Τα σπίτια μας...Bloggers' House Tour No11


Εάν δεν κάθεστε, καθείστε!  Πάρτε και μια κούπα καφέ, ένα χυμό, ένα ποτό.  Εγώ πάντως έμεινα με ανοικτό το στόμα για την καλαισθησία, την φωτεινότητα, την σωστή χρήση διακοσμητικών και επίπλων στους χώρους.  Κι όταν ανακάλυψα πως τα περισσότερα είναι και diy κατασκευές σ αυτό το σημείο ζήλεψα!!

Ιδιοκτήτρια του σπιτιού είναι η Christine Dovey που έχει το blog Bijou& Boheme.  Είναι μητέρα 3 παιδιών, διακοσμήτρια και ζωγράφος.

Η φωτογράφηση έγινε από την Ashley Capp

Στο σπίτι της συνδυάζει σοφά vintage και μοντέρνα στοιχεία με πινελιές glamour

Σε αντίθεση με τα περισσότερα σπίτια, στο σπίτι αυτό η κουζίνα είναι στην είσοδο και γι αυτό όπως λέει και η ίδια φρόντισε να αντανακλάει το προσωπικό της γούστο.

Entry hall




Kitchen







Living room









Family room






Laundry room


Bathroom





Daughter’s room






Baby’s room









Master bedroom






Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
by ArtDecorationCrafting



CONVERSATION

33 Comments:

  1. Χμμμ, ανάμεικτα τα συναισθήματα! Η κουζίνα (χωρίς τα φωτιστικά) και το μπάνιο υπέροχα, το ίδιο και το δωμάτιο του μωρού (αυτόν τον νάνο τον θέλω!) Κάποια άλλα, όπως ο λευκός μπουφές, το τραπεζάκι-κολώνα και οι επιλογές σε τέχνη, μου κάθησαν λίγο άσχημα στο μάτι αλλά καθένας με το γούστο του και περί ορέξεως...
    Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σίγουρα περί ορέξεως ουδείς λόγος. Το δωμάτιο του μωρού μου αρέσει που κινείται σε γήινους τόνους. Του δίνει ηρεμία. Η αντίρρηση μου είναι ως προς τα χρυσά διακοσμητικά θα τα προτιμούσα ξύλινα ή πάνινα. Καλό σ/κ κι από εμένα :)

      Διαγραφή
    2. Δήμητρα τον νάνο είδα και εγώ, ξετρελάθηκα με το χρυσό του καπέλο!!!

      Διαγραφή
    3. Τελικά πολλά από τα παιδικά διακοσμητικά μας αρέσουν και μπορούμε να τα εντάξουμε παντού. Δηλ. άσχημα θα ήταν ο νάνος δίπλα σε 2 γλάστρες πάνω σ έναν μπουφέ ή τραπεζάκι;

      Διαγραφή
    4. μμμμμ!!!! καθόλου!! :)) Εγώ θα τον ήθελα πρώτη μούρη στο καβούρι!!! Ξετρελάθηκα!!

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα! Απίστευτη είσαι!!!

      Διαγραφή
  2. ενω το ολο συνολο δεν ειναι του στυλ μου, παρολλα αυτα τα χρωματα κ η καλαισθησια του σου τραβαει το ματι... παραξενο...μαλλον αυτο θα πει επιτυχημενη διακοσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχει μια χολυγουντιανή γκλαμουριά που άλλοτε μου αρέσει και άλλες φορές πάλι, όχι. Διακοσμήτρια και μάλιστα πετυχημένη απ ότι είδα είναι, σίγουρα κάτι θα ξέρει

      Διαγραφή
  3. Από τα πιο όμορφα σπίτια που μας έχεις δείξει Χριστίνα! Ο συνδυασμός λευκό με χρυσό είναι τόσο φωτεινός και αποπνέει πολυτέλεια! Λάτρεψα τις κρεβατοκάμαρες και το δίσκο στην κουζίνα! Άμα έχεις γούστο τελικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...άμα έχεις γούστο και τα μέσα να το αξιοποιήσεις Μαίρη μου. Το λευκό με το χρυσό ειναι πράγματι πολύ σικ συνδυασμός. Καλό σ/κ

      Διαγραφή
  4. Ο συνδυασμός άσπρου - μαύρου και χρυσού είναι πολύ ωραίος και τα έπιπλα της είναι πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά. Μου άρεσε και πολύ η ταπετσαρία στην είσοδο!!!
    Το δωμάτιο της κόρης και το baby room από την άλλη τα μίσησα. Το μόνο παιδικό εκεί μέσα ήταν τα ρουχαλάκια και τα κουκλάκια. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από χρώματα, τι να τον κάνει τον χρυσό ελέφαντα? Αν ήμουν εγώ το baby θα της τον έφερνα στο κεφάλι!!! χαχαχχαα με αυτά και μετά από αυτά, σου εύχομαι Καλό Σαββατοκύριακο!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδικά περισσότερο το baby εμένα μου άρεσε που κινείται σε γήινους τόνους, αντίρρηση έχω κι εγώ ως προς τα διακοσμητικά θα ήθελα όπως είπα και στην Δήμητρα ξύλινα ή πάνινα παιχνίδια παντού. Καλό σ/κ και φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  5. Όμορφο, κομψό, φωτεινό!!! Περισσότερο ζήλεψα το Laundry room! Βέβαια μου αρέσει να το βλέπω, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το ζήσω, σαν σπίτι! (λες και κάποιος μου το χάρισε :))) ) Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα μου, Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Ειρήνη μου το λες αυτό πλυσταριό!!?? Συμφωνώ μαζί σου είναι πολύ όμορφο σπίτι. Καλό σ/κ και φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  6. Αναμφισβήτητα είναι ένα χολιγουντιανό σπίτι...εγώ κινούμε σε πιο ζεστούς τόνους φυσικά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει κιόλας, (αυτό μας έλειπε δηλαδή χαχα) Το παιδικό δωμάτιο είναι σήμερα το αγαπημένο μου δωμάτιο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι πολύ γκλάμουρ... όμως μεμονωμένα στοιχεία μπορείς άνετα να τα "μιμηθείς". Η είσοδος για παράδειγμα δεν απέχει και πολύ από τα δικά μας σπίτια ή τα παιδικά δωμάτια ...

      Διαγραφή
  7. Με εντυπωσίασε το μάρμαρο στην κουζίνα. Είναι κάτι που δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί σε αμερικάνικο σπίτι. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν τα δωμάτια των παιδιών. Το κοριτσίστικο θα ήταν πολύ όμορφο για ένα μεγαλύτερο κορίτσι αλλά απ' ότι είδα οι κόρες της είναι μικρές. Όχι ότι μου αρέσουν τα δωμάτια με όλους τους ήρωες του dinsey στη σειρά, αλλά αυτά εδώ δε μου φαίνονται καθόλου φιλικά σε παιδιά, λείπουν πράγματα για τα ίδια τα παιδιά και όχι για τη διακόσμηση. Είναι λίγες βέβαια οι εικόνες που βλέπουμε εδώ και δεν έχουμε ολοκληρωμένη άποψη αλλά απ' ότι βλέπω αυτή την εντύπωση σχηματίζω.
    Το μπάνιο και το laundry room υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μάρμαρο στους πάγκους προσδίδει μια αρχοντιά! Σχετικά με τα δωμάτια των παιδιών επειδή τα περισσότερα αμερικάνικα σπίτια διαθέτουν και kids playroom ισως οι δραστηριότητες να έχουν μεταφερθεί εκεί. Καλό σ/κ Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  8. Θα μπορούσα να κοιμάμαι και στο baby room!!!! :)) Έχει κάποια όμορφα διακοσμητικά που δε θα με χαλούσε να τα αποκτήσω αλλά σαν σπίτι μου φαίνεται άδειο και κάπως μοντέρνο! Βέβαια όλα τα λεφτά είναι η είσοδος με αυτές τις μπερζέρες και ο πολυέλαιος με τα κρυσταλλάκια πάνω από τον πάγκο της κουζίνας!! Και αν κάποιος προσέξει καλά υπάρχουν πράγματα απο το ΙΚΕΑ. Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A κι εγώ θα κοιμόμουν στο δωμάτιο του μωρού. Πολύ μου αρέσει... Οι δύο πολυθρόνες οι μαύρες που έχει στην είσοδο είναι σχεδόν ίδιες με αυτές που είχε η μαμά μου και την μία την έβαψα για το δωμάτιο της κόρης μου. Καλό σ/κ και σε σένα Ελεάνα :)

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη ... Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  10. Η πόρτα στο πλυσταριό είναι υπέροχη!Για μένα αυτό που θεώρησα πολύ κιτς είναι η λεοπάρδαλη-άγαλμα στο σαλόνι.Κι αυτά τα ροζ φωτιστικά στην κουζίνα...?! Η ερυθρόλευκη καρεκλίτσα της πρώτης φωτο ''τα σπάει''.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρέκλα της πρώτης φωτό δεν είναι του σπιτιού. Την διάλεξα σαν εξώφυλλο :) Καλό σ/κ Αλέκα μου

      Διαγραφή
  11. Πωπω! Απίστευτο σπίτι όντως! Καλό Σαββατοκύριακο Χρστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι ένα πολύ φωτεινό και καλόγουστο σπίτι, με κέρδισε περισσότερο η κουζίνα και τα χρώματα της ....καλό σ/κο Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εμένα μου αρέσει η κουζίνα και η καθαρότητα που αποπνέει ... καλό σ/κ κι από εμένα Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  13. Oh my, such a gorgeous home. Each room is so beautifully decorated. If I had to choose a favorite it would be the bathroom. I love all the gold details.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I totally agree with you it is a gorgeous home and we love every single detail. Thanks for your visit Brandi :)

      Διαγραφή
  14. Λίγο αποστειρωμένο το βρήκα αυτό το σπίτι και λίγο girly (λόγω των ροζ στοιχείων)! Ξεχώρισα όμως τα 2 αγαλματάκια στις πρώτες φώτο και φυσικά το τέλειο προβατάκι του baby room (i want it!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν παιδάκι που είσαι γιατί να μην θέλεις το προβατάκι; Πρωτότυπο σαν παιχνίδι είναι :)

      Διαγραφή
  15. Χμ, την έχω παρακολουθήσει αυτήν. Κάνει ιδιαίτερη δουλειά. Για κάποιο λόγο δεν βλέπω τις φωτογραφίες αλλά τις έχω δει στο σάιτ της. Μάλιστα η είσοδος με την κοπέλα στην κορνίζα με ενέπνευσε να φτιάξω κάτι ανάλογο στο σπίτι μου. Θα βγάλω σύντομα σχετική ανάρτηση!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top