ΒΡΑΒΕΙΟ!!!???

Παρασκευή, Ιανουαρίου 24, 2014

Τι να πω τώρα!  'Εμεινα άφωνη όταν κάτω από κάποια ανάρτηση μου, στα σχόλια, βρήκα ένα μήνυμα από την Μαρία που έχει το blog Swanocean ότι ένα βραβειάκι με περιμένει στην σελίδα της και να πάω να το παραλάβω.  Την ευχαριστώ και εδώ για άλλη μια φορά για την τιμή που μου έκανε.


Το βραβείο όμως έχει και κανόνες.  Οι κανόνες του βραβείου είναι:
1.            Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2.            Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το
               Βραβείο
3.            Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τους ενημερώσεις
4.            Να γράψω με την σειρά μου 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα βραβεύσω

ΝΑ ΓΡΑΨΩ 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Μόνο;  Μπορώ να γράψω χιλιάδες πράγματα για μένα… Πλάκα κάνω. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να μιλάω για μένα αλλά αφού είναι όρος θα το κάνω.  

Λοιπόν,
1. Είμαι μαμά με όλα τα ελαττώματα των μαμάδων.  Ανησυχώ υπερβολικά, παίρνω τηλέφωνο όταν φεύγουν να δω αν έφτασαν καλά, χρησιμοποιώ το «πρόσεχε», «ντύσου ζεστά», «έφαγες»;  Και άλλα πολλά … ανίατη αρώστεια.  Εννοείται ότι τα λατρεύω και τα 3.
2. Με εκνευρίζει μέχρι να κοκκινίσω από τα νεύρα μου η κακή εκφορά της Ελληνικής γλώσσας, δηλ. προσπαθώ στην μικρότερη από τα παιδιά μου να χρησιμοποιεί ελληνικά και όχι αργκό.
3. Με βγάζει εκτός εαυτού η αδικία είτε αυτή γίνεται στο ευρύτερο περιβάλλον μου είτε μέσα στο σπίτι.
4. Είμαι ο συνήγορος κάθε κατατρεγμένου δηλαδή αν τα παιδιά όταν ήταν μικρά έκαναν κάτι όχι ιδιαίτερα σοβαρό στο μάλωμα του μπαμπά έμπαινα μπροστά γιατί πιστεύω ότι παιδιά και λάθη είναι δυο έννοιες συνώνυμες.  Στην εταιρεία το ίδιο κάνω και με τους υπάλληλους μας, πρώτα ψάχνω την δικαιολογία και μετά μπαίνω στην ουσία (να το κοιτάξω; Είναι σοβαρό;)
5. Δεν μπορώ τους κατσούφηδες ανθρώπους.  Ναι ξέρω πολλά τα προβλήματα τον τελευταίο καιρό και δεν μπορείς να έχεις την όρεξη να γελάς αλλά πάλι άμα είσαι συνέχεια συννεφιασμένος τα έλυσες;
6. Είμαι πολύ ευαίσθητη σε σημείο παρεξήγησης, στενοχωριέμαι είτε κάτι συμβεί σε μένα είτε συμβεί σε κάποιον που δεν γνωρίζω. 
7. Κοιμάμαι όχι πολλές ώρες, είναι και πολλές οι υποχρεώσεις αλλά κοιμάμαι και κουφαίνομαι, δεν ακούω τίποτα, δεν καταλαβαίνω τίποτα.
8. Είμαι αρκετά περίεργη  με την τακτοποίηση των πραγμάτων στους χώρους που κινούμαι.  Συχνά λέω πως ένας χώρος ας μην είναι εντελώς καθαρός από άποψη σκόνης αν είναι τακτοποιημένος σου βγάζει καλή αύρα. 
9. Είμαι σπάταλη.  Μ αρέσει να αγοράζω πράγματα για τους δικούς μου είναι ωραίο να βλέπεις χαρά και έκπληξη μαζί όταν δίνεις δώρα εκτός εποχής και επίσης αγοράζω συνέχεια «ρούχα σπιτιού».  Δέκα προίκες και βάλε που λέει και η μαμά μου.
10. Μ αρέσει η οδήγηση.  Είμαι ο ταξιτζής της οικογένειας αλλά και όποιου μου ζητήσει να τον πάω κάπου.  Όταν οδηγώ χαλαρώνω κι ας γίνεται απ έξω χαμός.
11.Μ αρέσει να ζω κοντά στην θάλασσα, την λατρεύω, το γαλάζιο της με ηρεμεί αλλά και φουρτουνιασμένη να είναι εγώ πάλι την λατρεύω γιατί βλέπω πιο καλά το μεγαλείο της.  Παράλληλα όμως δεν μπορώ την καταχνιά, όπως και τους κατσούφηδες πιο πάνω, θέλω η μέρα να χαμογελάει να είναι ηλιόλουστη.

Και τώρα οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω
1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο?
2. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής/στρια ή μουσικό συγκρότημα?
3. Ποια είναι η χειρότερη ατάκα που σου έχουν πει στο καμάκι?
4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου αντικείμενο μέσα στο σπίτι?
5. Πως θα περνούσες ένα χειμωνιάτικο Κυριακάτικο βροχερό απόγευμα?
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας?
7. Ποια είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση?
8. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ζωγράφος/καλλιτέχνης?
9. Έρχεται κάποιος και σου λέει "δώσε μου τα λεφτά σου ή σε σκοτώνω" (κούφια η ώρα) τι κάνεις
10. Θα προτιμούσες να είσαι ιατροδικαστής ή νεκροθάφτης?
11. Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία αυτή την εποχή?

Απαντήσεις
1. Ο σκύλος.  Έχω δύο μία μποξερίνα και ένα χάσκει.  Δεν υπάρχει καλύτερος φίλος για τον άνθρωπο νομίζω … Η Lara και ο Λέων είναι κι αυτά παιδιά μου.
2. Αγαπημένος μου τραγουδιστής ήταν ο Δ. Μητροπάνος.  Αντρίκια, καθαρή λαϊκή φωνή αλλά ακούω όλα τα ελληνικά ανάλογα με την διάθεση
3. Δεν γράφεται…
4. Δεν είναι ένα είναι 4, είναι αντίκες, ένα γραφείο, μία βιτρίνα, ένα σεκρετέρ και ένα μπρούτζινο φωτιστικό που είχαμε αγοράσει από παλαιοπωλείο με τον άντρα μου τον πρώτο καιρό της γνωριμίας μας.
5. Και Κυριακή απόγευμα και χειμώνας και βροχή… λοιπόν τα κυριακάτικα απογεύματα δεν ξέρω γιατί με μελαγχολούν, ο χειμώνας δεν μου αρέσει ούτε φυσικά η βροχή οπότε αυτό που θα έκανα θα ήταν να φτιάξω ένα κέικ, λουκουμάδες κάτι στην κουζίνα και γλυκό.
6. Πολύ αργά το βράδυ, όταν έχω τελειώσει με όλα τα της ημέρας και κάθομαι στον υπολογιστή όχι για δουλειά αλλά για να δω το νεογέννητο blog μου να στείλω ή να διαβάσω κάποια μηνύματα.
7. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ακόμη γιατί είναι πολύ λίγες αλλά και μετά δύσκολο θα είναι γιατί πιστεύω πως κάθε ανάρτηση που αφορά ή κάτι που έφτιαξα ή κάτι που είδα και θέλω να το μοιραστώ είναι σαν παιδί μου.
8. Από παιδί μου άρεσε ο Τσαρούχης γιατί ζωγράφιζε ναύτες=θάλασσα=μεγάλη αγάπη.  Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα έναν Ιταλό τον Piero Fornasetti ο οποίος αποτύπωσε εκατοντάδες διαφορετικές φορές το πρόσωπο μιας σοπράνο της Lina Cavalieri.  Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό το πρόσωπο με τραβάει πολύ.
9. ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΝΩ!!! Λεφτά είναι…
10. Ιατροδικαστής γιατί μ αρέσει η έρευνα.
11. Ε εύκολη απάντηση.  Το στήσιμο του blog

ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΑΛΛΑ 11 ΑΤΟΜΑ
Ε εντάξει… αυτό είναι δύσκολο πρώτον γιατί είμαι πολύ καινούργια στην «μπλογκογειτονιά» και δεν γνωρίζω πολύ κόσμο, δεύτερον επειδή ακριβώς είμαι καινούργια δεν μπορώ ίσως να αξιολογήσω με αντικειμενικά κριτήρια.  Είπαμε η αδικία με εκνευρίζει.  Παρόλα αυτά επειδή και σε μένα που δόθηκε το βραβείο καινούργια είμαι από ευγένεια πρέπει να ανταποδώσω… Θα προσπαθήσω να το δώσω σε κάποια blogs που έχω μπει και είτε δεν έχω δει να έχουν πάρει βραβείο είτε είναι blogs που έχω μια πιο μεγάλη επαφή με τους owners.

Το βραβειάκι λοιπόν το δίνω στα ακόλουθα blogs, θα γράψω τα ονόματα των blogs γιατί ακόμη δεν ξέρω τα ονόματα όλων των κοριτσιών.

4. Spoonstories
5. La vita e bella
6. Craft Makes My Day
7. Verycoco
8. Κυριακή στο σπίτι
9. Lamprouka
10. tsimarisofia
11. Ιδέες για διακόσμηση

Και τώρα οι ερωτήσεις μου!


1. Πόσο σε επηρεάζουν οι διαφημίσεις;

2. Κατά πόσο ακολουθείς την μόδα και τις επιταγές της;
3. Γιατί ασχολείσαι με το blogging;
4. Τι είναι για σένα το "κάντο μόνος σου";
5. Πιστεύεις ότι ο υπολογιστής είναι μέσο εξυπηρέτησης ή μέσον αποξένωσης;
6. Πως αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου;
7. Πιστεύεις ότι η μητρότητα αποτελεί εμπόδιο για την καριέρα της σύγχρονης γυναίκας;
8. Φθείρει ο γάμος τον έρωτα;
9. Ποιά είναι η τελευταία ταινία που είδες;
10. Ποιό είναι το τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
11. Ποιό είναι το στυλ σου στην διακόσμηση;

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την Μαρία από τo swanocean





You Might Also Like

14 Comments

  1. Απολαυστικές οι απαντήσεις σου Χριστίνα! Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Ααα κι όταν κοιμάμαι ούτε εγώ καταλαβαίνω τίποτ αχαχαχα
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για την τιμή και το βραβείο! Θα προσπαθήσω να βρω χρόνο να απαντήσω μιας και χρωστάω ένα ακόμα ! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νασαι καλά ... θα περιμένουμε τις απαντήσεις σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο!! Πολύ όμορφες απαντήσεις Χριστίνα!! Μας βοήθησες να σε γνωρίσουμε λιγάκι καλύτερα!Ευχαριστώ πολύ που μου το έδωσες και εμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου...περιμένουμε τώρα και τις δικές σου απαντήσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Αν και καινούρια όπως λες στην μπλογκογειτονιά το αξίζεις! Με τη σειρά μου, σε ευχαριστώ ιδιαίτερα που ξεχώρισες και χάρισες βραβείο στο Inspire and Create! Φιλιά πολλά!

    http://inspire-andcreate.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/inspireandcreate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο!!Νομίζω ότι το αξίζεις!!Μου άρεσε το blog σου!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...έτσι η συνέχεια γίνεται πιο εύκολη αλλά με μεγαλύτερη ευθύνη για τα αποτελέσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Χριστίνα & συγχαρητήρια για το βραβείο! Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και σε ορισμένες μοιάζουμε! Και φυσικά, ευχαριστώ πολύ πολύ που μου το έδωσες! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Φωτεινή και σου εύχομαι πολλά πολλά βραβεία !

      Διαγραφή