Ο νικητής!!!

Σάββατο, Ιανουαρίου 23, 2016





To giveaway τελείωσε τα ξημερώματα της 23ης Ιανουαρίου.  Μεταξύ λοιπόν αντιβίωσης και θερμομέτρων και με ένα πυρετό να έχει κτυπήσει κόκκινο έγινε η κλήρωση.

Οι συμμετοχές ήταν πάρα πολλές και σας ευχαριστώ γι αυτό.  Τα καλά σας λόγια δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές με συγκίνησαν, σας ευχαριστώ χίλιες φορές γι αυτό.

Ο νικητής ή μάλλον η νικήτρια που κερδίζει τον δίσκο και το σερβίτσιο λικέρ είναι η γλυκύτατη Μάχη, η μαμά της ταλιμπανούλας και του μαχαραγιού όπως συνηθίζει να μας συστήνεται, συγγραφέας του πολύ πετυχημένου blog Mommas Daily Life







Μάχη μου συγχαρητήρια, εύχομαι όλο το 2016 να είναι τυχερό για σένα και την οικογένεια σου και ελπίζω να σου αρέσει από κοντά όσο σου άρεσε και από την φωτογραφία.




Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

post signature

You Might Also Like

34 Comments

  1. ουααααου!!!!! Συγχαρητήρια Μάχη και φυσικά μπράβο Χριστίνα για τον εκπληκτικό διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου ... εύχομαι η Μάχη να είναι πάντα τυχερή!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην τυχερή Μάχη, αλλά και σε σένα Χριστίνα μου για το υπέροχο δώρο!!!
    Μακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου, πάντα τέτοια να κάνουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ω, τί ωραία!!! Συγχαρητήρια στη Μαχούλα μας!!! Πάντα τυχερή να είναι και να χαρεί το εκπληκτικό σου δώρο!
    Κορίτσι μου, μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά-πολλά δυναμωτικά φιλάκια για γρήγορη ανάρρωση! Περαστικά σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για τις ευχές για την ανάρρωση κοριτσάκι μου... φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  4. Τελειο το δώρο ,Χριστίνα,συγχαρητήρια στη Μάχη που θα το χαρεί!!!!!Περαστικά σου ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είναι πάντα τυχερη η Μάχη.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου πράγματι... να είναι παντού & πάντα τυχερή! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  6. Τυχερή Μαχούλα!!!!! Ζηλεύω!! Περιμένουμε ανάρτηση με το δώρο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η Μάχη ήταν τυχερή και έτσι να είναι πάντα! Μη ζηλεύεις, θα ακολουθήσουν και άλλα giveaways!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο στη τυχερή μανούλα Μάχη, για το ωραίο δωράκι της.Περαστικά σου Χριστίνα μου αλλά τωρα περναω και εγω την ιωσουλα μου....φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά και σε σένα Μαρία μου. Μεγάλη ταλαιπωρία αυτές οι ιώσεις. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο,πολύ τυχερή! Γεια στα χέρια σου, Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωωωω Ευχαριστώ τοοοσο πολυ!! Και εγώ έχω τα παιδιά με πυρετό και πολύ βήχα οπότε σε καταλαβαίνω! Περαστικά σου εύχομαι και είμαι σίγουρη ότι το δώρο θα είναι και από κοντά εξίσου όμορφο για να μην πω καλύτερο! Το περιμένω εναγωνίως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχει φτάσει πια το δώρο σου Μάχη μου και εύχομαι η χρονιά σου να είναι γεμάτη από δώρα!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην Μάχη πάντα τυχερή και εσύ Χριστίνα μου περαστικά σου και πάντα να μας εκπλήσεις με τις όμορφες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τυχερή να είναι Νάσια μου ... ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Περαστικά σου Χριστίνα μου.... νάξερες πόσο σε νοιώθω!!!!! Συγχαρητήρια στην τυχερή Μάχη.... να απολαύσει το δώρο της και πάντα να είναι καλότυχη!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ να υποθέσω πως πέρασες και εσύ από το κρεβάτι του πόνου. Περαστικά σου λοιπόν και φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Περαστικά και γρήγορα Χριστίνα μου, αυτός ο καιρός μας έχει ρίξει όλους κάτω. Συγχαρητήρια στη τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου. Πράγματι ο καιρός ευνοεί πολύ τις ιώσεις!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητηρια στη νικήτρια! Πολύ όμορφο δωρακι!
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλη εβδομάδα!
    Φιλιά γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και εκ μέρους της νικήτριας Αριάδνη μου. Γλυκά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στη νικήτρια!!!! Κι εσένα περαστικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά συγχαρητήρια στην Μάχη! Και πολλά περαστικά σε σένα Χριστίνα! Αν και ελπίζω πως θα είσαι ΟΚ τώρα αφού έχουν περάσει αρκετές μέρες με το posts σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ μη νομίζεις πριν 2 μέρες βγήκα από το σπίτι. Στρογγυλοκάθισε για τα καλά η ίωση μαζί μου!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητηρια στην Μαχη παντα τυχερη να ειναι το δωρο της βγαλμένο απο τα παλια θαρεις πως ειναι εξαιρετικο..μπραβο της και μπραβο και σενα Χριστινα μου. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου για το γλυκό σου σχόλιο... φιλάκια!

      Διαγραφή

Subscribe