Το μυστικό κουνέλι και ένα πουλάκι!

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015




Ήμουν κι εγώ εκεί!  Στη παρέα που οργάνωσε η Ζίνα του EfZin με αφορμή την γιορτή του Πάσχα.  Η ιστορία είναι γνωστή πια, στέλνουμε και παίρνουμε δώρα αλλά γνωρίζουμε μόνο αυτόν που του στέλνουμε και όχι αυτόν που μας στέλνει.


Στα δικά μας τώρα… ήρθε το ειδοποιητήριο από το Ταχυδρομείο και πήγα να παραλάβω το δέμα μου στα συστημένα.  Έψαξε η υπάλληλος, δεν το έβρισκε, της λέω μην ψάχνετε για φάκελο, ψάξτε για δεματάκι.  Α !  δεν μου το είπατε αυτό μου απαντάει και μπαίνει σε ένα χώρο που φυλάνε τα δέματα.  Βγαίνοντας και ερχόμενη προς το μέρος μου, κοίταζα με αγωνία το δέμα που κρατούσε, η περιέργεια είχε χτυπήσει κόκκινο, και μου φάνηκε γνωστός ο γραφικός χαρακτήρας.  Μακριά βλέπω σαν αετός, με το κοντά έχω αρχίσει και έχω προβλήματα.

Και … ω ναι!  Γνωστός ήταν ο γραφικός χαρακτήρας.  Το δεματάκι ήταν από την Δήμητρα του Décor Asylum και φυσικά αμέσως μου ήταν γνωστό και το περιεχόμενο γιατί η Δήμητρα είχε φροντίσει να συστήσει στο ευρύ κοινό το δώρο που είχε επιμεληθεί με περισσή φροντίδα.



Και ναι το κουτί είναι ζωγραφισμένο και χειροποίητο….


… κι ανοίγοντας το βλέπεις το διάσημο πια πουλάκι να αναπαύεται στη φωλιά που του έφτιαξε η Δήμητρα ενώ μια κάρτα κι αυτή χειροποίητη ξεπηδάει κάπου ανάμεσα από τα χόρτα με ευχές για τις Άγιες μέρες.



Του χάλασα την ησυχία του και πήδηξε έξω από το κουτί και άρχισε τις πόζες...



…κι όταν πια κουράστηκε, τράβηξε λίγα χόρτα και κάθησε πάνω τους για να το ρίξει στον ύπνο.



Την Δήμητρα δεν χρειάζεται νομίζω να σας την συστήσω… την γνωρίζετε όλοι από το blog της το Decor Asylum και από το διαδικτυακό της μαγαζί στο Etsy όπου πολλά από αυτά που φτιάχνει μπορούν να γίνουν δικά σας.

Δήμητρα μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ για το υπέροχο δώρο και σου εύχομαι ότι καλύτερο.

Ζίνα μου ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την τέλεια διοργάνωση του Secret bunny και την συμμετοχή μου σε αυτό.




Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


post signature

You Might Also Like

71 Comments

  1. Χριστινακι μου να εισαι καλα να το χαιρεσαι το δωρακι σου, το οποιο ειναι υπεροχο! και το κουτι ανεπαναληπτο! μπραβο στη Δημητρα!

    Σας ευχαριστω πολύ και τις δυο για τη συμμετοχη σας!!!! Και στο επομενο παιχνιδι με το καλο!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ Ζίνα μου για την άψογη διοργάνωση και του χρόνου να είμαστε καλά! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Αχ τι τυχερή!! Σου έτυχε η Δημητρούλα με την τεράστια όρεξη και δημιουργία της! Και του χρόνου κορίτσια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love both the box and what you've found inside! It's really a great idea to exchange secrets gifts, great Zina! Have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you girls! It's the second time we secretely exchange gifts and we have so fun. Have a wonderful week :)

      Διαγραφή
  4. Και του χρόνου Χριστίνα μου!! Τί να πούμε για τη Δήμητρα;;; Το ταλέντο της άπειρο!! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η γλυκιά αναμονή ενός δώρου έκπληξη από κάποιον "άγνωστο" είναι υπέροχη και όταν ανακαλύπτεις πως ο "άγνωστος" είναι η αγαπημένη μας Δήμητρα με τις υπέροχες δημιουργίες της η χαρά γίνεται ακόμα μεγαλύτερη!!!Να το χαρείς Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λες τίποτα Ιωάννα μου...δεν είναι το δώρο είναι που δεν ξέρεις μέχρι τελευταία στιγμή ποιος στο στέλνει. Φυσικά το πουλάκι το ερωτεύτηκα απ όταν το είδα στης Δήμητρας την ανάρτηση... καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο !!! Πολλά μπράβο για το όμορφο παιχνίδι !!!!
    Έχουμε όλοι ενυπωσιαστεί με τις δημιουργίες της Δήμητρας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άρη μου! Είναι πράγματι ωραίο παιχνίδι και το πουλάκι ωραιότερο χαχα... Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Χριστίνα μου το πουλάκι πέταξε και είρθε σ'εσένα και μάλιστα απο τα χέρια της Δήμητρας που ότι κάνει είναι εξαιρετικά όμορφρο....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου, πέταξε και ήρθε. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Ααχ το πουλάκι μου, πανέμορφο!!!Να το χαρείς Χριστίνα μου!! Η ανταλλαγή δωρων είναι μια απροσδόκητη χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ίρις μου...θα το χαρώ και το χαίρομαι! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τελικά το διάσημο πουλάκι της Δήμητρας βρήκε τη φωλιά του στο σπίτι σου! Καλώς το δέχτηκες, Χριστίνα! Τι υπέροχη έκπληξη. Πέρα από το πουλάκι, λάτρεψα τη συσκευασία. Πόσο ξεχωριστή!!! Τελικά το μυστικό κουνέλι μας ξάφνιασε όλες ευχάριστα! Τα δώρα - όσα έχω δει μέχρι τώρα είναι υπέροχα. Μπράβο, στην διοργανώτρια Ζίνα και σε όλες μας φυσικά για τις δημιουργίες μας. Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήρθε στην μόνιμη φωλιά του το πουλάκι! Πράγματι είναι πολύ όμορφο αυτό που γίνεται με τις ανταλλαγές των δώρων και μπράβο στην Ζίνα. Καλή εβδομάδα και φιλιά Νίκη μου!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα ... Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνακι για την όμορφη παρουσίαση!!! Όπως σού είπα ήδη, χαίρομαι πολύ που σού άρεσε ένα άγχος πάντα υπάρχει σε αυτές τις ανταλλαγές. Ελπίζω να βρει την θέση του στο σπιτικό σου. Και του χρόνου καλά να είμαστε να ξαναπαίξουμε τα κρυφά κουνέλια! Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ ευχαριστώ... για το δώρο, για την σκέψη, για την συσκευασία, για την κάρτα, για τις ευχές, για όλα! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Όμορφο!!! Με γειά Χριστίνα!!! Να το χαρείς και να είσαι καλά και του χρόνου, αγαπημένη φίλη!!! Καλό σου Σ/Κ, φιλιά πολλά!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Α εσύ ήσουν τελικά ο παραλήπτης!Πολύ όμορφο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το μυστικό κουνέλι σου - συγγνώμη, δωράκι ήθελα να πώ!!!!! Μπράβο στη Δήμητρα!!!!
    Και του χρόνου, Χριστίνα μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Ωωωωω!!! Τι τυχερή!!!!
    Σίγουρα θα του βρείς την κατάλληλη θέση...στο ολοκαίνουργιο γραφείο σου να υποθέσω??? ;)
    Και του χρόνου να είσαστε καλά και να το επαναλάβετε κορίτσια!!!
    Mε γειά Χριστινάκι!!!

    Την καλημέρα μου, με γλυκά φιλιά!!! :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω ! σωστά με διάβασες Ελένη μου! Στο γραφείο θα πάρει θέση το όμορφο πουλάκι! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Αχ ζηλεύωωω! Αγαπώ τις δημιουργίες της Δήμητρας!
    Υπέροχο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι όλα που φτιάχνει πολύ όμορφα και ιδιαίτερα! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  17. Καλώς το δεχτηκες Χριστίνα! Μεγειες!!!
    Υπέροχο δώρο με μοναδικής έμπνευσης περιτύλιγμα! Ένα μεγάλο μπράβο στη δημιουργό!
    Και του χρόνου με περισσότερες εκπλήξεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βάσω μου. Όλο το σύνολο είναι πανέμορφο. Φιλιά και καλή εβδομάδα κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  18. Μεγειά Χριστίνα μου!! Πολύ όμορφο και ταιριαστό με τη διακόσμησή σου!! Μπράβο και στη Δήμητρα για την έμπνευση και τη δημιουργία! Και του χρόνου με το καλό!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου...θα το ταιριάξω όπως του αρμόζει! Φιλιά και καλή εβδομάδα κορίτσι μου :)

      Διαγραφή
  19. Αυτό το δώρο έχει πραγματικά τη δική του ανατομία και ιστορία! Μπράβο στη Δήμητρα, να το χαίρεσαι Χριστίνα μου και να σου θυμίζει το όμορφο παιχνίδι μας! Και η συσκευασία του δώρου προσεγμένη εξίσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου και εσύ νάσαι καλά και του χρόνου. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Με γειές!!!!! Το τίμησες το δωράκι με αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες, μπράβο!!!! Που το στόλισες???? Η Δήμητρα πάντως έχει φροντίσει για όλα. Έως και η συσκευασία είναι προσεγμένη. Μπράβο της κι αυτής!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα μου ... δεν το στόλισα ακόμη αλλά προορίζεται για τον χώρο του γραφείου. Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Α αναμένουμε φωτογραφίες!!!! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  21. Το δωράκι από το μυστικό σου κουνέλι είναι πανέμορφο να είσαι καλά να το χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ... νάσαι καλά, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Απίθανο το πουλάκι που σου έφτιαξε η Δήμητρα. Με γειά σου και γειά στα χέρια της που ότι φτιάχνει είναι απλά... ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα τι ομορφο δωράκι! Τυχερή Χριστίνα! Και του χρονου! Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήμουν τυχερή γιατί έλαβα ένα πολύ όμορφο δώρο Σωτηρία μου. Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Χριστίνα μου... να είσαι καλά να χαίρεσαι το δώρο σου που είναι πανέμορφο!!!! Η Δήμητρα αλλά κι εσύ φτιάχνετε υπέροχα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ ευχαριστώ τόσο πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Εντάξει,η τύχη είναι πάντα με το μέρος σου.Το πουλάκι-τσίου κατευθείαν θάλασσα μεριά έπιασε μόλις το ξαμόλησαν .Δεν το αδικώ ,πάντως γιατί ξέρω ότι στο δικό σου σπίτι θα βρει μια πανέμορφη γωνιά για να θρονιαστεί.Και του χρόνου με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου για τα καλά σου λόγια! Υγεία πάνω απ όλα για όλους μας ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αυτό το παιχνίδι μάλλον που έπρεπε να λέγεται η μυστική νονά σου!!! :))) Είναι όμορφη η προσμονή ενός δώρου, ειδικά τέτοιες γιορτινές μέρες!!! Πολύ ωραίο το δωράκι σου και νομίζω πως ταιριάζει απόλυτα στην διακόσμηση του σπιτιού σου. Οι φωτογραφίες απλά υπέροχες!!!! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα δεν εννοείς την περσινή νονά του Jumbo? Είναι πάντα όμορφο να περιμένεις κάτι και όταν δεν ξέρεις και απο που εκεί η προσμονή γίνεται πολύ μεγάλη. Ευχαριστώ Ελεάννα μου, φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  27. Είναι πολύ ωραία τα παιχνίδια μυστικής ανταλλαγής!
    Συμμετέχω κι εγώ σε ένα αυτόν τον καιρό!
    Υπέροχο σε όλα του το δώρο σου!
    Φιλιά πολλά Χριστίνα μου ( που έχω χαθεί!)
    Χρόνια πολλά κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς το το κορίτσι! Πράγματι έχουν πολύ ενδιαφέρον αυτές οι ανταλλαγές δώρων! Χρόνια πολλά με υγεία Αριστέα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Ακόμα και τα κουτάκια της Δημητρούλας είναι πανέμορφα!!! Μπράβο Χριστινάκι! Πάντα να σε βρίσκουν δώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όλα πολύ προσεγμένα Χριστίνα μου. Ευχαριστώ, φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Xρόνια πολλά Χριστίνα μου!!!Πολύ όμορφο τό δωράκι σου αλλά καί όσα φτιάχνει η Δήμητρα είναι πάντα άξια θαυμασμού!
    Νά τό χαρείς!!Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου, η συνονόματη σου Δήμητρα έχει ταλέντο! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφο το δωράκι σου. Η Δήμητρα είναι χρυσοχέρα. Πάντα δώρα να παίρνεις στη ζωή σου Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κορδωμένο και περήφανο το πουλάκι! Μια γλύκα και φυσικά η Δήμητρα έχει φροντίσει κάθε λεπτομέρεια!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λες τίποτα Κατερίνα μου! Και του χρόνου με υγεία!

      Διαγραφή
  32. Ξεχωριστό το μυστικο σου δωρακι Χριστινα μου...να το χαρεις ειναι ωραιες αυτες οι μυστικε ανταλαγες.. και εγω θα το π[αρουσιασω .. στην επομενη αναρτη ση μου το αξιζουν οι φιλες... να εισαι καλα .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ ωραίο να περιμένεις κάτι που δεν ξέρεις τι είναι και από ποιον. Φυσικά και το αξίζουν για τον κόπο και την σκέψη... φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  33. Πανέμορφη η δημιουργία της Δήμητρας και τόσο τέλεια διακοσμημένο το κουτί !!! Και του χρόνου Χριστίνα μου !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τέλεια Ιωάννα μου, άλλωστε μας είχε προϊδεάσει η Δήμητρα. Φιλιά και καλή σου ημέρα!

      Διαγραφή
  34. Απο το περιτύλιγμα μέχρι την κάρτα και φυσικά το περιεχόμενο, έργα τέχνης όλα! Και του χρόνου κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προσεγμένα μέχρι την τελευταία τους λεπτομέρεια Σοφία μου... ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θαυμάζω τις δημιουργίες της Δήμητρας Χριστίνα μου και το συγκεκριμένο μου άρεσε φοβερά!! Είναι εξαιρετικό και το κουτί του είναι κι αυτό απίθανο!! Να το χαρείς το δωράκι σου!! Και του χρόνου με υγεία!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Θάλεια μου, είναι πράγματι προσεγμένο μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια!

      Διαγραφή