Homes with Exceptional Style No8

Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2014

Από το σπίτι στην Μαύρη Θάλασσα της προηγούμενης εβδομάδας σήμερα βρισκόμαστε στην Αμερική!  Τι σου είναι η τεχνολογία!!!

Το κτίριο ολόκληρο ανήκει στους Atchison και τα 3/4 του κτιρίου καταλαμβάνει η επιχείρηση τους με έπιπλα και αντίκες.

Atchison Home 2013


Υπάρχει μία είσοδος στο κτίριο που οδηγεί σ ένα φουαγιέ που το μοιράζονται το κατάστημα και το σπίτι.  Αριστερά οδηγείσαι στο κατάστημα και δεξιά στο σπίτι...

Atchison Αρχική | Ivy Πόρτα | Grass κυβόλιθοι

Οι διπλές ξύλινες πόρτες στην είσοδο του σπιτιού είναι από το Βέλγιο...

Atchison Αρχική | Foyer | Antique Πόρτες | Πίνακας | Lion | μπαμπού | Υδρία | Βαμμένο τοίχο

Ευθεία μπροστά από τις μπροστινές πόρτες είναι το σαλόνι...

Atchison Αρχική | Mobile Alabama | Loft Living Room | Λευκό Τείχη

Το πάτωμα είναι από τσιμέντο το οποίο έχει υποστεί ειδική επεξεργασία...

Atchison Αρχική | τσιμεντένιο πάτωμα | White Walls | Σκάλα

Atchison Αρχική | Mobile Alabama | Sisal Χαλί | slipcovered Καναπέδες και καρέκλες | Λευκό Τείχη

Atchison Αρχική | Άντλερς | Πυξάρι

Atchison Αρχική | Framed Σχέδια

Atchison Αρχική | Lion άγαλμα

'Εξω από το εσωτερικό σαλόνι υπάρχει αυτό το υπέροχο υπαίθριο καθιστικό...

Atchison Αρχική | Εξωτερική Living Room | Σκυρόδεμα Τζάκι | Big Clock

Atchison Αρχική | Big Παλιό Ρολόι

Atchison Αρχική | Εξωτερική Living Room | Παλιά Πόρτες

...και πίσω από αυτές τις πόρτες είναι η τραπεζαρία...

Atchison Αρχική | Τραπεζαρία | Rustic Elegance

Atchison Αρχική | Τραπεζαρία | Έπιπλα αντίκες

Atchison Αρχική | Αποξηραμένα Ορτανσίες

Συνδυασμός αντικών μ ένα σούπερ μοντέρνο φωτιστικό...

Atchison Αρχική | κρύσταλλο πολυέλαιος

Atchison Αρχική | Τραπεζαρία | στολισμένος Mirror | Έπιπλα αντίκες

Η κουζίνα είναι δίπλα στην τραπεζαρία στην πίσω πλευρά της σκάλας...

Atchison Αρχική | Κουζίνα | τοξωτή πόρτα | Antique κουβέρτα

Atchison Αρχική | Ivy Plant

Atchison Αρχική | Κουζίνα | Παντζούρια | Cabinet Κίνα | Ironstone

Atchison Αρχική σελίδα | Ironstone

Atchison Αρχική | Κουζίνα | τσιμεντένιο πάτωμα | Λευκό ντουλάπια και Τείχη

Atchison Αρχική | Μάρμαρα Counter | Ψωμί Boards | Κίνα Κλιμακωτή Stand

Atchison Αρχική | Σόμπα Κουζίνα

Νομίζω πως δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψουν αυτή την κουζίνα... κι έχει και συνέχεια...

Atchison Αρχική | Κουζίνα Σοφίτα

Το κτίριο χρησιμοποιείτο από το 1900 σαν αποθήκες επίπλων και ο ιδιοκτήτης λέει πως από αυτή την τοξοτή πόρτα στην κουζίνα έμπαιναν τα άλογα που έσερναν βαγονέτα με έπιπλα.  Τώρα αυτή η πόρτα οδηγεί στην αυλή της κουζίνας...

Atchison Home | Kitchen Courtyard | Fountain

Atchison Home | Fountain Head

Atchison Home | Courtyard Hat

Κοιτώντας την κουζίνα από τα έξω προς τα μέσα...

Atchison Αρχική | τοξωτή πόρτα | Κουζίνα | Αυλή

Atchison Αρχική | Λευκό και ξύλο Κουζίνα

Ο διάδρομος οδηγεί στην σκάλα που σε ανεβάζει στον 1ο όροφο που βρίσκονται οι 3 κρεβατοκάμαρες και τα μπάνια...

Atchison Αρχική | trompe l'oeil επένδυση | Powder Room

Το WC του ισογείου...

Atchison Αρχική | Powder Room | Βαμμένο Paneling

Atchison Αρχική | Antique Βρύση

Ας ανεβούμε την σκάλα να δούμε τι θησαυρούς κρύβει κι ο επάνω όροφος...

Atchison Home | Concrete Floor | White Walls | Staircase

Atchison Home | Staircase | Sliding Barn Doors

Το καθιστικό στο πλάτωμα της σκάλας, το πλατύσκαλο που θα λέγαμε εμείς...

Atchison Home | Rustic Modern Living Room

Atchison Home | Peg Rack | Hats | Scarves | Turtle Shells

Atchison Home | Sisal Carpeting

Atchison Home | White Antlers | Beadboard Walls

Atchison Home | White Bedroom | Antique Armoire

Atchison Home | Master Bedroom | White Bedding

Atchison Home | Canopy Bed | Gray Armoire

Atchison Home | Seashell Tassle

Atchison Home | Girls Bedroom | Sisal Carpet

Atchison Home | Boys Bedroom | Rustic Modern Traditional

Από τα παραπάνω υπνοδωμάτια διαλέξτε εσείς ποιο είναι το master γιατί σ εμένα όλα master φαίνονται...

Atchison Home | Bathroom

Atchison Home | White Bathroom | Gray Vanity | Antique Mirrors

Atchison Home | White Bathroom | Brick Wall

Atchison Home | Gray Vanity
Το μόνο σχόλιο που εγώ μπορώ να κάνω είναι πως το παραπάνω σπίτι δίνει πολλαπλά μαθήματα στυλ.

Περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σας σχόλια.

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα...


Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

16 Comments

  1. Θα γίνω κουραστική αλλά πόσο μου αρέσει αυτό το λευκό! Το σταμπωτό τσιμεντένιο πάτωμα που το είχα κάπως αλλιώς στο μυαλό μου, εδώ δεν είναι καθόλου κακό. Και το φωτιστικό μου έδωσε ωραία ιδέα αλλαγής όταν βαρεθώ το δικό μου, εύκολα μπορεί να γίνει όπως της εικόνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ!!!!! Γι αυτό έχω πάρει το πινέλο στα χέρια και ανοιχτοχρωματίζω ότι σκούρο έπιπλο μπορώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ λευκό για μένα,αλλά το υπαίθριο καθιστικό με αποζημίωσε.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι το υπαίθριο καθιστικό είναι υπέροχο και δεν του λείπει τίποτα,,,μέχρι τηλεόραση έχει!!!

      Διαγραφή
  3. Λευκή συμφωνία! Αυτό είναι αυτό το υπέροχο σπίτι! Λάτρεψα όλους τους καθρέπτες του -ειδικά αυτόν του wc-, την καμπυλωτή πόρτα της κουζίνας, το λευκό τούβλο, τις διπλές πόρτες και τόσα άλλα! Υπέροχο! Καλησπέρα Χριστίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως από τα πιο όμορφα σπίτια που έχω δει...και μεταξύ μας μπορεί να έχω δει και χιλιάδες! Καλά τους καθρέφτες τους θέλω όλουςςςςςςς!!!!!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ...μεγάλο, φωτεινό και απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν με χάλασε καθόλου το λευκό. Το ξύλο ισορροπεί πολύ καλά μαζί του, μαζί με άλλες λεπτομέρειες. Μεγάλο σπίτι με άνετα και φωτεινά δωμάτια που ως να το γυρίσεις όλο έχει περάσει η μισή σου μέρα! Οι εξωτερικοί χώροι είναι απίστευτοι. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καμμία περίπτωση το λευκό δεν μας χαλάει...ένας λευκός καμβάς εύκολα προσαρμόζεται σε ότι θέλεις να του βάλεις...μεγάλο δεν λες τίποτα αν για να το γυρίσεις θέλεις μισή μέρα άραγε για να το καθαρίσεις πόσο θέλεις; Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μας κακομαθαίνεις και θα αρχίσω να έχω ακριβά γούστα και απαιτήσεις!!! Αυτό που και τα παπούτσια στη κρεβατοκάμαρα φαίνονται όμορφα δε ξέρω πως το καταφέρνουν.. :)) το WC πολύ ιδιαίτερο και μου αρέσε!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει Ελεάνα μου να έχουμε απαιτήσεις για να πετυχαίνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα...αυτό με τα παπούτσια στην κρεβατοκάμαρα κι εγώ το έχω απορία γιατί με τα παπούτσια σε αυτό το δωμάτιο έχω μεγάλο θέμα... Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η ξενάγηση σου Χριστίνα μου,σ' αυτό το υπέροχο σπίτι,είναι σε μια αρμονία όλα μεταξύ τους.... με εντυπωσίασαν όλοι οι χώροι του την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου...και την δική μου καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο σπίτι με όμορφες δόσεις φυσικής διακόσμησης!! Νομίζω πάντως ότι μου έπεσε πολύ το λευκό και θα ήθελα να σπάει λίγο παραπάνω! Να σημειώσω ότι έχει φοβερό ύψος (είναι ψηλοτάβανο) και αυτές οι βιομηχανικές λεπτομέρειες (αεραγωγοί κλπ) δίνουν μια ωραία νότα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχει πράγματι ύψος, αλλα το κτίριο είναι βιομηχανικό κι ότι εμφανές υπάρχει όπως οι αεραγωγοί πράγματι του προσθέτουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή