ΣΤΕΦΑΝΙ Νο2

Το έχω πει πως μ αρέσουν τα στεφάνια σαν διακοσμητικά στοιχεία μέσα σ ένα σπίτι... δεν χρειάζεται να είναι κάποια γιορτή για να φτιάξω ένα...  Είμαι λοιπόν στο εργαστήριο και περιεργάζομαι ένα μεγάλο χαρτοκιβώτιο, μα πολύ μεγάλο σαν ντουλάπα και σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω με αυτό...  Η βασική κατασκευή που θα χρησιμοποιηθεί έχει ήδη οριστικοποιηθεί στο μυαλό μου, προς μεγάλη απογοήτευση του Mr. που ήθελε να βάλει μέσα στο χαρτοκιβώτιο ένα inverter, άκου τώρα...  Από το κομμάτι που θα περίσσευε από την κατασκευή μου ζωγραφίζω ένα μεγάλο κύκλο και ένα ομόκεντρο του μικρότερο και το κόβω...




Είναι ισόπαχο, η φωτογραφία φταίει...  Στον "επίσημο εργασιακό χώρο" μου, έχω ένα ντουλάπι με διάφορα πράγματα, υφάσματα, δαντέλες, λουλουδάκια, κόλλες, χαντρούλες για το ενδεχόμενο της ξαφνικής έμπνευσης...  Πήρα λοιπόν ένα κομμάτι τσουβάλι το έκοψα στις επιθυμητές διαστάσεις και άρχισα να το συρράπτω και να το κολλάω γύρω-γύρω από την χαρτονένια βάση...






Του έκανα και κάποιες πιετούλες για να φαίνεται πιο φουσκωτό γιατί το χαρτόνι δεν έχει όγκο






Εκεί σταμάτησα για να κάνω και καμιά δουλειά γραφείου μη με απολύσουν οι "εργοδότες" μου τέτοιες εποχές ... (σύζυγος και γιος) και συνέχισα το βραδάκι στο σπίτι.  Επειδή η εσωτερική πλευρά του στεφανιού φαινόταν άσχημα λόγω του υφάσματος που μαδάει πρόσθεσα γύρω-γύρω κορδέλα σαν αυτή που είχα σκοπό να βάλω για να το κρεμάσω και να φτιάξω και τον φιόγκο.  Πρόσθεσα επίσης δαντέλα , 2 λουλουδάκια απο το υλικό του στεφανιού (τσουβάλι), θα σας δείξω αργότερα πως τα φτιάχνω, είχα και μια κορδελίτσα με χαντρούλες, την έβαλα κι αυτή... 'Ολα αυτά τα στερέωσα με κόλλα κι έτοιμο το στεφάνι μου...


















CONVERSATION

6 Comments:

  1. Καλορίζικο!!!!Πολύ ενδιαφέρον το σπιτάκι σου!!!Χαίρομαι που ανταμώσαμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάσαι καλά Χρυσάνθη μου ... κι εγώ χαίρομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο!!!!! με πολλές δημιουργίες! και πολλές πολλές αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικο!!!!! με πολλές δημιουργίες! και πολλές πολλές αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πατ κιουτ! Κι αυτό πολύ πατενταδόρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top