Βενετσιάνικες μάσκες τα Χριστούγεννα

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 09, 2016


Δεν υπάρχει περιορισμός ως προς το τι θα βάλουμε πάνω στο χριστουγεννιάτικο μας δέντρο, υπάρχει;


Στολίδια πάνινα, στολίδια ξύλινα, στολίδια χειροποίητα, στολίδια του εμπορίου.  Είναι αυτή η εποχή του χρόνου που όλα επιτρέπονται, ακόμη και η υπερβολή αρκεί να μας κάνει χαρούμενους.

Πριν από μέρες βρέθηκα στο Πλαίσιο για αγορές σε αναλώσιμα είδη γραφείου για την εταιρεία και φυσικά έκανα την βόλτα μου και σε άλλα τμήματα όπως αυτό με τις παιδικές χειροτεχνίες.

Έπεσα πάνω σε αυτό το κιτ με τις μάσκες, στα δικά μου μάτια αμέσως έγιναν βενετσιάνικες μάσκες και είπα μέσα μου γιατί όχι;  Θα τις φτιάξω για το δέντρο... δεν πειράζει ας έχει πάνω του μερικές εκατοντάδες στολίδια τρία ακόμη δεν θα το βλάψουν.  Δεν λέμε όταν κάτι είναι υπερφορτωμένο πως μοιάζει με χριστουγεννιάτικο δέντρο;  Ε και να το πουν τώρα, ισχύει...

Ο φετινός μας στολισμός και στο δέντρο αλλά γενικότερα στο σπίτι είναι ένας συνδυασμός από μεταλλικές λάμψεις  και αποφάσισα πως έτσι θα βαφόντουσαν και οι μάσκες. Χρυσό, ασημί & χάλκινο χρώμα.   Οι μάσκες έρχονται μαζί με κάποια χρώματα έτσι αν θελήσετε να ακολουθήσετε την ιδέα μου έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε κάποια από αυτά τα χρώματα. Α δεν σας είπα και το καλύτερο... η τιμή του είναι στα 1,99€, πολύ λογική για τρία στολίδια που μπορείτε να τα φτιάξετε μαζί με τα παιδιά σας και να τα αφήσετε να αυτοσχεδιάσουν όπως έκανα κι εγώ παρακάτω


Συνδύασα τα μεταλλικά χρώματα όπως μου άρεσε και τα άφησα να στεγνώσουν για λίγη ώρα...


Το επόμενο και τελευταίο βήμα ήταν να περάσω χρυσό κορδόνι από τις τρύπες που ήδη υπήρχαν στα πλάγια της μάσκας για να μπορούν έτσι...


...να κρεμαστούν πάνω στο χριστουγεννιάτικο δέντρο.  Λάμπουν κι αυτές ανάμεσα στα υπόλοιπα στολίδια όπως εδώ μαζί με μια χρυσή mercury glass καρδιά...


...ή μόνη της ανάμεσα σε ασημί και χρυσές αλυσίδες-γιρλάντες...


...μπροστά από δίχρωμες μπάλες στους τόνους του ασημιού και του χρυσού


Κανένα στολίδι δεν είναι περιττό αν σου αρέσει...


...γιατί όλα μαζί παρέα και το καθένα ξεχωριστά...



...συντελούν στην μαγεία των γιορτών!



Και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει επ ευκαιρία των γενεθλίων του Art Decoration & Crafting. Μπορείτε ακόμη να λάβετε μέρος εδώ και να σας θυμίσω ότι έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί τις επόμενες ημέρες.



Να έχετε μια υπέροχη ημέρα και ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!




You Might Also Like

42 Comments

  1. Πολύ όμορφες τις έκανες Χριστίνα μου! Θα συμφωνήσω ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς τα στολίδια του δέντρου, αρκεί να μας αρέσουν και να μας κάνουν χαρούμενους! Καλό Σ/Κ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου... ότι σε κάνει χαρούμενο είναι και ωραίο!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτική ιδέα Χριστίνα μου!!! Έγιναν τόσο εντυπωσιακές, τις αγάπησα και θα τις φτιάξω!
    Φιλιά φίλη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις φτιάξεις Μαρίνα μου... πανεύκολες ε; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τις βρίσκω τις μάσκες, ταιριάζουν τέλεια ανάμεσα στα άλλα στολίδια.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ταιριάζουν Ρένα μου είναι βέβαια και τα χρώματα που τα κάνουν να δένουν με τα υπόλοιπα στολίδια!

      Διαγραφή
  4. Χριστινα ειναι τελεια! Ο συνδυασμος μετταλικα δινει λαμψη και ξεστασια στο χωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαίρη μου... οι αντανακλάσεις των διαφορετικών μεταλλικών χρωμάτων δίνει απίστευτη ζεστασιά στο χώρο. Φυσικά είναι και πολύ εκθαμβωτικές οι λάμψεις σε συνδυασμό με τα φώτα.

      Διαγραφή
  5. Όλα τα στολίδια χωράνε στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, γιατί όχι και οι όμορφες μάσκες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Δε ξέρω αν θα έβαζα για να είμαι ειλικρινής αλλά είναι αρκετά πρωτότυπο σαν θέμα!! Εγώ τις μάσκες τις λάτρεψα τη μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Βενετία!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα χωράνε Ελεάννα μου αρκεί να σου αρέσουν και με ξέρεις εμένα ... μου αρέσουν τα αναπάντεχα!

      Διαγραφή
  7. Στο δέντρο μπορώ να πω ότι βάζω κι εγω ό, τι μου αρέσει!
    Σε κάτι άλλο θα σταθώ όμως: Τι υπέροχο φως έχεις στις φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εγώ το ίδιο! Ότι νομίζω πως μου αρέσει στολίζεται... ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες!

      Διαγραφή
  8. Η ιδέα είναι ευρηματική και το αποτέλεσμα εκπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν αρέσουν σε εσένα, πάει και τελείωσε!!!
    Πάντως εγώ άνετα θα τις χρησιμοποιούσα στο decor και μετά τις γιορτές! (Σε καμβά, σε πιαστράκι κουρτίνας, σαν μαγνητάκια ψυγείου κτλ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες κοριτσάκι μου!!! Πόσο χαίρομαι που σε "βλέπω" ξανά! Μου βάζεις ιδέες, μου βάζεις ιδέες! Φιλάαααααααακια!

      Διαγραφή
  10. Χριστίνα μου με τόσο απλα υλικά κανεις θαύματα! Έγιναν πολυ όμορφες οι μάσκες και "εδεσαν" υπέροχα στο δέντρο σας! Και του χρόνου! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωτηρία μου. Ναι συνδυάστηκαν τέλεια με τα υπόλοιπα στολίδια του δέντρου. Ευχαριστώ, φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  11. Μεγάλη επιτυχία οι μάσκες σου και δένουν τόσο τέλεια ΧΡΙΣΤΊΝΑ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!

      Διαγραφή
  12. Πόσο πρωτοπόρα ακόμα!!! Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα και με γεια!! ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχχα όταν πρόκειται για διακόσμηση Πέτρα μου, πίστεψε με τα δοκιμάζω όλα... φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Να κάτι που δεν το είχα σκεφτεί καθόλου και έχω αρκετές από αυτές έτοιμες! Thanks for the idea!!! Καλή εβδομάδα, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία ιδέα για το δέντρο! Και τις είχα δει αυτές τις μάσκες στο κατάστημα, ούτε το είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσα να τις συνδυάσω για τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι και μπορούν να βαφτούν σε ότι χρώματα θέλουμε!

      Διαγραφή
  15. Κάποτε είχα απίστευτο κόλλημα με αυτές τις μάσκες Χριστινάκι μου!! Ωραία ιδέα να τις κάνεις στολιδάκια!!!Τα χρώματα που χρησιμοποιείς είναι τόσο κοντα στα γούστα μου, που με κάνεις και τις ζηλεύω!!!Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου, χαίρομαι που σου αρέσουν. Έχεις δίκιο, πριν μια 10ετία κυκλοφορούσαν πολύ... φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Χριστίνα μου τι όμορφα που δείχνουν οι μάσκες πάνω στο χριστουγεννιάτικο σου δέντρο! Κάθε φορά μας δίνεις και μια εμπνευσμένη πρόταση... να σαι καλά! Πολλά φιλιά, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρίνα μου... περισσότερο λειτουργώ παρορμητικά και κάνω ότι σκεφτώ!

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ! Ε, μα... ακόμη και για τα στολίδια του δέντρου θα βάλουμε κανόνες;; :))
    Υπέροχη ιδέα και είναι τόσο ταιριαστά με τα άλλα σου στολίδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Σιγά μην βάλουμε κανόνες... κάποιες φορές το να μην ακολουθούμε τους κανόνες μας βγαίνει σε καλό! Φιλάκια Έλλη μου!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχη ιδέα, υπέροχο site!!! Έχω ενθουσιαστεί διαβάζοντας ότι γράφεις. Καλές γιορτές, Μαρία Χρηστίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Love this Christina! Your idea is so unique and creative. What an awesome way to add a playful twist to a Christmas decoration!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Jacinta for your kind comment! I wanted some different touches on our Christmas tree and I thought these venetian masks would be great!

      Διαγραφή
  20. Πολύ πρωτότυπη ιδέα Χριστίνα μου! Μόνο εσύ θα μπορούσες να το φανταστείς και να το υλοποιήσεις τόσο όμορφα και chic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe