Γιορτάζω, γιορτάζω... και σας ανοίγω το σπίτι μου!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2015





Και επειδή γιορτάζω είστε όλοι καλεσμένοι.  Κι αφού αυτό δεν είναι δυνατό αν και πολύ θα το ήθελα σας ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μας με φωτογραφίες

Περάστε παρακαλώ … και όπως ήδη ξέρετε στην είσοδο τα χρώματα άλλαξαν για να ακολουθήσουν τα χρώματα που επικρατούν σε όλο το σπίτι.  Άσπρο και ασημί


Μια παλιά πορσελάνινη λάμπα χρώματος πορτοκαλί βάφτηκε με σπρει σε ασημί χρώμα


Το στεφάνι που η χάρη του έφτασε μέχρι την Κύπρο


Και το δεντράκι που είχα φτιάξει τα Χριστούγεννα του 2013 με βαμβάκια ντεμακιγιάζ κάθισε πάνω σε ένα ασημένιο κηροπήγιο για να δείχνει όμορφο


Και πάλι δακτυλίδια πετσετών σε ασημί χρώμα αυτή την φορά παίζουν τον ρόλο μικρών κηροπήγιων


Προχωρώντας προς το σαλόνι ένα χιονισμένο κλαδί με καμπανάκια μας υποδέχεται στην πόρτα…




Ακόμη και τα λουλούδια στα βάζα λευκά είναι



Ο παλιός ασημένιος δίσκος της γιαγιάς, γνωρίζει μια δεύτερη νιότη και φιλοξενεί το αγαπημένο σερβίτσιο για το λικέρ και μπαλίτσες σε ασημί και άσπρο χρώμα


Μία πασμίνα από το ZARA, αν είναι τόσο μεγάλη σίγουρα δείχνει όμορφα και σαν ριχτάρι στο ανάκλιντρο



Το αγαπημένο μου τραπεζάκι δείχνει πανέμορφο και με τα ροζ τριαντάφυλλα ...


…αλλά και με κλαδιά πεύκου και ορχιδέας στο βάζο του




Κάποια ασημένια, παλιά και καινούργια βγήκαν από την βιτρίνα, γυαλίστηκαν (αυτό πόνεσε) όπως αυτό το πιατάκι που φιλοξενεί μικρές άσπρες μπαλίτσες



Ενώ σε ένα άλλο τραπέζι ένα γυάλινο κηροπήγιο απλά φιλοξενεί κάποιες ασημένιες μπάλες που περίσσεψαν από το δέντρο


Προς τον χώρο της τραπεζαρίας όπου το οβάλ τραπέζι για εξοικονόμηση χώρου έγινε στρογγυλό, δεσπόζει ο μπουφές με το παγωμένο σκηνικό






Άλλο ένα γυάλινο κηροπήγιο φιλοξενεί μια λευκή ορχιδέα αυτή την φορά




Στο επιπλάκι της γωνίας που είχα βάψει πριν δύο χρόνια έβαλα κάποια ασημένια σκεύη



Και φτάνουμε στον πρωταγωνιστή αυτών των ημερών, το χριστουγεννιάτικο δέντρο!




Είναι έτσι όπως το ήθελα…λίγο χιονισμένο με λευκά και ασημένια στολίδια που ήρθαν να αντικαταστήσουν τα πολύχρωμα των προηγούμενων χρόνων




Πολλές από τις μπάλες που κρέμονται τις έχω φτιάξει εγώ, σαν αυτή της φωτογραφίας που ακολουθεί.  Αν βρω χρόνο τις επόμενες μέρες θα σας δείξω πως… που ξέρεις μπορεί να έχεις λίγο ακόμη χώρο στο δέντρο σου για μερικές ακόμη


Και στην βάση του δέντρου ο αγαπημένος Άγιος μικρών και μεγάλων.  Ο Άγιος Βασίλης που στο δικό μας δέντρο περιμένει υπομονετικά να έρθει η παραμονή της Πρωτοχρονιάς για να αφήσει τα δώρα του.  Έτσι έχουμε συνηθίσει να κάνουμε εκτός από εμένα που τα παίρνω νωρίτερα λόγω γιορτής (χιχιχι)



Εδώ θα πρέπει να σας αφήσω γιατί έχω να ετοιμάσω και το χριστουγεννιάτικο τραπέζι για αύριο το μεσημέρι.  Τι οικοδέσποινα όμως θα ήμουν αν δεν κερνούσα ένα σοκολατάκι κι ένα λικεράκι για να σας ευχηθώ αυτά τα Χριστούγεννα να είναι τα ωραιότερα της ζωής σας. Τα πιο γλυκά, τα πιο παραμυθένια ακόμη κι όταν νομίζετε πως πολλά σας λείπουν για να τα νιώσετε έτσι…




Σας γλυκοφιλώ και εύχομαι το καλύτερο για εσάς και τις οικογένειες σας!


post signature

You Might Also Like

92 Comments

  1. Αγαπητή μου σούπερ καλαισθητη κυρία που έχω γνωρίσει έχω μείνει άφωνη! Μα Τι υπέροχο σπιτικό είναι αυτό, αρμονική και φινετσατη, αριστοκρατικη διακόσμηση είναι αυτή;! Μπράβο μπράβο που τα περισσότερα είναι από τα χέρια σου και τα ταιριαξες υπέροχα. Χρόνια πολλά να ευχηθώ και για την ονομαστική σου γιορτή! Υγεία, Αγάπη και έμπνευση! Θα πάρω ένα λικέρ που πολύ λατρεύω! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω σ ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι Χριστινα μου, ειναι λες και μπήκα σε έναν χιονισμένο παραμυθένιο τόπο. Το σπίτι σου ειναι καταπληκτικό, στολισμένο όλο με λευκό και ασήμι! Σου ευχομαι υγεία, ευτυχία και χαρά για τις γιορτές! Και να σε χαίρεται η οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου για τα καλά σου λόγια. Ανταποδίδω τις ευχές για ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  4. Το σπίτι σου είναι υπέροχο, απλά ονειρεμένο!!! Τόσο γιορτινό και καλαίσθητο, χαζεύω τις υπέροχες φωτογραφίες σου τοση ώρα! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Χρόνια πολλα για τη γιορτή σου, Καλες Γιορτές με υγεία, αγάπη και πολλές πολλές όμορφες στιγμές! Να' σαι πάντα γερή και δημιουργική όπως τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ντινάκι σ ευχαριστώ πολύ. Και για σένα ότι καλύτερο να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο Χριστίνα! Χρόνια σου πολλά. Καλές γιορτές με μία ακόμη δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζωγραφιά μου.. καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το σπίτι σου για άλλη μια χρονιά! Να σαι καλά εσύ και η οικογένεια σου! Καλές γιορτές και χρόνια σου πολλά!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαργαρίτα μου. Κι εσύ να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου και τον αντρούλη σου!

      Διαγραφή
  7. Χρυσοχερα μου Χρόνια Πολλά!!! Όλα είναι υπέροχα και το σπίτι σου μεταμορφωθηκε σε παραμυθένιο!!! Να περάσετε τέλεια!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδάκι μου σ ευχαριστώ... ήθελα να είναι λίγο διαφορετικά φέτος, λίγο πιο παραμυθένια. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τι υπέροχο σπιτικό! Τι υπέροχο σκηνικό γιορτής!
    Χριστίνα μου χρόνια πολλά, να χαιρεσαι τη γιορτή σου και να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου! Να περάσετε καλά αυριο!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, χαίρομαι που σου αρέσει. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και εύχομαι ότι καλύτερο και για σένα! Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Χριστίνα μου ,Χρόνια σου Πολλά ,δυνατή ,χαρούμενη και δημιουργική ! Νόμισα ότι μπήκα σε ένα παραμυθένιο ,χιονισμένο σπίτι ,γεμάτο ζεστασιά και ομορφιά ! Καλά Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ολυμπία μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια! Ότι καλύτερο και για σένα!

      Διαγραφή
  10. Χριστίνα μου χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα. Το πόσο μου αρέσει η διακόσμηση σε άσπρους και ασημί τόνους δεν λέγεται, δίνουν μια αρχοντιά στο χώρο.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Και για μένα το αποτέλεσμα του συνδυασμού των δύο αυτών χρωμάτων ήταν αναπάντεχα όμορφο... εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Χριστίνα και για τη γιορτή σου, να χαίρεσαι το όνομά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ελευθερία μου και εσύ ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  12. Μας άνοιξες ολόψυχα το σπίτι σου το οποίο έιναι πανέρμοφο και τόσο αρμονικά δεμένο στα χρώματα.Χρόνια πολλά και πάντα έτσι με ανοιχτή καρδιά Χριστίνα μου,φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με νιώθεις Μαρία μου... ναι έτσι ανοιχτή είναι και η καρδιά μου και ειδικά τούτες τις γιορτινές μέρες... φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφη και η φετινή σου διακόσμηση Χριστίνα μου! Εύχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σου και χρόνια πολλά για την αυριανή γιορτή σου! Πολλά πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου! Πολλές ευχές και φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  14. Yπέροχο σπίτι από μια υπέροχη κυρία, χρόνια σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου για τα καλά σου λόγια, με τιμούν ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  15. Σου είχα γράψει πως ευτυχώς που δεν είμαι στο σπίτι σου γιατί θα χάιδευα συνέχεια τα στολίδια σου! Ε, αφού με έβαλες τώρα μέσα, θα... υποστείς τις συνέπειες!! Θα αγγίζω (με προσοχή!) τα πάντα!!!
    Τί όμορφο σπίτι?! Τί όμορφη ατμόσφαιρα?!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Πολύ σε χαίρομαι!
    Καλά Χριστούγεννα! Πολύχρονη! Με υγεία, χαμόγελο και πολλήήήήή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα εσύ και μη σε νοιάζει! Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου για τα γλυκά σου λόγια, εύχομαι ότι καλύτερο και για σένα και για τους ανθρώπους που αγαπάς!!!! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ένα υπέροχο σπίτι στολισμένο από μια υπέροχη οικοδέσποινα.Χρόνια σου πολλά Χριστίνα μου με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Νάσια μου, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  17. Χριστίνα μου τα λευκά σου στολίδια, τα υπέροχα λευκά σου τοπία μαρτυρούν άνθρωπο με φινέτσα, καλαισθησία και προσεγμένο γούστο!!! Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία ευτυχία και αγαπη σε σένα και την οικογένεια σου!!! τα φιλια μου και τις καλύτερες ευχές μου για υπέροχα Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βέρα μου να σαι καλά! Και σε μένα φέτος αυτή η έλλειψη έντονου χρώματος μου άρεσε πολύ! Ευχές πολλές και φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλα Χριστινα μου να σε χαιροναται οι αγπημενοι σου..!! τι υπεροχη και παραμυθενια η διακοσμηση σου του σπιτιού σου απολαυση το λευκο και το ασημι ειναι απο τα πιο σικ και ταιριαστα χρώματα.. και του χρονου να είσαι καλα και να περασεις φιλη μου τα πιο ομορφα σου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντού....!!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου γλυκιά Ρούλα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω στο 100πλάσιο. Πράγματι το λευκό με το ασήμι αποδείχθηκε ένας πολύς πετυχημένος συνδυασμός για αυτές τις γιορτές. Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  19. Χρονια πολλα Χριστινα μου, να εισαι παντα γερη, ευτυχισμενη και δημιουργικη! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να μας κρατας συντροφια για πολλα χρονια ακομη!
    Το σπίτι σου υπέροχο! Αλλά δεν είχα καμία αμφιβολία αφού μου αρέσει το γούστο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχούλα μου σ ευχαριστώ πολύ, να χαίρεσαι τα ζουζουνάκια σου και ότι επιθυμείς! Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα όλα!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ! Ότι επιθυμείς για τον καινούργιο χρόνο! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  21. Χριστίνα μου Χρόνια σου πολλά για τη γιορτή σου!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ματίνα μου, εύχομαι τα καλύτερα και για σένα!

      Διαγραφή
  22. Χτιστίνα μου το σπίτι σου βγάζει μία φινέτσα και μία προσιτή πολυτέλεια που πολύ μου αρέσει! Έχει μία ωραία "αύρα", ένα κάτι βρε αδερφέ! Όλα είναι προσεγμένα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια και ο συνδυασμός λευκό-ασημένιο τα σπάει! Ξεχωρίζω το υπέροχο δέντρο σου με τον παππούλη και το τραπεζάκι με τα κλαδιά πεύκου! Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου καλέ, παραλίγο να ξεχάσω! Να περάσετε όμορφα! Καλές γιορτές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια. Όλοι προσπαθούμε αυτές τις μέρες να κάνουμε όσο πιο ζεστό και φιλόξενο το σπίτι μας για εμάς και τους ανθρώπους μας. Τα καλύτερα και για σένα, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Υγεία, αγάπη και ευτυχία και για σένα Μαρία Έλενα!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Χριστινα μου.
    Να είσαι καλά και οτι επιθυμείς.
    Υπέροχη η διακόσμηση σου.
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ρένα σ ευχαριστώ... φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Χριστίνα μου να είσαι πολύχρονη, να χαίρεσαι το όνομά σου!!
    Το σπίτι σου είναι ονειρεμένο!!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου... υγεία και αγάπη πάνω απ όλα για όλους μας! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  26. Χριστίνα μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία, αγάπη και πάντα χαρές!! Ονειρεμένο σπίτι, παραμυθένιο, κομψό, αρχοντικό και προσεγμένο στην παραμικρή λεπτομέρεια!! Φανταστικό και το δέντρο και όλα τα στολίδια, ειδικά αυτά που έχεις φτιάξει εσύ με τόση αγάπη και μεράκι!! Εχεις δημιουργήσει υπέροχη ατμόσφαιρα!! Να τα χαρείτε οικογενειακώς και να περνάτε καταπληκτικά!! Χρόνια πολλά σε όλους σας και σας στέλνουμε πολλά φιλάκια και την αγάπη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Θάλεια μου για τα καλά σου λόγια. Να χαίρεσαι κι εσύ το κοριτσάκι σου και εύχομαι τις φετινές γιορτές να περάσετε όσο πιο καλά μπορείτε. Φιλιά και αγάπη κι από εμένα!

      Διαγραφή
  27. Μέσα σε ένα ονειρεμένο σπιτικό,
    σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα απόψε
    που γιορτάζεις και να 'σαι πάντα χαρούμενη!
    Τα φιλιά μου και να σε χαιρόμαστε Χριστινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Πέτρα σ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και για σένα ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου!! Ονειρεμένο το σπιτικό σου με αύρα αρχοντιάς και ζεστασιάς !!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ποσο κομψος ο στολισμος σου, ταιριαζει τελεια με τα επιπλα του σπιτιου!
    Μα ποτε προλαβες και τα εκανες ολα αυτα!!!!
    Παιρνω ενα σοκολατάκι φευγοντας :)

    Χρονια πολλα, καλά Χριστούγεννα!
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραλίγο να το ξεχασω.... πολλές ευχες για την ονομαστικη εορτή σου!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχ έκανα και υπερωρίες, δεν γίνεται διαφορετικά όταν δουλεύεις κιόλας! Να πάρεις δύο σοκολατάκια είναι υπέροχα αυτά! Καλή χρονιά φίλη και σε σένα και ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  30. Αν όπως λένε το σπίτι μας είμαστε εμείς τότε σίγουρα έχουμε να κάνουμε με μια φινετσάτη, κομψή κυρία εκτός των άλλων. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου χτες Χριστίνα, να είσαι καλά και εσύ και η οικογένεια σου. Το σπίτι σου δείχνει υπέροχο αλλά δεν περιμέναμε και τίποτα λιγότερο από σένα. Και του χρόνου με υγεία! Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα νιώθω ιδιαίτερα κολακευμένη! Και του χρόνου και σε σένα και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά και καλά, πολύχρονη και χαρούμενη να χαίρεσαι οτι αγαπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου, να σαι καλά!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια Πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς!
    εκπληκτικό το σπίτι σου και αριστα ταιριασμένα όλα τα αντικείμενα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λίτσα μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  33. Ισορροπημένο και αρμονικό! Πολύ όμορφη διακόσμηση! Εύχομαι το ίδιο όμορφη, ισορροπημένη και αρμονική να είναι και η νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι ότι καλύτερο και σε σένα!

      Διαγραφή
  34. Πολυαγαπημένη μας Χριστίνα, χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή, να σαι πάντα καλά και δημιουργική και να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Το λαμπερό σου σπίτι καθρεφτίζει απόλυτα την λαμπερή σου προσωπικότητα. Φιλιά πολλά, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, γλυκιά μου, αναπάντεχη φίλη. Ποιος θα περίμενε ότι μια έρευνα σου στο Google θα έδινε σε μένα την ευκαιρία να γνωρίσω έναν τόσο ευγενικό και γλυκό άνθρωπο. Σ ευχαριστώ και για τις ευχές σου και για τα πάντα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά και με υγεία πάντα! Υπέροχος ο χώρος σου δείχνει την αγάπη που τα φροντίζεις όλα. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, νάσαι καλά! Και του χρόνου με υγεία και για σένα!

      Διαγραφή
  36. Χρόνια σου πολλά,Χριστίνα,να έχεις πάντα τη διάθεση για δημιουργία!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κορίτσια! Εύχομαι και σε σας και στις οικογένειες σας ότι καλύτερο. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  37. Πανέμορφο Χριστίνα μου, πανέμορφο!Κάθε γωνιά έμπνευσμένο από το καλό σου γούστο!Χρόνια σου πολλά και να έχεις ένα υπέροχο νέο έτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λίλια μου. Και για σένα εύχομαι τα καλύτερα με τον ερχομό της νέας χρονιάς!

      Διαγραφή
  38. Χριστίνα χρόνια πολλά !!!!
    Δυστυχώς λίγο καθυστερημένα :(
    Εύχομαι ακόμα περισσότερες δημιουργίες, χαρές και πάνω από όλα υγεία!!!!
    Το σπίτι σου δείχνει υπέροχο, μες στα λευκά και κομψά στολίδια του ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου καθυστερημένα, 40 μέρες λένε διαρκεί η γιορτή χαχαχαχα! Σ ευχαριστώ Άρη μου και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  39. Χρόνια πολλά Χριστίνα,να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται και αυτοί!!!Με το καλό η νέα χρονιά!!!Υπέροχο το σπίτι ντυμένο στα λευκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό σπίτι και σε μένα άρεσε πολύ φέτος. Ευχαριστώ Ιωάννα μου για τις ευχές και ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  40. Χρόνια Πολλά με υγεία εύχομαι!!! Να χαίρεσαι το όνομά σου και την οικογένειά σου!! Πολύ φωτεινό το σαλόνι σου! Πολύ μου άρεσε ο στολισμός στα λευκά! Και του χρόνου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αθηνά μου και εσύ ότι επιθυμείς. Και του χρόνου με υγεία για όλους μας, φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. ˛.°★。ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ,ΟΛΟΛΕΥΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες εικονογραφημένες ευχές!

      Διαγραφή
  42. Αν και σου ευχήθηκα ανήμερα μία ακόμα δεν βλάπτει!
    Χρόνια πολλά και καλά Χριστινάκι μου γλυκό!
    Πανέμορφος και με γούστο ο στολισμός σου :)))
    Καλή χρονιά μάτια μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου φίλη και ευχαριστώ και την τύχη μου που έχω γνωρίσει έστω και έτσι τόσους αξιόλογους ανθρώπους! Καλή χρονιά με υγεία κοριτσάκι και σε σένα ... φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  43. Tα πάντα υπέροχα.Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και οι φίλοι σου.Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Αλέκα, να σαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

      Διαγραφή
  44. Καλή χρονιά! Αγάπη, χαρά, ειρήνη, ευαισθησία, προσφορά μα πάνω από όλα υγεία και ευτυχία! Χρόνια Πολλά και να χαίρεσαι το σπίτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Τζίνα, χρόνια πολλά και σε σένα και ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  45. Απολαυστικό το tour σου Χριστίνα μου! Χάζεψα με λαχτάρα όλες τις γωνιές! Τα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου τα είπαμε από το fb οπότε σου εύχομαι μια υπέροχη χρονιά γεμάτη έμπνευση και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου νάσαι καλά. Μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία και ευτυχία εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  46. Τα πιο καθυστερημένα Χρόνια Πολλά όλων των εποχών: Χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε όλοι... fans και οικογένεια! Να δίνεις πάντα το φωτεινό σου στίγμα!
    Επιτέλους μετά από 2 μήνες αποχής περίπου, επιστρέφω και όπως σου είχα υποσχεθεί, θα αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο!
    Τώρα που είδα το σπίτι σφαιρικά ξέρω πως δεν είναι ιδέα μου... όντως έχει αριστοκρατικό class! Διαχρονικότατο στιλ, clean και elegant! Τι να πρωτο-δει κανείς? Αλήθεια, αυτό είναι το νέο σπίτι (νομίζω ήταν να μετακομίσεις)?
    Βλέποντας τη φώτο με τον μπουφέ στη τραπεζαρία, διέκρινα μια συρόμενη πόρτα πίσω... ιδέα: αν ζωγράφιζες πάνω ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, θα έδειχνε σαν ταπετσαρία σε πλαίσιο. Ή ακόμα θα μπορούσες να την ντύσεις όντως με ταπετσαρία... καλά ε, πεθαίνω για μυστικές κρύπτες! χαχα!

    p.s. Τα συγχαρητήρια μου για την φωτογράφηση! Εντυπωσιασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ .... και το πιο καθυστερημένο ευχαριστώ όμως και καλά που τις πήρα στη σειρά τις αναρτήσεις. Ευχαριστώ πολύ Ζέτα μου έστω και καθυστερημένα... όχι δεν είναι το νέο σπίτι ακόμη βρίσκομαι στην αναζήτηση στέγης που θα πληρεί όλα μου τα "θέλω"... Αν έμενα σε αυτό το σπίτι η πόρτα θα άνοιγε μιας και πίσω της κρύβει την 4η κρεβατοκάμαρα που έτσι κι αλλιώς τώρα δεν μου χρειάζεται. Όσο για τα συγχαρητήρια πόσο να σ ευχαριστήσω.... κάνω μεγάλη προσπάθεια με τις φωτογραφίες γιατί δεν το έχω και όταν το λες εσύ που κάθε σου φωτογραφία είναι έργο τέχνης αποκτά ιδιαίτερη αξία για μένα!

      Διαγραφή