20+1 Δώρα και ένας χρόνος πέρασε!!!



Πέρασε κιόλας ένας χρόνος…ένας χρόνος από την πρώτη δημοσίευση σ αυτό εδώ το blog στις 10/12/2013.  



Ούτε κι εγώ δεν το πιστεύω πως ένα χρόνο ολόκληρο,  συγχρόνως με το να κάνω αυτό που μου αρέσει, δηλαδή να φτιάχνω πράγματα για το σπίτι μου, δημοσιοποίησα τα περισσότερα από αυτά, έδειξα γωνιές ή και ολόκληρους χώρους από τον προσωπικό μου χώρο, το σπίτι μου, μίλησα για την οικογένεια μου και την δουλειά μου.  

Μα πάνω απ όλα, αυτό που δεν μπορώ να πιστέψω είναι ότι βρέθηκαν άνθρωποι να με διαβάσουν, να μου σχολιάσουν, να μοιραστούν μαζί μου παρόμοιες εμπειρίες τους και ασχολίες και να με ακολουθήσουν μέσω των λεγόμενων social media.  
Δεν θα μιλήσω για αριθμούς γιατί εκεί πραγματικά οι αριθμοί ξεπέρασαν τις δικές μου προσδοκίες, μπορεί για κάποιους άλλους να μην είναι αρκετοί γιατί ρόλο παίζει και τι εσύ προσδοκάς από αυτή την δημόσια έκθεση.

Γνώρισα ανθρώπους και διαδικτυακά και από κοντά και οφείλω να ομολογήσω πως το χάρισμα που υπερήφανα λέω πως διαθέτω να τοποθετώ κάποιους κοντά μου ή λιγότερο κοντά μου ούτε αυτή την φορά με πρόδωσε και ήμουν πολύ χαρούμενη κι ευτυχισμένη με τις επιλογές μου. 

Παρ όλα αυτά όμως θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους από καρδιάς, για τον χρόνο που σπαταλήσατε για να μου σχολιάσετε στις αναρτήσεις μου, να μπείτε στο blog μου απλά να με διαβάσετε ή να μου στείλετε emails ζητώντας μου να σας βοηθήσω με όσες γνώσεις διαθέτω σε κάποιες κατασκευές σας.

Κι επειδή μέρες γιορτινές έρχονται κι επειδή κι εγώ γιορτάζω τα Χριστούγεννα κι επειδή όταν γιορτάζω μου αρέσει να κάνω δώρα, από σήμερα 12/12/2014 και μέχρι τις 28/12/2014 θα τρέχει ένα giveaway με 20+1 δώρα εδώ στο Art Decoration & Crafting


Όπως καταλάβατε οι νικητές θα είναι 21…γιατί 21;  Δεν υπάρχει λόγος έτσι βγήκε το άθροισμα.

Ένας νικητής-τρια θα κερδίσει μια δωροεπιταγή αλυσίδας καταστημάτων με είδη ένδυσης και σπιτιού αξίας 50 Ευρώ


Δέκα νικητές-τριες θα κερδίσουν από ένα κολιέ της MD Handmade Accessories.  Μπορείτε να την βρείτε και στο Facebook, MD Handmade Accessories 



Και άλλοι δέκα νικητές-τριες θα κερδίσουν από ένα γούρι της Zina Hand Made.  .  Δημιουργίες της μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της στο Facebook.


Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την υποστήριξη σας όλο αυτό τον χρόνο και σας εύχομαι να περάσετε τις πιο όμορφες γιορτές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!


Christina
by ArtDecorationCrafting

CONVERSATION

82 Comments:

  1. Χριστίνα μου χρόνια πολλά, με πολλές δημιουργίες!!! Μην σταματάς να μας εκπλήσεις, δείχνοντας μας τα υπέροχα ευφάνταστα, ξεχωριστά έργα σου!!! Να ΄σαι καλά, για τα απίθανα δώρα σου :)) Σου στέλνω την αγάπη μου και γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη σ ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια και την διαρκή υποστήριξη σου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα πράγματα είναι αυτά Χριστίνα μου!! Χρόνια πολλά στο blogoσπιτάκι σου, να συνεχίσεις έτσι και με πολλές πολλές ακόμα όμορφες αναρτήσεις!! Και του χρόνου!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου για τις ευχές σου και ανταποδίδω :)

      Διαγραφή
  3. Γλυκιά μου Χριστίνα, εύχομαι η σελίδα σου να κάνει πολλά πολλά γενέθλια και εσύ να μας χαρίζεις απλόχερα ιδέες και δημιουργίες και την τόση σου ευγένεια που είναι τόσο σπάνια στις μέρες μας. Σε φιλώ, Μαρίνα-Βέλγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, με τον καλό λόγο πάντα! Εγώ ευχαριστώ για τον κόπο που κάνετε και μου σχολιάζετε :)

      Διαγραφή
  4. Χριστίνα μου χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σου και εύχομαι να γιορτάσεις πολλά πολλά ακόμη γενέθλια!! Είσαι αστείρευτη πηγή έμπνευσης για μας. Οι δημιουργίες σου, όλες μοναδικές, ξεχωρίζουν!! Τα δώρα σου είναι απίθανα!! Σου στέλνουμε την αγάπη μας με τη Γεωργία και σου ευχόμαστε πολλά καλά και δημιουργικά χρόνια!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ μεγάλη μου τιμή να διαβάζω τέτοια σχόλια! Τα δώρα είναι το ελάχιστο για να ανταποδώσω την δική σας αγάπη! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Χριστίνα μου σου εύχομαι χρόνια πολλά στο blogoσπιτάκι σου , να είσαι πάντα γερή για να μας δείχνεις τις όμορφες ιδέες και δημιουργίες σου !!!
    Φιλιά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ματίνα μου... φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι πάντα να κρατας αυτή την ωραία θέση που έχεις στον κυβερνοχώρο,να μας δίνεις έξυπνες και ωραίες δημιουργίες και εμεις πιστοί θα σε ακολουθούμε Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πόσο σ ευχαριστώ για τα ευγενικά και πάντα ενθαρρυντικά σχόλια σου...φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου !! Πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά για το blog σου να έχεις πάντα τόσο ωραίες και δημιουργικές ιδέες να μας δείχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρονια πολλα!!γεματα με εμπνευση και δημιουργια!!
    !καλες γιορτες γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίρις μου σ ευχαριστώ, εύχομαι τα ίδια και σε σένα και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά για το blog και καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου!!! Gina Mkr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τζίνα μου και για τις ευχές και για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Χριστίνα! Τα δώρα είναι όλα υπέροχα ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σ ευχαριστώ και τα δώρα είναι τίποτα μπροστά στην ευχαρίστηση που εισπράττω από τα σχόλια σας!

      Διαγραφή
  12. Άγιος Βασίλης έρχεται!!!! χαχαχαχαχα ή μηπως Χο Χο Χο Λάθος τίτλος έβαλες!! Εσύ παιδί μου είσαι ο μάγος με τα πολλά δώρα!!! Χριστίνα μου να είσαι καλά και να γράφεις για πάαααααρα πολλά χρόνια ακόμα!! Να φτιάχνεις έξυπνες καφετιέρες και υπέροχα μαξιλάρια και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και ορεξάτη!! Και όπως πολύ καλά κατάλαβες σύντομα θα ζητήσω την βοήθειά σου... τα φώτα σου!!! Χρόνια πολλάααααα Φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεαννάκι μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ για την διαρκή σου υποστήριξη, τα καλά σου λόγια, τις αναρτήσεις σου που με γεμίζουν πάντα με χαμόγελα. Όσο για τα φώτα μου αν μπορώ μη διστάσεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Χιλιόχρονο να είναι το μπλοκόσπιτο σου Χριστίνα, να φιλοξενεί πάντα τις καταπληκτικές δημιουργίες σου που τόσο όμορφα μας παρουσιάζεις!!!
    Ευχαριστούμε για τα δωράκια, είσαι πολύ γενναιόδωρη!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ αρχάς να σε ευχαριστήσω για το σχόλιο σου και κατά δεύτερο να σου πω πως γενναιόδωροι είστε όλοι εσείς που σχεδόν καθημερινά μου αφήνετε σχόλια αγάπης και εκτίμησης! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πωπω τι πλουσιοπάροχο giveaway!
    Πολύχρονο το μπλογκάκι σου, να σου δίνει πάντα χαρές και δυνατές φιλίες!
    Φιλάκια πολλά Χριστίνα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, είπες την πιο πολύτιμη λέξη "φιλίες". Μακάρι μέσα απ αυτό το μπλογκ να γεννηθούν τέτοια αγαθά γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα... Φιλιά κι από εμένα και σ ευχαριστώ τόσο πολύ για τις επισκέψεις σου και τα σχόλια σου :)

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στο μπλογκ! Ευχομαι να είναι πολύχρονο, δημιουργικό και γεμάτο φαντασία!!
    Με τόσα δώρα ο άγιος Βασίλης θα σε κατγορήσει για ανταγωνισμό!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν νομίζω Νίκη μου...ο άγιος Βασίλης είναι καλός και μπορεί να το ευχαριστηθεί που κάποιος τον μιμείται και χαρίζει χαρά πάνω απ όλα. Σ ευχαριστώ & φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλα να τα εκατοστήσει το μπλογκ-ο-σπιτάκι σου! εγω πρόσφατα σε γνωρισα (διαδικτυακά βέβαια) αλλά σε επισκέφτομαι συχνα γιατι ότι φτιάχνεις είναι φανταστικό! συνέχισε να μας εμπνέεις! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ντίνα σ ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε "γνώρισα" ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Χριστινάκι μου! Να χαιρόμαστε το μπλοκ σου και εσένα που το γεμίζεις όμορφες ιδέες!Και πόσα δώρα! Τι τυχερές που είμαστε!! Φιλιά πολλά και να έχουμε τις καλύτερες γιορτές φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι η τυχερή Λίλια μου που έχω γνωρίσει όλες εσάς και συμβάλλετε στην ανάπτυξη αυτού εδώ το μπλογκ... Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου :)

      Διαγραφή
  18. χρονια πολλα στο σπιτακι σου Χριστινα μου!! Να ειναι πάντα γεμάτο χαρές και δημιουργίες!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου κι εγώ θα συμπληρώσω πως θα ήθελα να είναι πάντα γεμάτο από ανθρώπους σαν κι εσένα! Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Είδες πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός;Χρόνια πολλά Χριστίνα για το blog σου και εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά,πολλά δημιουργικά χρόνια(πράγμα σίγουρο)!!!Ευχαριστούμε για τα δώρα,ποτέ δε λέμε όχι σε ένα καλό δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου και ναι ο χρόνος τρέχει... Εύχομαι υγεία και σε σένα και στην οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Χριστίνα... χρόνια καλά και δημιουργικά με αναρτήσεις γεμάτες έμπνευση και ωραίες ιδέες! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ από καρδιάς Νίκη μου και σου εύχομαι τα ίδια... φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Χρονια πολλαααααααα!!!!! Να ναι το μπλογκοσπιτακι σου γεματο δημιουργιες!!να εισαι παντα χαρουμενη και χαμογελαστη!!τελεια τα δωρακια σουυυυυ!!!ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!καλες γιορτες να εχεις!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ και για τις ευχές και για την επίσκεψη! Πολλά φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  22. Πολύχρονο να είναι το μπλογκόσπιτό σου, Χριστίνα μου!!!! Πάντα με όμορφες δημιουργίες και ωραίες αναρτήσεις!!!!!
    Καλές γιορτές, σου εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου και για τις ευχές και για την υποστήριξη σου! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου Χριστίνα! Να τα εκατοστήσει και να αναπτυχθεί όπως θέλεις!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Δήμητρα και σ ευχαριστώ γιατί ήσουν από τις πρώτες που με στήριξες και με την παρουσία σου και με την βοήθεια σου όταν την χρειάστηκα!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά στην οδό "τέχνης, διακόσμησης & χειροτεχνίας", εκεί δηλαδή που έχτισες με όνειρα και πολύ μεράκι το μπλογκόσπιτό σου!!!
    Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι!!
    Φιλιά πολλά Χριστίνα μου!!

    Την καλημέρα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη, καινούργια μου φίλη Ελένη... είμαι πολύ χαρούμενη που μέσω αυτού του σπιτιού γνωρίζω έστω και διαδικτυακά ανθρώπους σαν κι εσένα... Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου και την παρουσία σου εδώ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο μπλοκ σου. Ευχαριστούμε για τα δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ όσο για τα δώρα δεν είναι τίποτα μπρος σε αυτά που εγώ παίρνω από τα σχόλια σας!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου! Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι!
    Σου εύχομαι να γεμίζει πάντοτε με όμορφες ιδέες και κατασκευές και με πολλούς, καλούς φίλους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Έλλη μου και για τις επισκέψεις και για τις ευχές. Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Χριστίνα,χιλιόχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου και εσύ να είσαι κοντά μας να μας ομορφαίνεις με τις όμορφες δημιουργίες σου.Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες σου και για τις πρωτότυπες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου νασαι καλά και ανταποδίδω τις ευχές!

      Διαγραφή
  28. na eisai panta kala, na se diabazoyme!!!! Xronia Polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου σ ευχαριστώ πολύ και σ ευχαριστώ ακόμη για την διαρκή στήριξη σου!

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Ειρήνη σ ευχαριστώ πολύ πολύ... Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  30. Πολύχρονο το σπιτάκι σου Χριστίνα!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για υπέροχα δώρα!!!
    Να 'σαι γερή να μοιράζεσαι τις ιδέες σου μαζί μας!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Λώρα μου και σου ανταποδίδω τις ευχές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αλέκα μου! Φιλιά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  32. Μπράβο Χριστίνα μου! Επειδή πρόσφατα ξεκίνησα το δικο μου blog νομιζω οτι μπορω να καταλάβω τη χάρα σου! Να είσαι παντα γερή για να μας παρουσιάζεις τις όμορφες ιδέες, κατασκευές και σκέψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι είναι Σωτηρία μου...το να βλέπεις ότι αυτά που φτιάχνεις ή σκέφτεσαι έχουν απήχηση σου δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Σ ευχαριστώ κορίτσι μου και σου εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό σου με όμορφες αναρτήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία Έλενα... φιλιά!

      Διαγραφή
  34. HAPPY ONE YEAR ANNIVERSARY, Christina! May your beautiful blog continue to entertain, teach, and keep us company for many more years to come. Thanks for sharing all your wonderful creativity, and for the giveaway, too!:))

    Filakia,
    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Poppy..it is always an honor for me your visit and your sweet comments! Kisses!!!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά Χριστίνα , καλά και πολύ δημιουργικά σ' εσένα και το μπλογκοσπιτακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου πολύ πολύ και με τιμά ιδιαίτερα η παρουσία σου στο μπλογκ μου :)

      Διαγραφή
  36. Αχχ πέρασε κιόλας ένας χρόνος! Να χαίρεσαι το blog σου Χριστίνα μου και εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά χρόνια ακόμα με τέλειες δημιουργίες και μπόλικη έμπνευση! Να είσαι πάντα καλά! Ευχαριστούμε για τα τέλεια δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε Κατερίνα μου...περνάει σαν νερό... Εγώ ευχαριστώ για τα σχόλια σου, για τις ευχές σου, για την υποστήριξη σου!

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Καμιά σπατάλη δεν είναι ο χρόνος μας εδώ Χριστίνα, μόνο χαρά και έμπνευση μας προσφέρεις... και δώρα πολλά απ' ότι βλέπω και σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια, με τιμάνε ιδιαίτερα. Δώρα όπως ξαναείπα είναι τα σχόλια σας και η υποστήριξη σας! Φιλιά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά και καλά,χρόνια γεμάτα με έμπνευση και δημιουργία!Να είσαι πάντα εδώ Χριστινάκι μου και να μοιράζεσαι έτσι όπως πολύ καλά ξέρεις να κάνεις!Σ'ευχαριστώ και προσωπικά γιατί όποτε ζήτησα την συμβουλή σου και τις οδηγίες σου,με βοήθησες και μου μετέφερες χωρίς σκέψη τις γνώσεις σου!Καλή συνέχεια αγαπημένη μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ ευχαριστώ Λαμπρινή μου και για τα καλά σου λόγια και για την υποστήριξη σου. Χαρά μου ήταν αν μπόρεσα να βοηθήσω σε κάτι και γιατί ευτυχώς το blogging έχει τόσες καλές στιγμές, γνωρίζεις τόσους αξιόλογους ανθρώπους που αν μου το έλεγαν πριν ένα χρόνο αυτό δεν θα το πίστευα!

      Διαγραφή
  39. Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου που είναι τόσο όμορφο και πάντα ανοιχτό με όμορφες και έξυπνες ιδεές!!!!Έτσι να είσαι πάντα Χριστινάκι μου δημιουργική!!!!καλές γιορτές χαρούμενες και ευτυχισμένες!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Χριστίνα σ ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη...Καλές γιορτές με υγεία για σένα και την οικογένεια σου :)

      Διαγραφή
  40. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου και καλές γιορτές με υγεία! Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι όοοοοτι επιθυμείς!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  41. Χριστίνα σου εύχομαι να πέρασες όμορφα Χριστούγεννα και να περάσεις μία ακόμη πιο όμορφη Πρωτοχρονιά, χρόνια πολλά σε σένα και το blog σου να είναι καλοτάξιδο και όμορφο πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Τούλα, καλή χρονιά και σε σένα και ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή

Back
to top