ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ...

Σάββατο, Δεκεμβρίου 14, 2013

Και επειδή ένα τραπεζάκι ....




θα ένιωθε μοναξιά αν δεν έχει μια πολυθρόνα δίπλα του...


ας του βάλουμε μία... αλλά η ταπετσαρία της είναι ταλαιπωρημένη (το βάψιμο της έχει γίνει προ-blog εποχή οπότε δεν υπάρχουν φωτογραφίες) και πρέπει να αλλαχτεί... βγάζω σιγά σιγά τους συνδετήρες που κρατάνε το ύφασμα και ανακαλύπτω πως υπάρχει κι άλλο ύφασμα από μέσα ... δεν προχωράω όμως παρακάτω γιατί μπορεί να ανακαλύψω και 3ο


 
Κράτησα το ύφασμα για πατρόν για να κόψω αυτό που ήθελα να βάλω


Το ύφασμα το είχα διαλέξει καιρό πριν από μεγάλο πολυκατάστημα ειδών σπιτιού, απλά γιατί μου άρεσε και γιατί η τιμή του για την ποιότητα του ήταν πάμφθηνη, 5 ευρώ το μέτρο, πήρα λοιπόν κι εγώ 4 μέτρα έτσι για να βρίσκονται...  Αφού έκοψα το κομμάτι για την πολυθρόνα ήρθε η ώρα να καρφωθεί.  Είμαι τυχερή γιατί ο Mr. έχει Τεχνική Εταιρεία και ένα εργαστήριο πλήρως εξοπλισμένο με κάθε λογής εργαλείο χεριού και μηχάνημα οπότε η δουλειά του καρφώματος ήταν δουλειά 10 λεπτών μιας και χρησιμοποίησα καρφωτικό αέρος ...



Η ταπετσαρία μπήκε... ας βάλουμε κι ένα διακοσμητικό κορδόνι να κρύψει και τους συνδετήρες...


Με το πιστόλι της θερμοκόλλησης, κολλάω γύρω-γύρω το κορδόνι .... 


και έτοιμη η πολυθρόνα μου...



Η αλλαγή της ταπετσαρίας της πολυθρόνας προηγήθηκε της μεταμόρφωσης τραπεζιού Νο1 γι αυτό και το στένσιλ με το τριαντάφυλλο στο τραπεζάκι....

Στη συνέχεια έφτιαξα ένα μαξιλάρι για το κάθισμα της πολυθρόνας και ένα μικρό διακοσμητικό για την πλάτη, βρήκα κι ένα τριαντάφυλλο μαύρο από μία παλιά μπλούζα και το έραψα στο μαξιλαράκι και έτσι ολοκληρώθηκε η αλλαγή ταπετσαρίας της πολυθρόνας....











You Might Also Like

18 Comments

  1. Καταπληκτικό!!Δεν έχω λόγια για ότι φτιάχνεις!Μου φαίνεται θα σ'ενοχλήσω στο μέλλον για συμβουλές...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου...όταν αυτό στο λέει κάποια που έχει ασχοληθεί με άπειρα διαφορετικά projects ... ε έχει άλλη βαρύτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eντάξει, αγνώριστη έγινε!
    Αλλά γιατί κυρία μου το πήρες εσύ 5 ευρώ το ύφασμα ενώ εγω το πήρα 8 για την κούνια της
    Φεγγαρένιας μου; χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο κοντα,ειναι πολυ πιο ωραια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να μαι και παλι.......ε ναι τωρα εχεις το απολυτο διδυμο !!!!!!!! μπραβο απιθανο φιλεναδα....θα μου αρεσε με ενα αντικε τηλεφωνο διπλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...ναι κι ενα τηλέφωνο αλλά θα ήταν φο γιατι δεν έχει πρίζα τηλεφώνου κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη έγινε η γωνιά!! Πολλά συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτές οι αναπαλαιώσεις σε διάφορα έπιπλα δεν με αφήνουν αδιάφορη καθόλου,κατά καιρούς και εγώ έχω ασχοληθεί, αλλά το αποτέλεσμα της δουλειά σου το βρίσκω έξοχο Χριστίνα μου....σκέτο ταλέντο είσαι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σχόλιο σου Μαρία μου το είδα αρκετά ετεροχρονισμένα ... συγνώμη για την καθυστέρηση και σ ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα...συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ!

      Διαγραφή