Έχουμε νικητή!!!





Και ναι έχουμε νικήτρια…  Ο διαγωνισμός για την κλήρωση του δώρου, 6 καλύμματα καρέκλας από τα καταστήματα NEWHOME – ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ ολοκληρώθηκε.  Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας και για τα σχόλια σας!


Δυστυχώς κάποιοι από εσάς δεν ακολούθησαν και τα τρία βήματα του διαγωνισμού με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμμετέχουν στην κλήρωση, όλα γίνονται ηλεκτρονικά εγώ δεν μπορώ να παρέμβω.


Να μη σας κρατάω άλλο σε αγωνία … νικήτρια αυτής της πρώτης κλήρωσης είναι η αγαπημένη σε όλους μας Λαμπρούκα




Συγχαρητήρια Λαμπρινή μου, πάντα να είσαι τυχερή!  Νομίζω πως η θεά τύχη σου έκανε δώρο για την γιορτή σου!!!  Καλοφόρετα και περιμένουμε φωτογραφίες από τις καλοντυμένες πια καρέκλες σου…


Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
by ArtDecorationCrafting


CONVERSATION

9 Comments:

  1. Καλημέρα!!!Εννοείτε πως θα έχουμε φωτογράφιση!!
    Το καλύτερο δώρο για την γιορτή μου,ευχαριστώωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου με γεια σου! Σ ευχαριστώ πολύ για την συνεχή σου υποστήριξη! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Ωραία Χριστίνα μου να μοιράζονται δώρα αυτές τις μέρες και μάλιστα να το κερδίσει εορτάζουσα...μπράβο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο και να δίνεις και να παίρνεις δωράκια :)

      Διαγραφή
  3. Καλοφόρετα στη Λαμπρινή και χρόνια της πολλά εκ' των υστέρων! Και συ Χριστίνα πάντα άξια να μας κάνεις ωραίες εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ ευχαριστώ πολύ Σοφία μου...οι εκπλήξεις θα είναι συνεχείς το υπόσχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην νικήτρια και σ'εσένα φυσικά για τον διαγωνισμό! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top