Homes with Exceptional Style No 12






Ποδαρικό στον μήνα Μάιο μ ένα σπίτι στο Οντάριο του Καναδά που ανήκει στην Cynthia Zamaria και στον σύζυγο της.  Η Cynthia είναι διακοσμήτρια και γράφει στο Recreational Decorator.  Το σπίτι είναι μόνο 158τμ αλλά φαίνεται πολύ μεγαλύτερο.

Είναι Αγγλικού Τυδώρ στυλ, πολύ ηλιόλουστο έχει όμως ένα μειονέκτημα όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ιδιοκτήτρια.  Έχει πολύ μικρά ανοίγματα, πόρτες-παράθυρα κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα κάποια ογκώδη έπιπλα των προηγούμενων ιδιοκτητών να τα βρουν μέσα και κάποια άλλα δικά τους να μη μπορέσουν να τα βάλουν μέσα στο σπίτι, οπότε τα χάρισαν.  Ένα από αυτά που βρήκαν μέσα στο σπίτι είναι και ο καναπές του σαλονιού που του άλλαξαν το ύφασμα και τον κράτησαν.  Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έκαναν ήταν να μετατρέψουν το γκαράζ του σπιτιού σε δωμάτιο-γραφείο για την Cynthia.

Συμβουλή και motto της Cynthia «Ανακατέψτε άφοβα το παλιό με το καινούργιο και όχι μόνο» Ανακατέψτε το πλαστικό με το φυσικό, τους θησαυρούς με τα σκουπίδια.  Περικυκλώστε τον εαυτό σας με τα πράγματα που αγαπάτε και ας φαίνονται αταίριαστα με τον καιρό θα ταιριάξουν.  Να έχετε υπομονή γιατί χρειάζεται υπομονή για να επιμεληθείτε τον χώρο σας με τα σωστά κομμάτια. Επενδύστε σε καναπέδες και καρέκλες και συμπληρώστε την διακόσμηση τους με φθηνά μαξιλάρια και διακοσμητικά.

Ας δούμε όμως με εικόνες αυτά που η Cynthia συμβουλεύει…










άκυρος
















 Αυτός ήταν ο χώρος του γκαράζ… 



































Να έχετε μια υπέροχη Πρωτομαγιά!


Christina
by ArtDecorationCrafting

CONVERSATION

32 Comments:

  1. Οι φώτος 8,9,10 που είναι η τραπεζαρία με τη σύνθεση διαφορετικών ξύλων και το σερβάν στην 11 μου άρεσαν ιδιαίτερα! Το κάθε τι έχει μπει στρατηγικά στη θέση του και επικρατεί μια κομψή τάξη που δεν είναι φαινομενική αλλά φαίνεται πραγματική!! Εγώ γιατί όσο και να προσπαθώ έχω βομβαρδισμένο σπίτι? Φιλάκια πολλά και να περάσεις όμορφα σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές όλων τα σπίτια μοιάζουν βομβαρδισμένα. Σε αυτό το σπίτι το ξύλο δείχνει πολύ ωραίο ίσως παίζουν ρόλο και τα διάφορα διακοσμητικά. Πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το τραπέζι με τους πάγκους του είναι πανέμορφο! Αλλά και τα υπόλοιπα έπιπλα που δείχνει το ξύλο τους όχι και τόσο κατεργασμένο μου αρέσουν πολύ!
    Καλό μήνα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ όμορφο έχουμε κι εμείς ένα παρόμοιο στο χωριό και μάλλον το καλοκαίρι πρέπει να φτιάξω και τους αντίστοιχους πάγκους. Καλό μήνα Δήμητρα!

      Διαγραφή
    2. Πονηρό το έπιασες το υπονοούμενο :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ british στύλ για τα γούστα μου οφείλω να ομολογήσω και κάποια διακοσμητικά όπως ο φασιανός, τα κέρατα στον τοίχο , το μπιμπελό της βασίλισσας και το άγαλμα της ελευθερίας είναι αστεία. Μου άρεσε το δωμάτιο με το τζάκι, η κουζίνα και το μπάνιο που είναι ιδιαίτερο και εν κατακλείδι ένα έχω να πώ. Greeks do it better :-) Καλό μήνα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου αν θέλουμε σίγουρα μπορούμε καλύτερα! Καλό μήνα κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  4. Όμορφο σπίτι και μυ άρεσαν πολύ τα διακοσμητικά του στοιχεία.Μ'ενθουσίασε ιδιαίτερα η ξύλινη σφαίρα στο τζάκι.Άρπαξα ιδέα για Diy κατάσταση.Ευχαριστώ!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αλέκα μου! Στην αρχή νόμιζα πως ήταν από φελλούς η ξύλινη σφαίρα αλλά δεν είναι ... σαν πριονίδια φαίνονται δεν μπορώ να καταλάβω καλά... έχει ωραία διακοσμητικά ακόμη και τα ξύλινα κέρατα μου αρέσουν!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα Αλέκα και εγώ τη μπάλα κοιτούσα και στην αρχή νόμιζα πως είναι κάτι σαν φελλός σαν εσένα Χριστίνα και σκέφτηκα πως πρέπει να γίνουμε Ορέστης Μακρής!

      Διαγραφή
    3. Νομίζω πως έχει διάφορα κομμάτια, ίσως ότι τις περίσσεψε από την ανακαίνιση, βέβαια σα να διακρίνω κάποια θαλασσόξυλα.

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα ... κλαίω από τα γέλια με το Ορέστης Μακρής! Αν θέλεις φελλούς πήγαινε σε κάποια ταβέρνα που ίσως πηγαίνετε συχνά και ζήτα να σου μαζέψουν φελλούς από τα μπουκάλια που ανοίγουν. Εγώ έτσι κάνω Ελεάνα μου. Αλλά φελλοί δεν είναι ... μπορεί να έχει και θαλασσόξυλα έχεις δίκιο!

      Διαγραφή
  5. Καλή Πρωτομαγιά!!!
    Και του χρόνου!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Πρωτομαγιά και σε σένα Νεφέλη μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εμένα παλι γτ μου φαίνεται οτι έχει χαθεί η μπάλα? Έχει στοιχεια ρουστικ, έθνικ, φλοραλ παριζιάνικο κμοντερνο μεβικτωριανες λεπτομέρειες....άντε γεια δηλ. Σορρυ πολύ μακρυά του γούστου μου, εκτός απο τη τραπεζαρία!

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει διαφορετικά στυλ ναι...το είπαμε Ζίνα μου προσπαθεί να ταιριάξει τα φαινομενικά αταίριαστα. Καλό μήνα κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  7. Εχει μερικά ξυλ6να έπιπλα , υπέροχα!
    Και η γκρι κουζίνα όλα τα λεφτά!!
    ....αλλά η υπερβολική αυτή τάξη το κάνει λίγο ψυχρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικά από τα ξύλινα έπιπλα είναι πανέμορφα όπως η τραπεζαρία, ο μπουφές, το γραφείο... ε φωτογράφηση έκανε τα τακτοποίησε και λίγο :)

      Διαγραφή
  8. Λάτρεψα και θέλω τη τραπεζαρία της και το μπουφέ!!!! Και την ασπρόμαυρη κρεβατοκάμαρα!!!! Είδα ωραία παλιά κομμάτια που θα ήθελα να αποκτήσω!! Kοίτα να δείς που υπάρχουν και συμμαζεμένες κουζίνες, εγώ εχω να τη δώ έτσι άδεια από τότε που μετακομίσαμε σε αυτό το σπίτι :)) Καλό Μήνα αν και μπήκαμε στην επόμενη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τραπεζαρία και ο μπουφές μου άρεσαν κι εμένα μ αρέσουν και κάποια φωτιστικά όμως όπως αυτά πάνω από το τραπέζι. Το κεφαλάρι της ασπρόμαυρης κρεβατοκάμαρας μου έδωσε ιδέα για ένα σκαμπό που θέλω να φτιάξω. Καλό μήνα Ελεάνα μου :)

      Διαγραφή
    2. Περιμένουμε το σκαμπο!!!! ;) Εμένα μου άρεσε το φωτιστικό πάνω στο μπουφέ!!

      Διαγραφή
  9. Μ'άρεσαν ιδιαίτερα οι κρεβατοκάμαρες. Δε μπορώ να πω όμως ότι ενθουσιάστηκα από το υπόλοιπο σπίτι, δεν ήταν και πολύ του γούστου μου.
    Καλημέρα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τις κρεβατοκάμαρες εγώ ξεχώρισα αυτή με το cow print κεφαλάρι...Και την δική μου καλημέρα & καλό μήνα Μαρία :)

      Διαγραφή
  10. Εμένα δεν με χαλάνε τα διαφορετικά στυλ, νομίζω πως επειδή είναι όντως τόσο παράταιρα όλα μεταξύ τους, στην τελική ενώνονται, με εξαιρέσεις την κουζίνα & το wc (απαίσια επιλογή δαπέδου). Κρατώ τις πινελιές μπρούτζου & χρωμάτων καθώς και τα λευκά διακοσμητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον για το δάπεδο ήθελαν να πετύχουν το industrial αλλά τελικά φαίνεται σαν βρώμικο. Τα μπρούτζινα φωτιστικά είναι πολύ ωραία.

      Διαγραφή
  11. Με ξετρέλανε η φωτογραφία στην κουζίνα με τις ξύλινες κουτάλες στο βάζο!! Ακριβώς το στυλ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να και ένα σπίτι που δε με τρέλανε!
    Πάνω που άρχισα να πέφτω σε κατάθλιψη :)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Υπάρχουν κι αυτά έτσι για να μην τρελαινόμαστε...Καλό μήνα Βάσω :)

      Διαγραφή
  13. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το στυλ/γούστο της ιδιοκτήτριας σε γενικές γραμμές...αλλά λάτρεψα την ξύλινη τραπεζαρία με τους ακατέργαστους ξύλινους πάγκους!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top