Διαγωνισμών συνέχεια...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 21, 2017


Διαγωνισμών συνέχεια



Όχι δεν σε ξέχασα, ούτε αθέτησα τον λόγο μου όταν τον περασμένο Δεκέμβριο ανακοίνωσα πως θα πραγματοποιήσω τέσσερις διαγωνισμούς επ ευκαιρία των γενεθλίων του Art Decoration & Crafting.   Πολύ δουλειά, πολύ τρέξιμο και οι διαγωνισμοί αναβλήθηκαν...

Όμως σήμερα επανέρχομαι με ένα διαγωνισμό για τους μικρούς μας φίλους αφού πρώτα κληρώσαμε δώρο για την μαμά εδώ και για τον μπαμπά εδώ.

Όταν ήμουν μικρή, ναι ξέρω πριν άπειρα χρόνια θα σκεφτείς, λάτρευα να παίζω με ένα ξύλινο αλογάκι με ρόδες.  Το ίδιο και τα παιδιά μου αργότερα.  Έτσι σκέφτηκα πως και στα δικά σας παιδάκια μπορεί να αρέσει ένα τέτοιο παιχνίδι και αποφάσισα να κληρώσω ένα μικρό κουνιστό αλογάκι όπως αυτό της φωτογραφίας.

Για να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό τα βήματα είναι απλά:

- Κάνεις Like στην σελίδα του Art Decoration & Crafting στο Facebook
- Με ακολουθείς στο Instagram αν έχεις και για επί πλέον συμμετοχές
- Κάνεις δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας του διαγωνισμού που θα βρεις εδώ
- Αφήνεις ένα σχόλιο και κάνεις Tag ένα φίλο-φίλη κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού που θα βρεις εδώ για να μπεις στην κλήρωση (ΠΡΟΣΟΧΗ όχι σχόλιο εδώ στην ανάρτηση αλλά κάτω από την φωτογραφία στο Facebook).


ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ


Ο διαγωνισμός θα λήξει την 1/3/2017 στις 11.59μμ

Το όνομα του νικητή-τριας θα ανακοινωθεί στην σελίδα του Art Decoration & Crafting στο Facebook.

Ο νικητής-τρια θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα στο Facebook και σε περίπτωση μη ανταπόκρισης μέσα σε τρεις ημέρες η κλήρωση θα επαναληφθεί.

Τα έξοδα αποστολής του δώρου βαρύνουν το Art Decoration & Crafting.

Ο διαγωνισμός αφορά μόνο κατοίκους εντός Ελλάδας.


Εύχομαι καλή επιτυχία!!!




You Might Also Like

8 Comments

  1. Βρε τι μου θύμισες τώρα...
    Είχαμε κι' εμείς ένα τέτοιο πριν χρόνια, Χριστίνα μου, τι τράβηξε το κακόμοιρο το παιχνιδάκια δεν λέγεται... Πέρασε και στην επόμενη της οικογένειας και μετά τα ίχνη του χάθηκαν.
    Εγώ κάνω εδώ σχόλιο, γιατί σαφώς δεν θέλω να λάβω μέρος στον διαγωνισμό, αλλά δεν κρατήθηκα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ήθελα ένα αλογάκι Χριστινάκι χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο δώρο διάλεξες Χριστινάκι! Εχει και η κόρη μου ένα και το λάτρευε μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe