Κυριακή με στυλ...Sunday's style No5





Eclectical Style


Συγκεντρώνει διαφορετικά στοιχεία, εποχές και μόδες σε ένα στυλ.  Εδώ όλα επιτρέπονται! Ουσιαστικά ασυδοσία. Το νέο ύφος eclectic chic περιγράφει τη συγκέντρωση διαφόρων αντικειμένων και επίπλων, από διαφορετικές εποχές, μόδες, στυλ.  Ένα σκαμπό που έγινε τραπεζάκι,  ένα έπιπλο βεράντας που μπήκε στο σαλόνι.  Το εκλεκτικό στυλ είναι μία τάση αρκετά διαδεδομένη στο εξωτερικό.

Για να πετύχετε το συγκεκριμένο ύφος, συνδυάστε αρμονικά αταίριαστα, αλλά αγαπημένα σας, αντικείμενα και βγάλτε την προσωπικότητά σας.
Επιλέξτε έπιπλα διαφορετικά μεταξύ τους. Φθαρμένα, παλιά κομμάτια, όπως αντίκες, μπορεί να συνδυαστούν στον ίδιο χώρο με ένα σύγχρονο έπιπλο για να δημιουργηθεί μια πρωτότυπη αντίθεση.

H αλλαγή χρήσης των επίπλων και ο τρόπος έκθεσής τους οδηγούν σε ένα στυλ που αναδεικνύει όσο κανένα άλλο την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη και επειδή στηρίζεται στο γούστο του καθένα μας ξεχωριστά, δημιουργεί χώρους που δεν μοιάζουν μεταξύ τους.

Eclectical Style Foyer







Eclectic Style Living Room








Eclectic Style Dining Room










Eclectic Style Kitchen















Eclectic Style Master Bedroom













Eclectic Style Kids Bedroom













Eclectic Style Bathroom














Eclectic style outdoors















Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

Christina
by ArtDecorationCrafting

CONVERSATION

25 Comments:

  1. Η ελευθερία αυτού του στυλ με γοητεύει!
    Προς το παρόν δεν εχω επιχειρήσει να ανοίξω το "σεντούκι" , όμως ευελπιστώ πως θα έρθει σύντομα και αυτή η στιγμή!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πολύ ωραίο διακοσμητικό στυλ που συνδυάζεις όμορφα κομμάτια κάπως διαφορετικά μεταξύ τους. Εύκολο στην ανάπτυξη του αρκεί να έχεις "μάτι" να βρεις τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των αντικειμένων ή επίπλων. Και την δική μου καλησπέρα Βάσω

      Διαγραφή
  2. Και αυτό ακριβώς είναι το αγαπημένο μου στυλ αγαπητή μου Χριστίνα! Δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο παρά διαφορετικές εμπνεύσεις! Υπέροχο. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό μου Λίλια και νομίζω πως είναι το πιο δημοφιλές απ όλα. Φιλιά κι από μένα ...

      Διαγραφή
  3. Ε Χριστίνα τι να πω για το στυλ αυτό!!μου αρέσει πολύ να κρατώ παλιά έπιπλα αντικείμενα με την ανάρτησή σου μου δίνεις και πολύ όμορφες ιδέες! όμορφες οι καρέκλες με τα κόκκινα!Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Χριστίνα μου...οι κόκκινες καρέκλες τραπεζαρίας "βγάζουν μάτι". Και την δική μου καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  4. Ό,τι πιο δημιουργικό και καλαίσθητο ,πιστεύω πως το βρίσκει κανείς σ'αυτό το στυλ.Πολύ όμορφα διαλεγμένες οι φωτογραφίες σου,Χριστίνα μου! Μας εμπνέουν ιδιαίτερα για να ακολουθήσουμε αυτού του είδους τη διακόσμηση!Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και δημιουργικό γιατί εσύ στήνεις το σκηνικό και καλαίσθητο γιατί τα αντικείμενα που πρέπει να επιλέξεις είναι τέτοια... Καλή εβδομάδα Αλέκα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο! Έχει κάτι απο την ζωντάνια του Boho χωρίς να στερείται κομψότητας. Μας μορφώνεις Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό το στυλ είναι ιδιαίτερα κομψό κι εκεί στηρίζει την επιτυχία του ... Καλημέρα Σοφία

      Διαγραφή
  7. Ειμαι λάτρης των παλιών επίπλων και αντικειμένων,σε κάθε ευκαιρία μ'αρέσει να τα αξιοποιώ και να βρίσκω την θέση τους στο σπίτι μου.Αρμονικά αταίριαστα,οξύμωρο σχήμα, αλλά πολύ κατανοητό σ'οσους ασχολόυνται με το πνεύμα της ελεύθερης διακόσμησης....άλλωστε αυτό το στύλ ακολουθώ εδω και χρόνια Χριστίνα μου ....την καλημέρα μου και μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι το πιο δημιουργικό στυλ διακόσμησης γιατί σε αφήνει να φτιάξεις χώρους με το δικό σου γούστο ... και την δική μου καλημέρα Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφοι όλοι οι χώροι Χριστίνα! Αγαπώ 1ο καθιστικό, 3η κουζίνα και 4ο παιδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα! είσαι του χρώματος λοιπόν! Οτι διάλεξες έχει ωραία φωτεινά χρώματα... Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  9. Ααααα, αυτή η ανάρτηση είναι χάρμα για εμένα καθώς το λατρεύω αυτό το στυλ και σ' αυτό προσπαθώ σιγά σιγά να φέρω το Άσυλο! Αλήθεια η 3η φωτογραφία, είναι κονσόλα ή τζάκι;; Υπέροχες εικόνες. Καλημέρα & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα ότι θα σου αρέσει Δήμητρα μου ε αναγνωρίζουμε πια το στυλ βλέποντας κάτι λίγα από όλες μας! Κι εμένα παρόλο που τα έπιπλα μου είναι πιο κλασσικά εκεί θα φτάσει! Η 3η φωτογραφία είναι κονσόλα, μάλλον τα κηροπήγια από κάτω σε μπέρδεψαν. Καλή εβδομάδα κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  10. Το έχω λατρέψει αυτό το στύλ, μου πάει!! Μου επιτρέπει να έχω τα παλιά κομμάτια που αγαπώ χωρίς να είναι γιαγιαδίστικο! Στην Ελλάδα είχα καταφέρει κάτι ανάλογο και μάλιστα άρεσε σε φίλους και γνωστούς αλλά είχα επικεντρωθει στις αποχρώσεις του καφέ (λόγω αντικέ επίπλών) σε μαύρο τα μικρότερα και άσπρο. Εδώ δε μπόρεσα όμως να φτιάξω κάτι ανάλογο.. Μάλλον που δέ βρήκα τη σύνδεση που λές πιο πανω. Συνδυάζονται βάση των χρωμάτων? Τι θα έλεγες να μας έκανες ένα μάθημα σε κάποια αναρτησή σου?? :)) Pleeeeaaaseeee !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου είναι μίγμα διαφορετικών εποχών που ναι τα συνδέει είτε το χρώμα είτε το σχήμα είτε το θέμα. Ένα μοντέρνο τραπέζι μπορεί άνετα να πλαισιωθεί από παλιές καρέκλες συνήθως γαλλικού ύφους οι οποίες με την σειρά τους μπορούν να βαφτούν σε ένα πολύ έντονο χρώμα ή να ντυθούν με μία ταπετσαρία με έντονα ντεσέν. Στο σπίτι μιας φίλης που παντρεύτηκε σχετικά πρόσφατα και η οποία αγόρασε τραπέζι πλεξιγκλας βάλαμε 6 καρεκλοπολυθρόνες που τις βρήκαμε στο Μοναστηράκι της Αθήνας, τις βάψαμε στο χρώμα του μπρούτζου και βάλαμε έντονο εμπριμέ ύφασμα. Δεν μπορώ να σου περιγράψω την εικόνα με λόγια... κάπως έτσι γίνεται με αυτό το στυλ... Κάποια στιγμή το σκέφτομαι να γράψω ανάλυση για κάθε στυλ που παρουσιάζω σε αυτή την στήλη... Φιλιά !

      Διαγραφή
    2. Παράξενο όντως, πλεξιγκλας με καρεκλές-πολυθρόνες! Ναι θα βοηθούσαν κάποια tips!! :)

      Διαγραφή
  11. Αν μη τι άλλο έχει ενδιαφέρον. Κάποιες εικόνες μου άρεσαν πολύ και κάποιες άλλες μου φάνηκαν κάπως φορτωμένες, κάπως υπερβολικά "στημένες"... Πάντως η τελευταία φωτο και το τραπέζι με τα τυρκουάζ πόδια μπήκαν στην καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς είναι το eclectical style...θέμα προσωπικού γούστου κάποιοι υπερβάλουν κάποιοι λιγότερο. Πράγματι το τραπέζι είναι πανέμορφο και εύκολο να φτιαχτεί!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το στυλ έχει μεγάλο ενδιαφέρον και από ότι βλέπω έχει πολλές διαστάσεις ανάλογα με αυτόν που διακοσμεί! Μου αρέσει που τονίζει πολύ το προσωπικό γούστο του κάθε ανθρώπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το περιγράφεις είναι Κατερίνα και γι αυτό είναι και τόσο δημοφιλές!

      Διαγραφή
  13. Υπεροχο στυλ! Κ υπεροχες προτασεις! Κολλησα με καποια συγκεκριμενα δωματια αλλα ο ριγε τοιχος στο 2ο φουαγιε μου εκλεψε την καρδια. Ασχετο αλλα το λατρεψα! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχει πολύ γκλάμουρ το συγκεκριμένο φουαγιέ! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή

Back
to top