμού στην κρεβατοκάμαρα



Κι εδώ μια γιρλάντα για μεγάλες λάμπες


Ναυτικού τύπου φανάρια αντί για απλίκες σε αυτό το μπάνιο


Κι εδώ κρέμονται πάνω από την τραπεζαρία


 Μια σωλήνα χαλκού, ένα βαρίδι και μικρά ράουλα αποτελούν αυτό το φωτιστικό δαπέδου



Σωλήνες και εξαρτήματα, όργανα πίεσης νερού και πολύ φαντασία γι αυτό το πρωτότυπο επιτραπέζιο φωτιστικό


Κι άλλοι ναυτικοί φανοί εδώ κρέμονται πάνω από την νησίδα της κουζίνας


Μπάλες λάμπες και ένα υπέροχο ξύλινο ταβάνι 


Μια σύνθεση από σωλήνες νερού στολίζει τον τοίχο από τούβλα


Φωτιστικά κλουβιά





Σας άρεσαν τα παραπάνω φωτιστικά; Θα βάζατε κάποιο από αυτά σπίτι σας; Αν ναι τότε δεν έχετε παρά να πάρετε μέρος στο Giveaway παρακάτω και δύο φωτιστικά σαν αυτά που βλέπετε στις φωτογραφίες που ακολουθούν θα γίνουν δικά σας!!!



Ακολουθήστε τα βήματα στο Rafflecopter και κερδίστε περισσότερες ευκαιρίες.

a Rafflecopter giveaway




Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!


post signature

You Might Also Like

359 Comments

  1. Προσωπικά τα λάτρευα πριν γινουν μόδα και τα λατρεύω ακόμη!
    Ευχαριστούμε για την ευκαιρία να τα κερδίσουμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θυμάμαι Ανναστέλλα μου στο πρώτο μας σπίτι είχαμε φτιάξει ναυτικά φανάρια φωτιστικά για την τραπεζαρία και την κουζίνα. Τότε ήταν πολύ μπροστά ... έτσι μας έλεγαν οι φίλοι μας.

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχα Χριστίνα και πολύ χρήσιμα (την κατάλληλη στιγμή ο διαγωνισμός)!!!Ευχαριστούμε,καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστηση δική μου Ιωάννα μου...καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  3. Οι μεγάλες λάμπες στο ταβάνι το ξύλινο με εντυπωσίασαν,καθώς και η γιρλάντα είναι απο τα φωτιστικά που θα τα προτιμούσα στον χώρο μου Χριστίνα μου.Πάντως όλες οι επιλογές σου είναι εξαιρετικά καλές...τα φιλιά μου και μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστίνα μου είναι εντυπωσιακά και ευφάνταστα! Πολυ μου αρέσει το post σου! Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Σωτηρία μου...χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  5. καταπληκτικα φωτιστικα! και μου αρεσει που συνδυαζονται τοσο ομορφα με διαφορετικου τυπου διακοσμησεις!


    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν είναι περίεργο ... οι συνδυασμοί τους σε διάφορους χώρους Ζίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Λατρεμένα και έχουν μπει ήδη στην λίστα με τα diy που θέλω να δοκιμάσω. Σ' ευχαριστούμε πολύ για το giveaway!
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Σήμερα είναι φουλ Άνοιξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι λατρεμένα και τώρα που φτιάχνουμε εδώ στην εταιρεία τα έχω αγαπήσει πιο πολύ! Φυσικά και να φτιάξεις είμαι σίγουρη ότι θα είναι κάτι όμορφο.

      Διαγραφή
  7. Σαν τρελή μου αρέσουν!! Ειδικά στον φωτισμό μπορείς να δώσεις αμέσως χαρακτήρα σε μια γωνιά του σπιτιού σου ακόμα και αν είναι κλασσικό η μοντέρνο ή οτιδήποτε!! Μου άρεσαν πάρα πολύ οι επιλογές σου Χριστινάκι! Ευχαριστούμε για το giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν και σένα Λίλια μου! Ευχαρίστηση μου αν κάποια από εσάς κερδίσει τα φωτιστικά!

      Διαγραφή
  8. είναι πολυ ιδιαίτερα! μου αρεσουν πολυ! και οι προτάσεις σου μου εδειξαν πως ακριβως μπορουν να ταιριάξουν σε διάφορους χώρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου υπάρχουν άπειρες επιλογές ακόμη και ανάμεσα στην πιο κλασσική επίπλωση.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα και μας έφτιαξες την διάθεση!!!
    Και οι προτάσεις σου καταπληκτικές αλλά και τα δύο τελευταια φωτιστικά είναι απλά υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρελαίνομαι με τα φωτιστικά αυτά και κυρίως τα τύπου κλουβιά!
    Ταιριάζουν στο εξοχικό σπίτι πολύ!!!!!
    Αν μπορούσα όμως να έχω κάποιο από αυτά που μας παρουσιάζεις Χριστίνα μου , σίγουρα θα ήταν το επιτραπέζιο με τους σωλήνες!!!♥
    Να είσαι καλά, να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα & σε ευχαριστούμεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τύπου κλουβιά είναι και τα πιο διαδεδομένα, τα πιο γνωστά! Το επιτραπέζιο με τους σωλήνες μπήκε και στο δικό μου μάτι αν και στην εταιρεία ετοιμάζουμε ένα παρόμοιο για τοίχο. Παρακαλώωωωωωωωωωωωωω ευχαρίστηση μου!

      Διαγραφή
  11. Εμένα μου αρέσουν πολύ οι ναυτικοί φανοί. και τα υπόλοιπα είναι εντυπωσιακά εφόσον ταιριάζουν στο χώρο σου. Ευχαριστούμε για το giveaway!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πρέπει να ψάξω να βρω τα φανάρια που είχα κάνει κι εγώ φωτιστικά πολλά χρόνια πριν. Παρακαλώ Χριστίνα μου και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Χριστίνα!!
    Με εντυπωσίασαν τα ναυτικού τύπου επάνω από την τραπεζαρία! Βασικά όλη η τραπεζαρία με εντυπωσίασε με τις καθαρές γραμμές και τη φωτεινότητα του χώρου! Ακόμη και τα κουφώματα με τα ξύλινα ρολά...και οκ ξέρω βγήκα εκτός θέματος! χαχαχα
    Σ΄ευχαριστούμε πολύ για το giveaway!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η φωτογραφία είναι και για μένα η αγαπημένη μου Αλεξάνδρα! Και όχι δεν βγήκες εκτός θέματος χαχαχχαχα
      Ευχαρίστηση μου για το giveaway... Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Εγώ τα λατρεύω αυτά και νομίζω πως θα κάντε χρυσές δουλειές Χριστινάκι μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου...μόνο κατόπιν παραγγελίας γίνονται τα φωτιστικά γιατί ο κάθε πελάτης έχει τις ανάγκες του!

      Διαγραφή
  14. φοβερα..και ταιριαζουν τοσο πολυ στο σπιτι μου..χρυσα σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από αναπάντεχα υλικά όντως, αλλά πολύ όμορφα τα φωτιστικά! Καλή επιτυχία σε όσους συμμετέχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά και όμορφα και διαφορετικά! Καλή επιτυχία και σε σένα Ελευθερία!

      Διαγραφή
  16. The industrial lights can give a great atmosphere in every house, it creates a different look, and is very beautiful in combination with wood. Great deco ideas and a fantastic give-away!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Vanessa, you described exactly industrial lighting and how we can use them in our house. I wish you good luck!

      Διαγραφή
  17. Μου αρέσουν πάρααααα πολύ!!!Σίγουρα θα βρουν χώρο στο νέο μου σπιτάκι!!!!!!!
    Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου πω την αλήθεια τα industrial φωτιστικά (ειδικά εκείνα πάνω από την κουζίνα κι εκείνο με το όργανο μέτρησης πίεσης) τα λατρεύω αν και θέλουν σχετική διακόσμηση που, δυστυχώς, δεν την έχω!!!! Να είσαι καλά που μας τα έδειξες!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου μπορούν να ταιριάξουν στον χώρο μας εύκολα...Καλή επιτυχία και φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  19. Μου αρέσει πολύ το Industrial και σε φωτιστικά και σε έπιπλα! Ευχαριστούμε πολύ Χριστινάκι είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου κι εγώ σε ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφα που είναι!!! Ειδικά το επιδαπέδιο και το επιτραπέζιο με τα όργανα πίεσης νερού, τα σπάνε! Πολλά φιλιά Χρισ΄τινα μου. Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σου!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου φιλιά κι από εμένα και καλή επιτυχία !

      Διαγραφή
  21. Εξαιρετικά φωτιστικά!Σκοπεύω, και ελπίζω σε μια μικρή ανακαίνιση στο σπίτι και πολύ θα μου ταίριαζαν! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και εύχομαι Αριάδνη μου να είσαι τυχερή!

      Διαγραφή
  22. Τελεια φωτιστικα!!!!ταιριαζουν απιστευτα στο χωρο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα φωτιστικα ,Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό, αξιόλογο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ και εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  24. Αν κι έχω δει την ανάρτηση από την πρώτη στιγμή, άργησα να έρθω, αλλά τελικά τα κατάφερα.
    Είναι από τις καλύτερές σου αναρτήσεις μιας και λατρεύω αυτά τα φωτιστικά. Ειναι ένα προς ένα καταπληκτικά και στις φωτογραφίες που έχεις διαλέξει να βάλεις, αξιοποιούνται στο 100% μέσα στο χώρο! Πολύ ωραία!!!!!!!!!!!!
    Όσο για το giveaway, δεν το πιστεύω τόσο ωραία φωτιστικά που αποφάσισες να προσφέρεις. Θα ήθελα ένα από τα δύο με κλειστά τα μάτια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό απόγευμα Χρισίνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να είσαι τυχερή Χρυσαυγή μου αφού σου αρέσουν! Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  25. Φανταστικά φωτιστικά! Σωτηράκη Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου αρέσουν τα φωτιστικά αυτού του είδους - οι προτάσεις που παρουσίασες εξαιρετικές, και τα δώρα το ίδιο!
    Ευχαριστούμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου, χαίρομαι που σου αρέσουν. Καλή επιτυχία και φιλιά!

      Διαγραφή
  27. πολύ καλό!
    Fotis Rozakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καταπληκτικα φωτιστικα!! μου αρεσουν τ διαφορετικα... Μπραβο Χριστινα μου!! πολυ ωραιο δωρο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ όμορφα φωτιστικά Ελπίδα μου. Καλή επιτυχία και φιλιά!

      Διαγραφή
  29. ola yperoxaaaaaaaaaa bravoooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπεροχα κομματια ολα καταπληκτικη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταπληκτικά όλα τα φωτιστικά Χριστίνα μου, ειδικά του ναυτικού τύπου που τους έχω ιδιαίτερη αδυναμία και τα τελευταία με τα γεωμετρικά σχέδια!! Πολύ ωραία και τα φωτιστικά για δώρο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς τα ίδια αρέσουν και σε μένα Θάλεια. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  32. Πω πω; Ξετρελάθηκα με τις φωτογραφίες.. και έλεγα ... μμμμ αυτόβ θα ταίριαζε εδώ.. το άλλο θα ταίριαζε εκεί... Δεν νομίζω πως θα βρεθεί κάποιος που δεν του αρέσουν!!! Ο διαγωνισμός θα γίνει αναρπαστος Χριστίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ίρις μου και εύχομαι να κερδίσεις ένα!

      Διαγραφή
  33. Φανταστικη δουλεια!!!Συγχαρητηρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει, καλό Πάσχα και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  35. Υπέροχα φωτιστικά! Καλή επιτυχία σ΄ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ωραίο δώρο............... υπέροχα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ναυτικού τύπου φανάρια πραγματικά υπέροχα. Επίσης έχω ενθουσιαστεί με του γεωμετρικού τύπου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ναυτικού τύπου είναι η πιο διαδεδομένη εκδοχή industrial φωτιστικών. Όμως και τα τύπου κλουβιά είναι εξίσου όμορφα

      Διαγραφή
  38. Πανέμορφα φωτιστικά!!Απίστευτο design :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. δεν εχουμε φωτιστικα και αυτα ειναι τελειααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου αρέσουν πολύ!Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. δεν υπάρχουν λόγια!!! τέλεια είναι!! και έχει έρθει η ώρα για μια αλλαγή!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό Μήνα.
    Τέλεια υπέροχα μοναδικά είναι όλα.
    Ευχαριστούμε Κυρία Χριστίνα για τα ωραια δώρα καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. SUPER ΔΩΡΟ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πραγματικα πολυ εντυπωσιακα.Ελπιζω να κερδισω.Ευχαροστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα φωτιστικά !!! Νομίζω ότι μπορούν να συνδυαστούν και με άλλα στυλ ... όχι αποκλειστικά με industrial!!! Και οι φώτο που διάλεξες είναι τόσο τέλειες !!! Σ'ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα μου γι' αυτό το φοβερό giveaway!!! Καλό σου απόγευμα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστηση μου Ιωάννα μου και θα συμφωνήσω μαζί σου για τους συνδυασμούς που μπορούν να γίνουν με άλλα στυλ. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  47. Πρωτότυπα και ιδιαίτερα φωτιστικά,με χαρακτήρα.Πολύ όμορφα σχέδια και πολύ καλά παρουσιασμένα στις φωτογραφίες.
    Καλό μήνα κι ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  48. Διονυσης ΤυρογαλαςΤετάρτη, Απριλίου 01, 2015

    Τζαματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σχεδιαζετε ακριβως για τη ψυχοσυνθεση μου! Συγχαρητηρια στους σχεδιαστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα και καλή επιτυχία σε όλους!!
    Πραγματικά όλα τα φωτιστικά είναι κάτι παραπάνω από υπέροχα!
    Τα συγχαρητήριά μου στην δημιουργό~~
    Λίγο μπελαλίδικος ο τρόπος συμμετοχής και χρονοβόρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι αν δυσκολεύτηκες και εύχομαι καλή επιτυχία

      Διαγραφή
  51. Είσαι απίστευτη!! Μας κακομαθαίνεις.. Θες να γίνεις η νονά μου?? χαχαχαχα
    Ότι φωτογραφίες έβαλες με τα ναυτικά φανάρια... τις λάτρεψα!! Κοντά στο σπίτι μας στην Αθήνα είχε ένα μαγαζί με είδη για ναυτική διακόσμηση και ήταν το ένα κομμάτι καλύτερο από το άλλο, αλλά και πανάκριβο!
    Αν και τα industrial τα θεωρούσα πολύ μοντέρνα κατάσταση, οφείλω να ομολογήσω πως αυτά που είναι στην πρώτη φωτογραφία πάνω από το μπουφεδάκι μου αρέσουν και 'κολλάνε' με το λίγο παλιό στυλ! Δεν τους το είχα.. :))
    Πολλά φιλιά Χριστίνα μου και Καλό Μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχαχα η νονά της περσινής διαφήμισης του Jumbo? Και ασε με να σας κακομαθαίνω Ελεάννα μου μ αρέσει. Με το παλιό στυλ ταιριάζουν γάντι. Καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  52. Είναι υπέροχα και πολυ εντυπωσιακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τέλειο δώρο!!!
    GFC & FB: Iosif Grigoriou
    Twitter: @Sifis1970
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. teleia ola
    fb Alexopoulou Irini
    twitter:eir_alexop
    ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λατρευω την Industrial αισθητική! Και θα πηγαινουν τελεια στο σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τέλεια!! Ακολούθησα οοολα τα βήματα γιατί απλά τα θέλω!! Φιλιά Χριστίνα μου και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Είναι πολύ ωραία όλα αυτά τα φωτιστικά, Χριστίνα μου! Καταπληκτικό και το giveaway σου!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ολα μου άρεσαν τρομερά! Τα βρήκα μοντέρνα και ιδιαίτερα,μακάρι να σταθώ τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τα λατρεύω!είναι υπέροχα!κ στο σπίτι μου δεν έχω ούτε ένα!οπότε θα ήθελε πολύ να κερδίσω!τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φανταστικό δώρο!!Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. είναι υπέροχα όλα!!! μακάρι να είμαι τυχερή μιας και δεν έχω φώτα στο σπίτι μου και είναι μόνο οι λάμπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τελειες φωτο,τελειες ιδεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. υπεροχα ειναι! και ταιριαζουν αβιαστα στο χωρο ! love it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Υπέροχα!
    Sofia Manolopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Είναι φανταστικά φωτιστικά, αυτό ακριβώς που γύρευα για το σπίτι, σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία Χριστίνα :-) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Υπέροχα φωτιστικά!θα ήθελα πολύ να τα έχω στον χωρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ειναι ολα υπεροχα!!Εχω ενθουσιαστει,ειναι ακριβως το στυλ που μου αρεσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. είναι απίστευτα όμορφα!!!!! ευχαριστούμε πολύ!!!
    fb, gfc, g+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    twitter:@stavroula_douv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ και σ ευχαριστώ κι εγώ για την συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  69. Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως είναι πολύ όμορφα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  70. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! GFC-G+=GIOTA PANAGIOTOPOULOU FB:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κωνσταντίνα ΘεοχάρηΠαρασκευή, Απριλίου 03, 2015

    τέλεια δωράκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ! ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές λοιπόν για τα γενέθλια σου αλλά και για καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  73. Μια ανανέωση πάντα χρειάζεται..τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα, η ανανέωση των χώρων ανανεώνει και εμάς!

      Διαγραφή
  74. Και εμένα πολύ μου αρέσουν αυτού του είδους τα industrial αντικείμενα σε έναν χώρο του δίνουν εντελώς άλλη αισθητική και ταιριάζουν και με όλα τα στύλ,ανάλογα πως θα τα ενσωματώσεις στο όλο σύνολο.
    Σύντομα θα ανακαινίσω το πατρικό μου,μακάρι να βγώ η τυχερή,ευχαριστούμε Χριστίνα και το blog σου είναι πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ ευχαριστώ Δέσποινα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  75. ιδιαίτερα σχέδια!!!! φαίνονται υπέροχα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Θέλω ένα τέτοιο φωτιστικό! Ή μάλλον 2, ένα για την κουζίνα και ένα για το καθιστικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ναι θα τα εβαζα μαζι με τον τουβλινο τοίχο χα χα!

    Θελω το δεξί χιχι! Δεν ειμαι στο FB όμως :(

    Καλό weekend Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει που δεν είσαι στο fb. Εγώ σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  78. Είναι το ένα καλύτερο από το άλλο! Απίστευτη ατμόσφαιρα δίνουν! Εννοείται και θα τα έβαζα σπίτι ίσως όχι τον σωλήνα χαλκού μόνο. Ευχαριστούμε για τις ιδέες και τις προτάσεις! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νατάσα μου...κάνουν πράγματι ατμοσφαιρικό έναν χώρο.

      Διαγραφή
  79. Υπέροχα όλα πραγματικά....Ελπίζω να είμαι τυχερή γιατί δεν έχω ακόμα φωτιστικά και θα ταίριαζαν πολύ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. teleia kalo pasxa kali anastasi
    googlefollowGeorge Hamalidis
    facebookGeorge TheofilaktosHamalidis
    twitter @gx1977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΛΕΝΗ ΜΑΤΙΑΤΟΥ
    leko351@hotmail.com
    Πολύ όμορφα, διαφορετικά και με στύλ. Ναι θα έκανα μια αλλαγή στο σπίτι με τα συγκεκριμένα φωτιστικά. Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
    FB Artemia-alekos Drosou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Είναι πανέμορφα,ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πανέμορφα, ειδικά το επιδαπέδιο μακάρι να σταθώ τυχερή χρήσιμο και ξεχωριστό να σαι καλά γεμάτη ιδέες και έμπνευση πάντα!!!
    twitter: @MarakiMan
    fb: Μαράκι Μανασή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe