My Secret Santa!



Δώρα … δώρα … δώρα!  



Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά, δυό γιορτές που δίνουμε και παίρνουμε δώρα.  Δώρα από συγγενείς, δώρα από φίλους.  Φέτος όπως και κάθε χρόνο, εξ αιτίας της ονομαστικής μου εορτής πήρα πολλά δώρα, δώρα που λίγο πολύ τα περίμενα.  Πήρα όμως και ένα δώρο από τον μυστικό μου Αι Βασίλη, ένα παιχνίδι που συνηθίζουν να στήνουν παρέες bloggers και που δίνει χαρά γιατί βλέπεις ότι άνθρωποι που δεν σε γνωρίζουν φτιάχνουν κάτι για σένα.

Την ιδέα για το στήσιμο της ανταλλαγής δώρων την είχαν η Ζίνα από το blog Ef-zin και η Τζία από το blog One perfect day.  

Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή … λάβαμε emails αν θέλουμε να συμμετέχουμε, έγινε κλήρωση ποιος θα στείλει σε ποιον, μάθαμε το όνομα και τις προτιμήσεις μόνο αυτού που θα στέλναμε και  έπρεπε μέσα σε μια συγκεκριμένη προθεσμία να στείλουμε μια κατασκευή μας.

H δική μου Secret Santa ήταν η συνονόματη μου Χριστίνα από το Chrisoscreations.

Παρέλαβα από το Ταχυδρομείο το δεματάκι μου, μέσα υπήρχε ένα κουτί και έκανα υπομονή, αλήθεια πως κρατήθηκα, μέχρι το σπίτι για να το ανοίξω.  Κι αυτό γιατί ήθελα να φωτογραφίσω την όμορφη συσκευασία του.



Ανοίγοντας το κουτί, μέσα με περίμενε ένα πολύ όμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια στο αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο.  Ένα πολύ πρωτότυπο σχέδιο για σκουλαρίκια, το κλειδί του Σολ.



Και φυσικά τι καλύτερο από το να τα φωτογραφήσω πάνω στο μουσικό τραπεζάκι μου!



Ευχαριστώ πολύ Ζίνα και Τζία για την πρόσκληση να συμμετέχω στο παιχνίδι και ευχαριστώ πολύ την Χριστίνα για το πανέμορφο δώρο!


Να έχετε μία υπέροχη ημέρα και ένα φανταστικό 2015 γεμάτο υγεία, χαρές και εκπλήξεις!!!



Christina
by ArtDecorationCrafting


CONVERSATION

40 Comments:

  1. Τι όμορφο δώρο έλαβες Χριστίνα μου! Πρωτότυπο σχέδιο!Πάντα τυχερή σου εύχομαι! Καλά στο Secret Santa, είδα απίστευτα πράγματα πάντως γενικά! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ ιδιαίτερα Λίλια μου. Έχεις δίκιο οι μέχρι τώρα κατασκευές στο Secret Santa είναι πανέμορφες!

      Διαγραφή
  2. υπέροχο το δωράκι σου....για μουσικά αυτιά!!! Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Κωνσταντίνα μου για μουσικά αυτιά και όχι μόνο! Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  3. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά γεμάτη από ευτυχισμένες μόνο στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Τέτα, ότι καλύτερο εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ιδιαίτερα! Καλοφόρετα Χριστίνα!! Μόνο δώρα και ευχάριστες εκπλήξεις για το 2015!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου, πράγματι είναι πολύ ιδιαίτερα. Ότι καλύτερο και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το δωρακι σου ..η καινουργια χρονια που μπήκε μονο χαρες και ομορφες στιγμες να σου φέρνει..!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑ!!!! φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου, πραγματικά τα δώρα που δεν περιμένεις σου δίνουν ιδιαίτερη χαρά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια της συνονόματής σου, Χριστίνα μου!!!! Καλοφόρετα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου τα ιδιαίτερα σκουλαρίκια !!!!
    Μόνο με χαρές να κυλήσει η νέα χρονιά σου !!!!!!!!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου...μια χαρούμενη χρονιά εύχομαι και σε σένα, Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο να φέρει σέσένα και την οικογένειά σου ο νέος χρόνος!
    Το δωράκι πραγματικά θαυμάσιο να το χαρείς! Και μπράβο στη δημιουργό του!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχές και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Η Κρις παντα μας εκπλησει ευχαριστα κ λατρευω τις δημιουργιες της! Ενα υπεροχο κλειδοσκουλαρικι για εναν εκπληκτικο ανθρωπο!!! Καλοφορετα κουκλα κ χαιρομαστε πολυ που ελαβες μερος!! Καλη χρονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια! Κι εγώ το καταχάρηκα και εύχομαι να είμαστε όλες καλά να το κάνουμε και πάλι! Καλή χρονιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  10. Μα τι όμορφη και πρωτότυπη ιδέα! Όσο περνάει ο καιρός μαθαίνω όλο και περισσοτερα καλά του blogging! Με γεια σου Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωτηρία μου! Πράγματι τα καλά του bloging είναι πολλά και φέρνουν πολύ κοντά ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα γινόταν!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, καλώς όρισες στο blog μου και εύχομαι ένα υπέροχο 2015 με ότι εσύ επιθυμείς!

      Διαγραφή
  12. Με γεια τα σκουλαρίκια!!!
    Πολύ όμορφα!!
    Εύχομαι να σε συνοδέψουν σε μία "μελωδική" χρονιά!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου για την υπέροχη ευχή! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου!! Καλοφόρετα!!!
    Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ... εύχομαι το 2015 να σου φέρει ότι μα ότι ζητήσεις! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά, ευλογημένος ο καινούριος χρόνος!!
    Ήρθε και σε 'σένα το δωράκι!!!
    Καλοφορετα τα σκουαρίκια σου λοιπόν!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Λώρα μου...ναι ήρθε και το δικό μου δώρο και είμαι τόσο χαρούμενη που ένας άνθρωπος που δεν με γνωρίζει έφτιαξε κάτι τόσο όμορφο για μένα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Με γεια το δωράκι σου...καλοφόρετα να είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Xρόνια πολλά,καλή χρονιά Χριστίνα με υγεία,αγάπη,ευτυχία,δημιουργικότητα και πάντα να λαμβάνειος όμορφα δώρα από ανθρώπους που σε αγαπούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ιωάννα μου, μακάρι όλος ο κόσμος αυτή την χρονιά να περάσει υπέροχα και να έχει μόνο ευχάριστες εκπλήξεις σαν το δώρο μου!

      Διαγραφή
  17. Καλή Χρονιά!!!Ότι καλύτερο Χριστίνα μου για το Νέο Χρόνο!
    Πανέμορφα τα σκουλαρίκια της Κρις!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βάσω μου καλή χρονιά και σε σένα! Είναι πράγματι και όμορφα και ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  18. Εντάξει τα ζήλεψα τρελά τα καινούργια σου σκουλαρίκι! Συγχαρητήρια στην Χριστίνα και με γειά σου Χριστινάκι καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Σοφάκι μου καλά έκανες και τα ζήλεψες γιατί πραγματικά είναι πολύ όμορφα!!!

      Διαγραφή
  19. Καλοφόρετα Χριστίνα μου! Είναι πολύ πρωτότυπα πράγματι! Και η συσκευασία πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top