Ευχές!

Σάββατο, Απριλίου 19, 2014


Άργησα να γράψω...άργησα να ευχηθώ...άργησα να στολίσω...
Φέτος ήταν μία από τις πιο πνιγμένες μου Πασχαλινές εορτές λόγω φόρτου εργασίας.  Μεγάλη Παρασκευή κι ενώ όλοι ήταν στον Επιτάφιο εγώ και ευτυχώς με βοηθό τα έκανα όλα. Συγύρισμα, στόλισμα, αβγά, τσουρέκια δεν πρόλαβα...

Σας εύχομαι από καρδιάς να περάσετε το πιο ωραίο Πάσχα με την οικογένεια σας και τους φίλους σας και του χρόνου να είμαστε καλά θα ξεκινήσω τις ετοιμασίες δύο εβδομάδες πριν...



Να περάσετε υπέροχα, Φιλιά


Christina
by ArtDecorationCrafting


You Might Also Like

18 Comments

  1. Μια απ'τα ίδια είμαστε,Χριστίνα!Μόλις τελε'ιωσα κι εγώ!Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Αλέκα μου, να χαίρεσαι την οικογένεια σου :)

      Διαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη, Χριστίνα! Να είσαι γερή κι ας σου μένουν, λίγο πίσω οι δουλειές :)) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ειρήνη μου! Σ ευχαριστώ φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  4. Χρίστος Ανέστη Χρονια πολλά Χριστίνα! Από τη Πέμπτη σήμερα το βράδυ κατάφερα να ξανακάτσω στο καναπέ αφήνοντας βέβαια ψησταριές και μπαλκόνι μη σου πώ πως.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ελεάνα μου...εγώ ευτυχώς και τις 2 ημέρες ήμουν καλεσμένη οπότε ξεκουράστηκα λίγο...

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά Χριστίνα! Και του χρόνου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Χριστίνα! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! Ήταν όλα υπέροχα!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Χριστίνα. Και του χρόνου & πάντα με χαρές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου και ανταποδίδω στο 1000πλάσιο :)

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και Χαρούμενα!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Χριστίνα με υγεία,αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!(Όσο για τις δουλειές,δεν τελειώνουν ποτέ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ιωάννα μου δεν τελειώνουν ποτέ το έχω εμπεδώσει εδώ και πολλά χρόνια! Τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένεια σου :)

      Διαγραφή