Πόσο χτίστης είσαι;

Παρασκευή, Ιουνίου 13, 2014


Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για πρωτότυπες diy ζαρντινιέρες, μου τράβηξαν αρχικά την προσοχή και στην συνέχεια τις λάτρεψα, κατασκευές από τσιμέντο.  Ένα τόσο ταπεινό υλικό που δίνει υπέροχα αντικείμενα για διακόσμηση.  Ήθελα λοιπόν να τις μοιραστώ μαζί σας και διάλεξα κάποιες που μου έκαναν εντύπωση.  Σίγουρα υπάρχουν και άλλες πολλές!

Υπέροχο και πρωτότυπο βάζο από Madigan Made


Τσιμέντο και δαντέλλα για τα υπέροχα αυτά κηροπήγια από Sayyes


Βάσεις κηροπηγίων από In my own style


Πανέμορφα πρες παπιέ από Madigan Made


Κι άλλο κηροπήγιο από Centsational girl


Πανέξυπνη ιδέα τα βαρίδια για το τραπεζομάντηλο από Chezlarsson


Και σκαμπό από τσιμέντο από Homemade-Modern


Σουβέρ με άποψη από A daily something


Γλαστράκια από Gilding the Lily


Κι άλλα γλαστράκια από Dailyhomedecorideas


Ιδιαίτερες ζαρντινιέρες από Οnehundreddollarsamonth


Όρεξη νάχεις να φτιάχνεις, όλα τα παρακάτω από Diy-enthusiasts













Εσείς τι γνώμη έχετε; Δεν είναι όλα υπέροχα και πολύ ιδιαίτερα;


Να έχετε μια υπέροχη ημέρα


Christina
By ArtDecorationCrafting









You Might Also Like

42 Comments

  1. ...και ιδιαίτερα είναι και όμορφα επίσης!!! Δεν το έχω με το τσιμέντο νομίζω (....δεν έφτιαξα και ποτέ για να το ξέρω κιόλας δηλαδής!). Τα φύλλα μου άρεσαν πάρα πολύ όπως και οι "αστερίες"!!! Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω δοκιμάσει ποτέ το τσιμέντο, αν και απ ότι βλέπω σύντομα θα το κάνω, αλλά πιστεύω ότι αν έχεις κάνει κάτι με πηλό δεν πρέπει να απέχει πολύ. Καλό Σαββατοκύριακο Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  2. τα βαρυδια ειναι τελεια!!!! δεν το εχω το χτισιμο ομως, δυστυχως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ούτε εγώ χτίζω αλλά κανένα κηροπήγιο λέω να το δοκιμάσω. Όσο για τα βαρίδια είναι πολύ πρωτότυπα!

      Διαγραφή
  3. Το έχω σκεφτεί πόσες φορές να φτιάξω ρεσώ-βάση από τσιμέντο, κυκλοφορούν πολύ τελευταία, αλλά δε το αποφασίζω γιατί σκέφτομαι πως θέλεις χώρο δεν είναι για μέσα στο διαμέρισμα τέτοιες κατασκευές. Φαντάζεσαι να αρχίσει να πέφτει τσιμέντο δεξιά και αριστερά.... :)) Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως σ ένα τραπέζι καλά προστατευμένο με μικρή ποσότητα όση για την βάση ρεσώ δεν έχεις φόβο να λερώσεις. Μπορείς ακόμη και στο μπαλκόνι να το κάνεις! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Ελεάνα μου :)

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν, είναι όντως ιδαίτερα και ταιράζουν σε όλα τα στυλ διακόσμησης. Φαντασία να έχεις και όλα γίνονται !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι λίγη φαντασία και υπομονή και κάνεις θαύματα!

      Διαγραφή
  5. Όλο τα γλυκοκοιτάζω αυτά τα τσιμεντένια αξεσουάρ και όλο δεν λέω να τα δοκιμάσω. Ίσως γιατί δεν έχω παίξει με τσιμέντο και μου φαίνεται δύστροπο υλικό! Πολύ μου άρεσαν πάντως τα κηροπήγια για ρεσώ. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ για δύστροπο το έχω αλλά μήπως μας ξεγελάει λόγω χρώματος; Εγώ σκοπεύω να το κάνω σύντομα. Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  6. Είναι εύκολο υλικό το τσιμέντο και δουλεύεται σαν τον γύψο και την κόλλα πλακιδίων,ειδικά αν έχεις έτοιμα καλούπια φτιάχνεις αριστουργήματα. (http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/06/blog-post_13.html )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω και εγώ Αλέκα μου ότι δεν πρέπει να είναι και τόσο δύσκολο στην επεξεργασία του. Το λινκ δεν ανοίγει. Ξαναβάλτο να δούμε που οδηγεί :)

      Διαγραφή
  7. Μου φαίνεται κάπως άχρωμο το τσιμέντο,σαν υλικό να το επεξεργαστείς αλλά με εντυπωσίασαν οι βαμμένες γλαστρούλες....καλησπέρα Χριστίνα μου, σου έχω μια αφιέρωση στο Mary ...gr....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου, την είδα την αφιέρωση και σ ευχαριστώ τόοοοοοοσο πολύ. Αν του προσθέσεις χρώμα νομίζω πως γίνεται εξαιρετικο!

      Διαγραφή
  8. ο άντρας μου έχει κάνει πόδια για το τραπέζι του κήπου με τσιμέντο γιατί τα δικά του ξύλινα σαπισαν΄ έγιναν τέλεια'''''
    ΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι Μίνα και νομίζω πως πράγματι θα είναι τέλειο και πολύ πρωτότυπο! Αν και το πάνω μέρος του τραπεζιού, το καπάκι, το έχεις επεξεργαστεί και μοιάζει σαν farm table, το συνολικό αποτέλεσμα θα είναι καταπληκτικό!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Υπέροχοι οι αστερίες κηροπήγια Αλέκα μου! Εσύ τους έφτιαξες;

      Διαγραφή
  10. Ανεξάντλητες ιδέες βρε παιδί μου. Κάποιες τις είχα ξαναδεί κάποιες είναι εντελώς νέες! Έχουν γούστο πολύ αλλά τα περισσότερα χρειάζονται εξωτερικό χώρο! Ο λόγος που δεν έχω φτιάξει κάτι ακόμα από τσιμέντο είναι γιατί τα φτιάχνω με το πηλό. Είδα μερικά πολύ όμορφα πράγματα σήμερα Χριστίνα μου! Όμορφο Σ/Κ να έχεις^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι άπειρες οι ιδέες Λίλια γιατί ότι φτιάχνεται και με πηλό γιατί να μην φτιάχνεται και με τσιμέντο. Οι τσιμεντένιες κατασκευές έχεις δίκιο τις περισσότερες φορές δένουν καλύτερα σε εξωτερικό χώρο. Καλό Σ/Κ και σε σένα :)

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  12. Αυτά τα τεράστια τσιμεντένια φύλλα, χρόνια τώρα τα χαζεύω και ονειρεύομαι να φτιάξω κάποια στιγμή!!!!!!!!!
    Μου άρεσαν πολύ οι γλαστρούλες φτιαγμένες με τις φόρμες του κέϊκ!!! (κι έχω μια παλιά που μπορώ να την κάνω καλούπι!!!)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως αν καταπιαστείς και με αυτό θα είναι τέλειες οι κατασκευές σου. Τα φύλλα σίγουρα θα ταιριάξουν στον κήπο σου μαζί με τις γλάστρες από φόρμα κέικ. Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  13. Είναι όλα εξαιρετικά όμορφα!!Δεν το έχω με το χτίσιμο αλλά όλα αυτά με έχουν εντυπωσιάσει και τα θέλω όλα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Σόφη μου δεν χρειάζεται να είμαστε μετατζήδες για να καταπιαστούμε με τέτοιες κατασκευές. Θεωρώ πως με λίγη προσοχή μπορούμε άνετα να κάνουμε κάποιες απλές κατασκευές. Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίες ιδέες Χριστίνα! Όντως ξυπνάει ο χτίστης μέσα σου με αυτό το Post! Θα τη δοκιμάσω την τσιμεντοκατασκευή σίγουρα στο άμεσο μέλλον. Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Σοφία μου το έβαλα στο πρόγραμμα για κάτι απλό σαν ξεκίνημα. Καλημέρα κι από εμένα και καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  15. Μας πηγαίνεις σε τελείως άγνωστα νερά τώρα! Όλα είναι υπέροχα αλλά τρεις εικόνες στη σειρά, τα φύλλα, τη γλάστρα με τα γυαλάκια και το κηροπήγιο με τον κισσό δε τις χορταίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άγνωστα ίσως...ακατόρθωτα όχι! Για σένα που πιάνουν τα χέρια σου νομίζω αν κάτι από τα τρία ήθελες να δοκιμάσεις θα το κατάφερνες σίγουρα. Η γλάστρα με τα γυαλάκια μου έχει γυαλίσει και μένα. Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όντως πολύ ιδιαίτερα Χριστίνα και δεν είχα δει ποτέ κάτι ανάλογο!Μου αρέσουν πολύ τα γλαστράκια και οι βάσεις για ρεσώ!Καλή Κυριακή Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλοφορούν απ ότι είδα πολλές κατασκευές στο διαδίκτυο. Οι γλάστρες είναι πράγματι πολύ όμορφες και τα κηροπήγια. Καλή Κυριακή και σε σένα Ιωάννα μου :)

      Διαγραφή
  18. Μπα δεν είναι για εμένα τέτοια DIY. Θα τα δείξω όμως στον πολυτεχνίτη θείο μπας και τον εμπνεύσω να μου κάνει κανα δωράκι. χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα είναι πολυτεχνίτης γι αυτόν δεν είναι τίποτα! Να του τα δείξεις να σου φτιάξει γιατί είναι πανέμορφα και ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχες ιδέες!! Είναι στα σχέδια μου να ασχοληθώ με κατασκευές από τσιμέντο αλλά όλο με κάτι άλλο καταπιάνομαι και δεν έχω βρει ακόμα το χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Κατερίνα μου δεν το είχα σε πρόγραμμα αλλά μου άρεσαν τόσο πολύ αυτά που είδα που λέω να το επιχειρήσω σύντομα

      Διαγραφή
  20. Άκρως πρωτότυπες οι προτάσεις σου!
    Μπορεί να μην το έχω με το τσιμέντο, αλλά άνετα θα το ενσωμάτωνα στη διακόσμηση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως δουλεύεται όπως και ο πηλός. Στην αρχή όπως με κάθε καινούργιο υλικό έχεις μια αβεβαιότητα για την κατάληξη αλλά δεν έχει δυσκολία ειδικά αν χρησιμοποιηθεί αυτό της ταχείας πήξεως που πωλείται έτοιμο σε μεγάλα καταστήματα!

      Διαγραφή
  21. Έχω μείνει άφωνη! Πραγματικά υπέροχες όλες οι κατασκευές/δημιουργίες. Βρε το τσιμέντο τι όμορφα πράγματα βγάζει! Μου άρεσαν όλα... από τους μικρούς αστερίες μέχρι τα φύλλα και το Νο 7! Άσε που είναι ανθεκτικά για εξωτερικούς χώρους, δεν τα πείρνει ο αέρας και κρατάνε στο χρόνο! Χμ... πάω να ρωτήσω τον άντρα μου μήπως έχει λίγο περίσσιο τσιμεντάκι στην αποθήκη! χαχαχαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές κατασκευές Νίκη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν :)

      Διαγραφή