Νικητές Giveaway!!!!



Το Giveaway για τα γενέθλια του blog τελείωσε σήμερα τα ξημερώματα. 



 Η κλήρωση έγινε και οι νικήτριες ειδοποιήθηκαν κιόλας με email

Τα ονόματα τα βλέπετε εδώ…



Αλλά και με την σειρά που κληρώθηκαν τα αναφέρω κι εγώ..


-      Νάσια Ηλιοπούλου,  δωροεπιταγή 50 Ευρώ
-      Κατερίνα Συμεωνίδου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-      Poppy, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Lilia Spoonstories, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Φλώρα Λουκαϊδη, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Κατερίνα Κωνσταντίνου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Ελπίδα Τουβεντζίδου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Αλέκα Πιπέργια, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Μαρία Ευθυμιάδου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Ανναστέλλα Λαζάρου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Νίκη Άννινου, Κολιέ MD Handmade Accessories
-       Marie-Anne, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Χριστίνα Κουτούπα, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Μαρία Ταρουδάκη, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Ντίνα Ντόντη, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Ελευθερία Σούλη, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Nicoletta, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Zina Ef-zin, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Ιωάννα Παπαθανασάκη, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Αθηνά Καψάσκη, Γούρι 2015 Zina Handmade
-       Eleana Apst, Γούρι 2015 Zina Handmade

Σας ευχαριστώ άλλη μια φορά από καρδιάς για την συμμετοχή σας, για τα σχόλια σας, για την υποστήριξη σας και εύχομαι σε όλους ένα ειρηνικό, ευτυχισμένο 2015 γεμάτο με υγεία, ευχάριστες εκπλήξεις και δώρα για εσάς και τους δικούς σας!!!


Πολλά φιλιά



Christina
by ArtDecorationCrafting

CONVERSATION

45 Comments:

  1. Καλέ κέρδισα ; Δεν κερδίζω ποτέ !!!σε ευχαριστώ πολύ !!Καλή χρονιά !!πες μου τί θες να σου στείλω από τα στοιχεία μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα Αθηνά μου γεμάτη από ευχάριστες εκπλήξεις, υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια!!!! Καλη χρονια σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!
    Χρόνια πολλά καλή χρονιά σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi Christina,

    I am amazed at the results of your giveaway and am excited that I am one of the lucky winners in celebration of your one year blog anniversary! May you have many more wonderfully creative years of blogging and sharing all your pretty projects!

    Thank you so much and wishing you a very Happy 2015, filled with health and happiness!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Poppy, I thank you for your support and your kind words. May all your wishes come true during 2015 !!!

      Διαγραφή
  5. κερδισα κερδισα!!! ευχαριστω Χριστινα μου!!! καλη χρονια!!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ναι! Εγώ ευχαριστώ Ελπίδα μου που υποστηρίζεις με τα σχόλια σου το blog μου και σου εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου !!!

      Διαγραφή
  6. Eυχαριστω πολύ!!! Χάρηκα πάρα πολύ! Καλή χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που είσαι εδώ Ανναστέλλα μου! Καλή χρονιά κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι!!! κέρδισα.. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική μου χαρά είναι πολύ μεγάλη όταν μπορώ να συμβάλλω στην χαρά κάποιων ανθρώπων! Εγώ σ ευχαριστώ πολύ Νίκη μου για την συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ Χριστίνα!! Χρόνια Πολλά και πάντα τυχερές όλες οι φίλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Λίλια και εγώ σ ευχαριστώ πολύ για την συνεχή παρουσία σου μέσα στο blog μου. Πάντα τύχη εύχομαι σε όλες!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία, τι καλά!!! Ευχαριστούμε Χριστινάκι!! Καλή χρονιά με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστηση μου Μαίρη!!! Καλή χρονιά με υγεία και ότι άλλο ευχηθείς!

      Διαγραφή
  10. Καλέ δεν το πιστεύω ότι κέρδισα.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα και εύχομαι σε όλους μια καλή και ευλογημένη νέα χρονιά με Υγεία και Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου Νάσια μου!

      Διαγραφή
  11. Χριστίνα μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!!
    Πάντα να δίνεις και να παίρνεις... χαρές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά & μια χαρούμενη χρυσή πρωτοχρονιά σου εύχομαι!!!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Το να δίνεις χαρά και δώρα και όχι μόνο αυτές τις μέρες είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις... Φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά σε σένα και την οικογένεια σου :)

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Χριστίνα!!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!
    Ευχές για το νέο έτος!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λώρα μου, Καλή χρονιά με υγεία...φιλιά!

      Διαγραφή
  13. τελεια!!!! ευχαριστω πολυ Χριστινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ ευχαριστώ Ζίνα μου για την συμμετοχή σου !

      Διαγραφή
  14. τι καλα κέρδισα!!! σε ευχαριστω πολύ Χριστίνα μου! ελπίζω να μου φέρει πολυ γούρι το γούρι που κέρδισα :) Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ εύχομαι Ντίνα μου να σου φέρει τύχη, υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!!! Καλή χρονιά κορίτσι μου :)

      Διαγραφή
  15. Πόσο χαίρομαι που είμαι κι εγώ μιά από τις τυχερούλες!!!!!!!!!!!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!!!!
    Εύχομαι να περάσετε μια υπέροχη πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να φέρει υγεία, αγάπη και χαρά στην οικογένειά σου.
    Κι εμείς να σε χαιρόμαστε μέσα στην μπλογκογειτονιά !!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη σου! Εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και την οικογένεια σου μα πάνω απ όλα υγεία! Καλή χρονιά...φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις τυχερές πάντα τέτοια!!! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου για τις ευχές και ανταποδίδω...Καλή χρονιά με υγεία!

      Διαγραφή
  17. Ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα,τι ποιο όμορφο να κλείνει με ένα όμορφο δώρο η χρονιά!!!Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και πολλά,πολλά αληθινά χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω Ιωάννα μου, το καλύτερο για να κλείσει ο χρόνος είναι ένα δώρο που δεν περιμένεις! Κι εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου :)

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις τυχερές και πάλι πολύχρονο το ιστολόγιό σου Χριστίνα!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου και ανταποδίδω. Μα πάνω απ όλα υγεία, αγάπη και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια και πάντα τυχερές! Χριστινάκι ότι καλύτερο εύχομαι! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου ... ότι καλύτερο και για σένα και την οικογένεια σου... Καλή χρονιά!!!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια σε όλες τις τυχερές !!! Χρόνια πολλά Χριστίνα μου !!! Χαρούμενες γιορτές και θερμές ευχές για μια χρονιά γεμάτη αγάπη, ευτυχία, υγεία και δημιουργία !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ιωάννα μου για τις ευχές και εγώ με την σειρά μου σου εύχομαι ότι καλύτερο για την καινούργια χρονιά!

      Διαγραφή
  21. Κι εγώ κέρδισα!!!Ευχαριστούμε ,Χριστίνα κι εύχομαι πολλά πολλά χρόνια να γιορτάζεις τα γενέθλια του blog σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αλέκα μου και εσύ κέρδισες! Ευχαριστώ κορίτσι μου, ευχές και σε σένα!

      Διαγραφή
  22. Μπορεί να άργησα λιγάκι αλλά ήρθα!
    Χριστίνα μου ευχαριστούμε πολύ πολύ για το διαγωνισμό!
    Εύχομαι η νέα χρονιά να σε γεμίσει με πολλές επιτυχίες και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Κατερίνα μου όλους εσάς και καθένα ξεχωριστά για την υποστήριξη σας! Εύχομαι καλή, δημιουργική χρονιά!

      Διαγραφή

Back
to top