ΑΛΛΑΓΕΣ...ΑΛΛΑΓΕΣ...ΑΛΛΑΓΕΣ....

Σάββατο, Ιανουαρίου 04, 2014

Κάθε που μπαίνει καινούργιος χρόνος με πιάνει κάτι ... να τ αλλάξω όλα ... όμως στο σπίτι ούτε κουβέντα να ακούσουν... 
"Ακόμη δεν τελείωσαν οι γιορτές και θα έχουμε μαστορέματα";  ακούστηκε απελπισμένη η ερώτηση από το στόμα όλων.

Έτσι κι εγώ σαν καλή μαμά και σύζυγος για να μη τους ξεβολέψω σε περίοδο γιορτών ξεκίνησα από εδώ.. Από το "διαδικτυακό σπιτάκι" μου που δεν παραπονιέται.  Και το άλλαξα!!!


Χμ... Τώρα σας αρέσει δεν σας αρέσει εσείς θα μου πείτε ... εμένα πάντως μου φάνηκε πως μπήκε φρέσκος αέρας!


Καλή μας Χρονιά και Καλή Αρχή !!!



You Might Also Like

4 Comments

  1. Κι εγώ έτσι κάνω,όλο αλλαγές επειδή βαριέμαι εύκολα και θέλω με κάτι να είμαι απασχολημένη.Μου άρεσε πολύ η αλλαγή ,μια και τώρα είναι πολύ εύκολο να παρακολουθήσω με τις φωτογραφίες το κάθε σου project.Ίσως αποφασίσω κι εγώ να το προσπαθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έτσι είμαι Χριστίνα. Όταν βγαίνουν οι στολισμοί, το σπίτι είναι σαν να φωνάζει για ανανέωση! Με γεια πάντως για τη διαδικτυακή ανανέωση και κουράγιο.... η διακόσμηση είναι πάθος που δεν μοιράζονται οι πάντες! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή