Homes with Exceptional Style No 7

Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2014

Το σπίτι που θα επισκεφτούμε σήμερα ανήκει στην Raluca και βρίσκεται στην Μαύρη Θάλασσα. Η ιδιοκτήτρια του ασχολείται με την οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων αλλά ασχολείται και με την διαμόρφωση εσωτερικών χώρων σπιτιών και ξενοδοχείων.  Από τα πρώτα της έργα είναι και το σπίτι της το οποίο συνδυάζει το μίνιμαλ ύφος με δόσεις γκλάμουρ και θηλυκές λεπτομέρειες.

Νομίζω όμως ότι οι εικόνες θα μιλήσουν από μόνες τους.  Δείτε τις και επιλέξτε την δική σας αγαπημένη γωνιά.

The house we visit today owned by Raluca and is located in the Black Sea. The owner is occupied with the organization of social events but also deals with the interiors of houses and hotels. One of her first projects is this house which combines minimalist style with touches of glamor and feminine details. 

But I think the pictures will speak for themselves. See and choose your own favorite corner.

_DESCHIDERE


01

01a

02

02a

02b

03

03a

03b

04

05

05a

05b

06

07

08

09

010

011

012

013

014

015

016

017

018

019

020

021

022

023

024

 025

025a

026

027

028

029

030

Από Visuell ro


Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

22 Comments

  1. Μπορώ να έχω παρακαλώ τα φωτιστικά, τη βιβλιοθήκη και τα παπούτσια???
    Πανέμορφο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα!! Τα παπούτσια τα έχω κλείσει εγώ! Αντε θα τα μοιραστούμε :) Τα φωτιστικά με αποκορύφωμα αυτή την βροχή από κρύσταλλα, είναι πράγματι υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε κορίτσια αφήστε κάτι και σε μένα!Καλά θα πάρω όλη τη κουζίνα τότε χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κουζίνα θα την πάρεις με έναν όρο! Να μας μαγειρέψεις τις συνταγές σου !!! :)

      Διαγραφή
    2. Και έλεγα δεν θα το πείτε ποτέ? Θα ήταν χαρά μου^^

      Διαγραφή
    3. Η δική μας να δεις πόσο μεγάλη θα ήταν αν το έκανες :)

      Διαγραφή
  4. Βρε κορίτσια όλα τα σαρώσατε !τι τα παπούτσια( μεγάλη αδυναμία )τι φωτιστικά τι την υπέροχη κουζίνα! ε! τότε κάνω καφέ και θα τον πιούμε παρεούλα στο πολύ όμορφο καθιστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για καφέ και κουβεντούλα μέσα είμαι Χριστίνα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Θέλω το Dressing room με το φούξια ανάκλιντρο και το παραβαν!!! κρατήστε τα παπούτσια.. :) έχει πολλά διακοσμητικά ΙΚΕΑ που τα έχει κάνει να φαίνονται πανάκριβα! Ξετρελάθηκα με το τουβλάκι στη κουζίνα!! Μπράβο Χριστίνα ωραία η ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαλί είναι φούξια όχι το ανάκλιντρο...να σου στείλουμε μόνο το χαλί? Σ ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου :)

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα sorry όπως θέλω τα έγραψα!!! όχι θέλω και το χαλί και το ανάκλιντρο!! μη χαλάσω το συνολάκι... ;)

      Διαγραφή
  6. Είναι όλα τόσο ωραία εγώ θα τα πάρω όλα και δεν τα μοιράζομαι με κανένα κάντε στην άκρη χα χα χα!!!Φιλάκια Χριστινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά εσύ το παράκανες...Πράγματι έχει πολλά ωραία πράγματα! Φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
    2. Αν είμασταν σε δημοπρασία στη καλύτερη θα είχαμε μαλλιοτραβηχτεί!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα όχι βρε! Είμαστε ΚΥΡΙΕΣ! :)

      Διαγραφή
  7. Γενικά τα διακοσμητικά που έχει το σπίτι είναι πανέμορφα, όπως και οι βελουδένιες πολυθρονίτσες κι ο σκυλάκος! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σκυλάκος είναι φατσούλα και σαν να λέει "τώρα εσείς τι θέλετε εδώ'? Ναι πολύ προσεγμένη επιλογή και τοποθέτηση διακοσμητικών... Καλημέρα κι από εμένα

      Διαγραφή
  8. Δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποια γωνία που δεν θα μου άρεσε,Χριστίνα....όλοι οι χώροι του είναι κομψοί και υπέροχοι...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομψοί χώροι αλλά όχι απρόσιτοι! ... και την δική μου καλημέρα :)

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ η λεπτομέρεια του τοίχου με τα τούβλα στην κουζίνα! Μπορώ να πω ότι είδε και εμένα το μάτι μου αρκετά πράγματα από ΙΚΕΑ που όμως έχουν πάρει την αξία τους! Οπότε και με λίγα χρήματα το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πως ταίριαξε το τουβλάκι με την μοντέρνα κουζίνα! Μα και τα πιο απλά πράγματα αν τοποθετηθούν σωστά ή υποστούν το κατάλληλο lifting Κατερίνα μου γίνονται μικρά θαύματα :)

      Διαγραφή