Το πιο λαμπερό στεφάνι!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2016




Είναι ένα στεφάνι που ήθελα να το φτιάξω χρόνια


Κάθε χρόνο όμως όλο και κάτι συνέβαινε και τελικά έφτιαχνα κάποιο άλλο, πιο εύκολο.  Όχι δεν είναι δύσκολο απλά απαιτεί να ασχοληθείς αρκετή ώρα, ώρες για το ακριβέστερο.  Φέτος που το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ στο σπίτι μας έχει θέμα τις μεταλλικές λάμψεις, παρόλο που είχα χρυσές μπάλες από το προπέρσινο ντεκόρ με θέμα μαύρο-χρυσό αλλά και πολλές ασημένιες από πέρυσι με θέμα λευκό-ασήμι, πάλι δεν κρατήθηκα και ψώνισα αρκετά καινούργια στολίδια με αποτέλεσμα να μου περισσέψουν αρκετές χριστουγεννιάτικες μπάλες.  Κι έτσι πήρα την απόφαση ή τώρα ή ποτέ!

Τα υλικά λοιπόν είναι μπάλες σε δύο μεγέθη, μεσαίες και μικρές, μία βάση φελιζόλ για στεφάνι, πιστόλι θερμοκόλλησης, μια κορδέλα σε χρώμα της αρεσκείας σας και πολύ υπομονή!


Όσο το πιστόλι της θερμοκόλλησης ζεσταίνεται αφαιρούμε από τις μπάλες τα κρικάκια που έχουν για να κρέμονται στο δέντρο.  Καφές και τσιγάρα για όσους καπνίζουν απαραίτητα για να περνάει πιο εύκολα η ώρα 😄


Κολλάμε τις μπάλες με τέτοιο τρόπο, αντικριστό θα έλεγα, όπως δείχνουν τα βέλη.  Αυτό μας βοηθάει στο γέμισμα αργότερα


Μόλις τελειώσουμε με την πάνω πλευρά της βάσης ξεκινάμε να κολλάμε τις μπάλες στην εξωτερική πλευρά.  Για περισσότερη σταθερότητα τις κολλάμε και πάνω στο στεφάνι και μεταξύ τους στο πλάι


Αφού τελειώσουμε με την εξωτερική πλευρά του στεφανιού...


...συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο και στην εσωτερική πλευρά


Μόλις τελειώσουμε και την εσωτερική πλευρά αρχίζει το τελικό "κτίσιμο" του στεφανιού μας γεμίζοντας τα κενά με τις μικρότερες μπάλες


Και γεμίζουμε και γεμίζουμε και τελειωμό δεν έχει!!!  


Όταν νομίζεις πως πια έχεις τελειώσει και έχεις τελειώσει όταν τα κενά που έχουν μείνει είναι απειροελάχιστα, τόσο όσο ώστε να μην χωράει άλλη μπαλίτσα....


... κάθεσαι να ξεκουραστείς, να θαυμάσεις ένα από τα πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα στεφάνια που μπορούσες να φτιάξεις και φυσικά να ξεκουράσεις τα δακτυλάκια σου που έχουν καεί από την θερμοκόλληση!  Ω ναι!!!  Συμβαίνει και αυτό γιατί είναι πολλά τα κολλήματα και γιατί πρέπει να κρατάς την μπάλα σταθερή πάνω εκεί που την κολλάς έως ότου σχεδόν κρυώσει η κόλλα


Το επόμενο βήμα ήταν να περάσω μία μαύρη σατέν κορδέλα προκειμένου να μπορέσω να κρεμάσω το στεφάνι πάνω στον καθρέφτη-τοίχο που έφτιαξα στην "καινούργια" μου τραπεζαρία (θα δούμε προσεχώς πως)


Είναι τόσο λαμπερό που είναι αδύνατο να μπεις στον χώρο και να μη σου τραβήξει την προσοχή


Όλες αυτές οι μεταλλικές λάμψεις δένουν απίστευτα μεταξύ τους


...και κάνουν το Χριστουγεννιάτικο σκηνικό σπίτι μας ακόμη πιο μαγικό!


Εγώ λέω πως άξιζε τον κόπο και η πολύωρη προετοιμασία του και τα λίγα καμμένα δάκτυλα!  Εσείς τι λέτε;



Να έχετε μια υπέροχη ημέρα και ένα ήσυχο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο





You Might Also Like

48 Comments

  1. Έκανες ένα λεμπερό καταπληκτικό στεφάνι που κλέβει τις εντυπώσεις Χριστίνα μου....Σου εύχομαι καλές γορτές με λάμψη και αγάπη φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου! Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο το στεφανι σου! Χαρα στην υπομονη σου τοσες ωρες! Αξιζε ομως το αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ώρες πράγματι αλλά έτσι νομίζω κι εγώ πως το αποτέλεσμα με αποζημίωσε!

      Διαγραφή
  3. Λαμπερο όσο και οι γιορτινές μέρες το στεφάνι σου Χριστίνα μου !!Αυτήν την επιθυμία την είχα και την έχω να φτιάξω στεφάνι από μπαλίτσες , δεν με βλέπω να προλαβαίνω , οπότε θαυμάζω το δικό σου για φέτος !!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Νικόλ μου... χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  4. Χα χα ,αυτό με τα καμένα δάχτυλα κάτι μας θυμίζει ,Χριστίνα!Πραγματικά λαμπερό και πανέμορφο το στεφάνι (και ο τοίχος που το έβαλες μας κέντρισε την περιέργεια) !!!Φιλακια ,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχαχαχ ε δεν νομίζω πως υπάρχει crafter που δεν έχει κάψει τα δάχτυλα φτιάχνοντας κάτι! Ευχαριστώ κορίτσια!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο Χρσιστίνα μου,μπράβο που το αποφάσισες!!
    Καλές γιορτές με υγεία και χαρά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ρένα μου, καλές γιορτές και σε σένα και την οικογένεια σου! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτικο!!!!ενα πολυ γκλαμουρατο αποτελεσμα!!!
    Καλο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο και glamour το στεφάνι σου Χριστίνα μου! Μοιάζει σα να βρίσκεται στις σελίδες κάποιου deco περιοδικού! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩωωωω! Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου με τιμάς ιδιαίτερα. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες φωτογραφίες, ωραίες εικόνες Χριστίνα !!!
    Συμφωνώ με την Σωτηρία (πάνω σχόλιο) πως μοιάζει με σελίδα περιοδικού :-) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το να το λες κι εσύ καταλαβαίνεις πως μου φαίνεται λόγω της ιδιαίτερης εκτίμησης που έχω στο στήσιμο και την σκηνοθεσία των αναρτήσεων σου!

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά το πιο λαμπερό στεφάνι, Χριστίνα μου!!!
    Υπέροχο δεν έχω λόγια, ούτε χορταίνω να το κοιτώ...
    Καλή Κυριακή φίλη, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα καλά σου λόγια! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  10. Λαμπερό, επιβλητικό, σικάτο και πανέμορφο! Μπράβο Χριστίνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είναι λαμπερό και δεσπόζει στον χώρο της τραπεζαρίας όπου το έχω βάλει είναι έτσι Έλλη μου... ευχαριστώ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο Χριστίνα και λαμπερό το στεφάνι απο τις μπαλιτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα να δεις τι κατάφερες τώρα! αυτό το στεφάνι το έχω δει αρκετές φορές, και ποτέ μα ποτέ δεν μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον! Το δικό σου ομως είναι χάρμα οφθαλμών! τόσο elegant!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάχη μου! Κι εγώ το φλέρταρα αρκετά χρόνια αλλά σκεφτόμουν τις ώρες που έπρεπε να διαθέσω για να το φτιάξω

      Διαγραφή
  13. One million bucks που θα έλεγαν και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι!!! Τόσα κι ακόμη πιο πολλά γλυκιά μου φίλη αξίζει το στεφάνι σου... παίζεις το glamour στα δάκτυλα πάει και τελείωσε! Πολλά φιλιά & καλή εβδομάδα, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχαχαχαχ σ ευχαριστώ τόσο πολύ καλή μου φίλη... φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Εκθαμβωτικό! Αυτό μου ήρθε στο στόμα μόλις αντίκρυσα το στεφάνι σου. Μπράβο για την υπομονή σου & καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία μου, πράγματι η λάμψη του είναι εκθαμβωτική... καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Αξιζε και πολύ μάλιστα τον κόπο! Είναι όντως το πιο λαμπερό αλλά και πιο πρωτότυπο στεφάνι που εχω δει! Θέλω κι εγω αλλά μάλλον θα το προσπαθήσω του χρόνου! Καλές Γιορτές Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ντίνα μου, να σαι καλά! Να το προσπαθήσεις όποτε μπορέσεις γιατί είναι κάτι που στολίζει από μόνο του τον χώρο. Καλές γιορτές Ντίνα μου!

      Διαγραφή
  16. Άψογη εκτέλεση σε ένα λαμπερό σαν αστέρι στεφάνι Χριστίνα μου. Και του χρόνου κούκλα μου. Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγώ τη ζαχαρώνω αρκετό καιρό αυτή την κατασκευή αλλά το φοβόμουν! Τώρα που βλέπω το εκπληκτικό αποτέλεσμά σου και τις αναλυτικές οδηγίες λέω να το τολμήσω ίσως του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το τολμήσεις Κατερίνα μου... δεν είναι καθόλου δύσκολο απλά έχει χρονοβόρα διαδικασία κατασκευής!

      Διαγραφή
  18. Οταν κατι μας αρεσει και έχουνμ σκοπο να το φτιαξουμε Χριστινα μου όταν τελειωσει δεν λογαριαζουμε τον κοπο αλλα μετραμε το αποτελεσμα και την ευχαριστηση μας.. για την δημιουργία μας.. μπραβο φιή μου οι γιορτες θελουτν λαμψη και εσύ την έδωσες με τον καλυτερο τροπο και με κοπο βεβαιως βεβαιως να μην το ξεχναμε αυτό!!! ομως το αποτελεσμα σε αποζημιωσε και με το παραπανω... να περασεις το ίδιο λαμπερες και χαρούμενες γιορτες.. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ρούλα είναι ακριβώς όπως τα λες... η κούραση δεν μετράει όταν το αποτέλεσμα σε αποζημειώνει. Φιλιά πολλά και σού εύχομαι κι εσύ να περάσεις ονειρεμένες γιορτές!

      Διαγραφή
  19. Ε ναι..άξιζε ο κόπος Χριστίνα.
    Εγινε τέλειο. Αλλα νομίζω πως καιοι μπάλες που διάλεξες ταίριαξαν πολύ μεταξύ τους.
    Το αποτέλεσμα φανταστικό. Εγώ περιμένω καιγια τον καθρέπτη να μας πεις ;)

    Καλές λαμπερές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οι μπαλίτσες παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην λάμψη του. Χαίρομαι που σου αρέσει Μάριον μου... Καλές γιορτές κι από εμένα με υγεία!

      Διαγραφή
  20. Έγινε πραγματικά υπέροχο!!! και είναι και στα χρώματα μου, χιχι!!! Το μάτι μου όμως έπεσε στον καθρέπτη σου, για πες???
    Πολλά φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου ευχαριστώ, χαίρομαι που σου αρέσει. Όσο για τον καθρέφτη σύντομα θα κάνω ανάρτηση γι αυτόν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Τυφλώθηκα από την λάμψη και από τις πανέμορφες φωτογραφίες που το αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο. Γεια στα χέρια σου! Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe