Για διάβασμα ή για διακόσμηση;

Τρίτη, Μαΐου 20, 2014


Πάρα πολλά χρόνια τώρα ήξερα ότι είναι μόνο για διάβασμα.  Τα αγαπώ τόσο πολύ που ακόμη και σήμερα που το διάβασμα είναι ένα μόνο κλικ στον υπολογιστή εγώ προτιμώ το ξεφύλλισμα ενός βιβλίου, την μυρωδιά του χαρτιού, τον ήχο που κάνει όταν ανοίγεις ένα καινούργιο βιβλίο.

Τα χρησιμοποιούσα σαν διακοσμητικό στοιχείο μόνο μέσα στις βιβλιοθήκες που κατοικούσαν.  Από πέρυσι δειλά-δειλά έχω αρχίσει και ακουμπάω κάποια διακοσμητικά στην επιφάνεια τους και πάντα τα κοιτάω και μια και δυό φορές για να είμαι σίγουρη ότι έκανα το σωστό.

Οι εικόνες που θα ακολουθήσουν είναι πολύ καινούργιες για μένα σαν ιδέες και ενώ μου αρέσουν αρκετά δεν είμαι σίγουρη ακόμη ότι συμφωνώ απόλυτα με αυτή την χρήση των βιβλίων.

Καλύπτοντας έναν ολόκληρο τοίχο...


decorating-ideas-books-2


Διακοσμώντας τοίχους...

 



Κεφαλάρι σε κρεβάτι

 Decorating with Books • Ideas and Tutorials!

Σαν τραπεζάκι … αλλά κατά πόσο είναι σταθερό;

stacked books & glass top. #reading #books


Στον τοίχο κρεμασμένα;


Σαν κάθισμα;

11

Χριστουγεννιάτικο δέντρο;  Αυτό νομίζω είναι ιδανικό για επαγγελματικούς χώρους, γραφεία


  Κάτω από τα σκαλοπάτια;


Σαν πάγκος;


Ή η κλασσική και τελευταία πολύ διαδεδομένη ιδέα, πάνω σε τραπεζάκια και κάτω από αντικείμενα που θέλουμε να προβάλλουμε






Πηγή 

… και η δική μου εκδοχή


Εσείς συμφωνείτε με την χρήση των βιβλίων και για διακοσμητικούς λόγους; Κι αν ναι τα έχετε χρησιμοποιήσει στην διακόσμηση του σπιτιού σας;

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
by ArtDecorationCrafting

You Might Also Like

30 Comments

  1. Πέραν από τις δυο βιβλιοθήκες που είναι έτοιμες να σκάσουν από τον αριθμό των βιβλίων, τα χρησιμοποιώ και στην διακόσμηση, κυρίως πάνω σε τραπεζάκια (βλ. "Η σοβαροφάνεια βλάπτει σοβαρά τη διακόσμηση" ) Δεν διαφωνώ με την χρήση τους ως διακοσμητικά αρκεί βέβαια να υπάρχει η αγάπη του ιδιοκτήτη του χώρου προς τα βιβλία και να μην είναι απλώς ένα ακόμα στοιχείο που αγοράστηκε για να γεμίσει ένα κενό. Καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στο καθημερινό καθιστικό έχω 3 βιβλιοθήκες φουλ! Σε αυτό το σπίτι επειδή δεν έχω χώρο γραφείου αποχωρίστηκα τα περιοδικά διακόσμησης που έχω και αριθμούν περίπου 500 τεύχη λόγω έλλειψης χώρου! Οταν αγοράζεις βιβλία απλά για να τα εκθέσεις ή γιατί ταιριάζουν στα χρώματα του χώρου σου, το έχω ακούσει κι αυτό, νομίζω πως γενικά κάτι έχεις χάσει... Καλό μεσημέρι κι από εμένα

      Διαγραφή
  2. Έχω πολλά βιβλία και 3 βιβλιοθήκες. Προέκυψε, να τα έχω στο καθιστικό γιατί δεν μπορώ να έχω βιβλία καταχωνιασμένα σε κούτες (απαίτηση μαμάς και πεθεράς, που θα προτιμούσαν κρύσταλλα στη θέση τους) Μου αρέσει να τα έχω κοντά μου ώστε να ανατρέχω σ΄αυτά όποτε θελήσω, αλλά τελικά μου αρέσουν και ως "διακόσμηση"! Ωραίες και οι υπόλοιπες ιδέες που μας δίνεις, πλυν της κλασσικής τοποθέτησης τους σε βιβλιοθήκες , μα δεν ξέρω αν θα τολμούσα :))) Ιδανικό θα ήταν, να είχα μια που να κάλυπτε ολόκληρο τοίχο! Πολλά φιλιά Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο πρώτο σπίτι που μείναμε με τον άντρα μου πριν από πολλά πολλά χρόνια, επειδή ήταν και τύπου αποθήκη είχαμε φτιάξει μια βιβλιοθήκη από τοίχο σε τοίχο, ουσιαστικά ράφια ήταν και ήταν γεμάτη με βιβλία. Είχαμε ακουμπήσει και μια σκάλα μπροστά, τύπου ανεβαίνω και κατεβάζω βιβλία. 'Εκτοτε δεν έχω μπορέσει ξανά να φτιάξω τέτοια κατασκευή και μου λείπει πολύ! Πολλά φιλιά κι από εμένα Ειρήνη μου :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Χριστίνα!! Πολύ πρωτότυπες ιδέες αλλά και η δική σου, πολύ καλύτερη από πολλές που μας έδειξες, γιατί δεν υπάρχει τεράστιο πλήθος βιβλίων.. Πρέπει να ξέρει κανείς πώς να τα προσαρμόζει στον χώρο του, γιατί διαφορετικά μπορεί να δώσουν την εικόνα του ''δεν υπάρχει βιβλιοθήκη και όλα είναι από εδώ και εκεί''. Εμένα μου αρέσει, έτσι, μια πινελιά για το μάτι, γενικώς τα προτιμώ στα ράφια τους!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βέρα! Κι εγώ στην βιβλιοθήκη τους τα προτιμώ κι εκεί έχω τα περισσότερα. Είμαι λίγο διστακτική όπως είπα και παραπάνω με τις περίεργες χρήσεις τους. Καλή συνέχεια και σε σένα :)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ Χριστίνα μου! Τα βιβλία πρέπει να φαίνονται στο σπίτι, είναι ένα στολίδι από μόνα τους και εξάλλου είναι και ένα μέρος της προσωπικότητας του οικοδεσπότη! Μου αρέσει να βλέπω μεγάλες και πληθωρικές βιβλιοθήκες!
    Ως "στολίδι" πάνω σε τραπέζι, ενώ μου αρέσει πολύ να το βλέπω, δεν μπορώ να το εφαρμόσω...προσπάθησα αλλά ένιωθα το σπίτι ακατάστατο (δεν ήταν τα βιβλία στη "θέση" τους γαρ...). Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια εικόνα είχα κι εγώ για τα βιβλία στο τραπέζι αλλά επειδή πάντα υπάρχουν βιβλία εδώ κι εκεί στο σπίτι μας λόγω που κι εγώ κι ο Γιώργος διαβάζουμε αρκετά δεν με ξένισε τόσο πολύ που απλά υπάρχουν χωρίς να τα χρειαζόμαστε άμεσα... Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  5. Έχω μεγάλη αγάπη στα βιβλία,αγοράζω συχνά,αλλά και διαβάζω συνέχεια.Μου αρέσουν τα βιβλία στη διακόσμηση,νομίζω πως μία βιβλιοθήκη "ζεσταίνει" το χώρο.Τα βιβλία με τις ζώνες και το μαξιλαράκι για κάθισμα το έχω στα υπόψιν να το φτιάξω με κάποια παλιά περιοδικά.Μ΄αρέσουν και τα βιβλία ως ράφια ή και ως κεφαλάρι,ενώ δε θα έλεγα όχι σε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο γεμάτο βιβλία.Καλημέρα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Ιωάννα μου ... η μικρή μου κόρη πολύ συχνά μου λέει όταν της κάνω παρατηρήσεις για τον τρόπο που συμπεριφέρεται στα βιβλία της "αμαν βρε μαμά, ζωντανά είναι;" Έτσι νομίζω ... ότι αναπνέουν! Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  6. Επίτοιχες βιβλιοθήκες σε ολόκληρο δωμάτιο όνειρο! Όταν μεγαλώσω θα έχω και εγώ μια τέτοια σαν τις τρείς πρώτες φωτογραφίες του Post σου Χριστίνα. Τώρα το άλλο που κάνουν τα βιβλία έπιπλα εμένα λίγο με ξενίζει. Καλημέρα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε κι εμένα Σοφία μου με ξενίζουν οι πολύ πρωτοποριακές ιδέες με τα βιβλία! Είπαμε το πολύ μέχρι το τραπεζάκι... Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. Όμορφες εικόνες! Πάντα δίνουν ξεχωριστή ζεστασιά στο χώρο τα βιβλία όπως και να είναι τοποθετημένα. Έχουμε βιβλιοθήκες σχεδόν παντού και πάλι δε φτάνουν. Και στα τραπεζάκια, υπάρχουν κάθε φορά αυτά που διαβάζει ο καθένας μας.
    Εγώ Χριστίνα, κλαίω τα περιοδικά μουσικής που αποχωρίστηκα λόγω έλλειψης χώρου. Το μόνο πράγμα που πραγματικά μετανιώνω που πέταξα. Και έχουμε την ίδια σειρά για τα μουσεία βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φτάνουν Δήμητρα μου, δεν φτάνουν... που θα μου πάει όμως κάποια στιγμή θα βρεθώ πάλι σ ένα σπίτι που ίσως μπορώ να τα έχω όπως θέλω εγώ! Κακώς τα πέταξες κορίτσι μου...δεν είχες χώρο ε; Ναι άλλο αγαπημένο θέμα για βιβλία. Τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου...αφού δεν μπορούμε να τα επισκεφτούμε να μην ξέρουμε τι είναι και που;

      Διαγραφή
  8. Η τρίτη φωτογραφία είναι Καταπληκτική Χριστίνα!! Μου αρέσει το βιβλίο ως διακοσμητικό (έτσι όπως το βλέπω και σε εσένα και στη Δήμητρα) αλλά μάλλον που δεν είμαι αυτής της λογικής γιατί ενώ κυκλοφορούν βιβλία στο σαλόνι λογω δουλειάς δεν έχω τολμήσει να τα στολίσω. Μου αρέσει να τα έχω προστατευμένα στις βιβλιοθήκες, ένα πράγμα που πάντα έλεγε η γιαγιά μου είναι μη καταστρέφεις βιβλίο όποιο και αν είναι αυτό και λυπάμαι όταν τα βλέπω σκισμένα και κρεμασμένα (όχι ολοκληρα) σε τοίχους. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι Ελεάνα μου ήταν το πρώτο μας σπίτι με τον Γιώργο...μια τεράστια πέτρινη αποθήκη και είχαμε ξύσει εσωτερικά τους σοβάδες από τις πέτρες και είχαμε φτιάξει μια τεράστια βιβλιοθήκη...Φοιτητής τότε ο Γιώργος άπειρα βιβλία και από τους δυό μας αλλά είχαν έρθει και πολλά των φίλων μας... Καλό απόγευμα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  9. το ονειρο μου πανατ ηταν ενα σπιτι με ξεχωριστη βιβλιοθηκη που να θες σκαλα για να παρεις ενα βιβλιο, τζακι κ μια αναπαυτικη πολυθρονα!!! που θα παει...θα το πετυχω καποια στιγμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την σκάλα το είχα κάνει στο πρώτο μας σπίτι όπως λέω και πιο πάνω...Εύχομαι Ζινάκι μου πολύ σύντομα να πραγματοποιηθεί το όνειρό σου και όχι μόνο αυτό ... Φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Από πάντα τα χρησιμοποιούσα στη διακόσμηση ,επειδή δεν έχω τον πλέον κατάλληλο χώρο για να τα τοποθετήσω.Αλλά μερικές ιδέες διακόσμησης είναι πολύ καλές ,επειδή δε θα ήθελα να καταλήξουν όλα σε μια κούτα στο πατάρι.Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι στο πατάρι Αλέκα μου...καλύτερα τριγύρω στο σπίτι! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Έναν τοίχο τον έχω κανει βιβλιοθήκη και έτσι μαζεύτηκαν όλα τα βιβλία μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο και βολικό να τα έχεις όλα μαζί τακτοποιημένα. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  12. Αυτό είναι ένα ευχάριστο πρόβλημα που έχω και δεν το έχω λύσει ακόμα... Μου αρέσει το διάβασμα και έχω πάρα πολλά βιβλία. Το κακό είναι το ότι δεν ξέρω πού να τα βάλω ώστε να τα έχω συνέχεια δίπλα μου και να μπορώ να τα διαβάζω συνέχεια...
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το χαρακτήρισες... "ευχάριστο πρόβλημα" και καλά κάνεις και τα έχεις κοντά σου! Άλλωστε δεν είναι υπερβολή ότι γίνονται οι καλύτεροι φίλοι μας. Φιλιά κι από εμένα Νεφέλη μου :)

      Διαγραφή
  13. Τα βιβλία τα θέλω αποκλειστικά και μόνο στην βιβλιοθήκη,έτσι έχω την δυνατότητα ανα θέλω να διαβάσω ή να ψάξω για κάτι που με ενδιαφέρει να μπορώ να το βρώ εύκολα...και αυτό το λέω γιατί είμαστε φουλ βιβλία στο σπίτι πολλά απο αυτά επειδή δεν είχα άλλο χώρο τα έχω αποθηκεύσει....τώρα δεν θα με πείραζε για κανα δύο βιβλία στο τραπέζι του σαλονιού για ντεκόρ...αυτά Χριστίνα μου ένα όμορφο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχουμε ακριβώς την ίδια άποψη Μαρία μου. Βιβλιοθήκη κι άντε πάνω στο τραπεζάκι...έτσι νομίζω κι εγώ πως πρέπει να γίνεται! Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  14. Διάβασμα, διάβασμα μετά όμως διακόσμηση, αλλά μέσα στη βιβλιοθήκη ...τα θεωρώ "ιερά" για να είναι εκτεθειμένα παντού! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά τα λες κορίτσι μου...Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  15. Επιτέλους υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που αγαπούν τη μυρωδιά των βιβλίων!! Δεν είμαι η μόνη τρελή!
    Εκτός από τη βιβλιοθήκη η μόνη άλλη θέση που υπάρχουν βιβλία (1 για την ακρίβεια) είναι στο κομοδίνο μου χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου δεν είσαι μόνη σου και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι ακόμη! Στο κομοδίνο δεν έχω τι να πρωτοβάλλω είναι και μικρό, έχω και την τηλεόραση μέσα στο δωμάτιο και δεν μπορώ να διαβάσω... Καλή σου ημέρα :)

      Διαγραφή