Στολισμένα κουκουνάρια






Ναι, είμαι κι εγώ εκεί!!!  Μιλάω για το χριστουγεννιάτικο τεύχος του Cook Craft Create του διαδικτυακού περιοδικού που εκδίδει μια ομάδα ταλαντούχων bloggers και που όλες ξεφυλλίζουμε κάθε φορά που βγαίνει.



Στο χριστουγεννιάτικο τεύχος του 2015 κάνω και εγώ την πρώτη μου εμφάνιση σε ένα τέτοιο περιοδικό και η χαρά μου είναι μεγάλη η τύχη μου όμως ακόμη μεγαλύτερη.   Γιατί φυσικά και βλέπω σαν μεγάλη μου τύχη να βρίσκομαι ανάμεσα σε τόσες ταλαντούχες κοπέλες.

Ξεφυλλίζοντας το Cook Craft Create θα βρείτε πανέξυπνες και εύκολες ιδέες για λαμπερά χριστουγεννιάτικα στολίδια και λαχταριστές συνταγές για γλυκά.  Είναι τόσο γεμάτο με χριστουγεννιάτικες ιδέες που θα ξεσηκώσει ακόμη και τους πιο δύσπιστους.


Η δικιά μου συμμετοχή είναι στολίδια από κουκουνάρια.  Μια εύκολη κατασκευή, με μηδαμινά σε αξία υλικά.




Σταματάω την πολυλογία και σας αφήνω να ξεφυλλίσετε το εορταστικό τεύχος του Cook Craft Create για τα Χριστούγεννα του 2015 όπου μέσα θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για το πως να στολίσετε τα κουκουνάρια.











Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες σας!




CONVERSATION

58 Comments:

  1. πολύ ομορφα τα κουκουναρια και τα βελανιδια σου Χριστινα μου!!! Οτι πρεπει για λευκα Χριστουγεννα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ελπίδα μου. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  2. Καλοτάξιδο το νέο τεύχος !!!
    Όμορφη η Χριστουγεννιάτικη αισθητική σου Χριστίνα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Άρη για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου! Τα φυσικά υλικά, έχουν άλλη χάρη!
    Πολλά μπράβο! Πάω να ξεφυλλίσω το περιοδικό!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τα φυσικά υλικά. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Απλά αλλά πανέμορφα Χριστινάκι! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι τόσο πολύ βλέποντας bloggers να κάνουν τέτοιες σπουδαίες δημιουργίες και μάλιστα σε περιοδικό...μπράβο Χριστίνα μου για την συμμετοχή σου,άλλωστε το αξίζεις και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  6. Χριστίνα τα στολίδια σου είναι υπέροχα και καλαίσθητα .Μπράβο για την συμμετοχή σου στο ηλεκτρονικό περιοδικό και εύχομαι ακόμη περισσότερες δημιουργικές συμμετοχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο για την συμμετοχή σου ,Χριστίνα,τέλεια τα κουκουνάρια...τρέχουμε να ξεφυλλίσουμε το περιοδικό!!!!Φιλιά ,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσια... ναι ξεφυλλίστε το είναι γεμάτο υπέροχες ιδέες!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραία στολίδια Χριστινα. Μου αρέσει πολυ που έβαλες πέρλες μες τα κουκουνάρια, τους δίνει έναν αέρα φινέτσα. Συγχαρητηρια για τη δημοσίευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου. Νομίζω πως οι πέρλες κάνουν την τέλεια αντίθεση μέσα στο κουκουνάρι

      Διαγραφή
  9. Τα υλικά από τη φύση κι εγώ τα προτιμώ.
    Μπράβο γοα τη συμμετοχή σου στο περιοδικό.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ρένα μου. Η φύση μας χαρίζει τα τέλεια στολίδια! Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα κουκουνάρια Χριστίνα! Τόσο κομψά, τόσο φινετσάτα... Μπράβο και για τη συμμετοχή σου, στο περιοδικό! Φιλιά, φίλη και καλό σ/κ!!! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσια... δείχνουν πολύ όμορφα και τα αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τα είδα στολισμένα!

      Διαγραφή
  11. Εlegant roustic χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Μπορείς και φτιάχνεις όλα τα στυλ Χριστίνα μου. Το έχεις πάντα και παντού και αυτό είναι μεγάλο προσόν. Φιλάκια Μαρίνα από Βέλγιο
    ΥΓ Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο περιοδικό, πάω να το ξεφυλλίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Μαρίνα μου με ότι έχω να δημιουργήσω ζεστή ατμόσφαιρα είτε είναι γιορτές είτε όχι. Ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη για την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  12. Όοοοοομορφαααααα! Πολύ γαλήνια εικόνα και πολύ εύκολη κατασκευή. Κι από μένα συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο διαδικτυακό περιοδικό. Πάω να το δω. Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολη η κατασκευή τους Μαρία μου. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο

      Διαγραφή
  13. Όμορφα που έγιναν!!!! Έχω αδυναμία στα κουκουνάρια Χριστινάκι! Μπράβο για τη συμμετοχή στο περιοδικό! Ότι έχει μέσα είναι απίθανο!Να έχεις μαι πολύ ωραία Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Λίλια μου. Είναι πολύ όμορφες όλες οι ιδέες που μοιράζονται τα κορίτσια στο περιοδικό

      Διαγραφή
  14. Τα είδα Χριστίνα μου και μου άρεσαν πολύ! Καλή αρχή στη συνεργασία σου με το περιοδικά!Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωτηρία μου. Guest συμμετοχή είναι στο περιοδικό αλλά και μόνο γι αυτό είμαι πολύ χαρούμενη. Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Ξεφύλλισα πρώτα το περιοδικό και είδα πολλές μαζεμένες ιδέες. Τα κουκουνάρια σου είναι πολύ όμορφα και μεταξύ μας προτιμώ τα στολίδια από φυσικά υλικά. Πολύ ωραία κατασκευή και παρουσίαση. Καλή εβδομάδα, Ιωάννα Βλαχάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου για τα καλά σου λόγια. Είδες πόσες πολλές όμορφες ιδέες και συνταγές υπάρχουν μέσα στο περιοδικό; Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  16. Πάντα επιτυχίες Χριστινάκι.
    Σημασία δεν έχουν τα υλικά αλλά το αποτέλεσμα. Κι εδώ ήταν υπέροχο!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα, να σαι καλά! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Χθές πήγα να ξεφυλλίσω το περιοδικό και ξέχασα να επιστρέψω εδώ!!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου με τα κουκουνάρια, Χριστίνα μου!!
    Ειδικά τα 'βελανίδια' σου είναι υπέροχα!!!!!!!
    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαριάννα μου που σου αρέσουν! Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφα τα στολίδια σου!! Λατρεύουμε οικογενειακώς τα κουκουνάρια και τα μικρά μου μαζεύουν πολλούς μήνες πριν για να τα στολίσουν τα Χριστούγεννα!! Καλές δημιουργικές μέρες και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ πολύ. Κι εγώ τα αγαπάω πολύ και είναι ένα υλικό που το έχω σπίτι χειμώνα-καλοκαίρι. Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  19. υπεροχη δουλεια συγχαρητηρια Χριστινα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ομάδα του περιοδικού σας, είναι τέλεια! Μπράβο σας! Τα κουκουνάρια δείχνουν φανταστικά με τις μικρές πέρλες! Από το 6ο λινκ πάρτι της Μάχης έρχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία μου, είναι απίστευτα ταλαντούχες οι κοπέλες σε ότι κάνουν. Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραιες οι περλες στα κουκουναρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν τρομερή αντίθεση, δύο τόσο διαφορετικά υλικά!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχα στολίδια, γεμάτα καλαισθησία! Μπράβο σου! Καλές γιορτές! (από το πάρτι της Μάχης σε βρήκα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!! Ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιο και για την επίσκεψη. Καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  23. Very nice! Πάω να διαβάσω λεπτομέρειες χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια τα στολίδια σου Χριστίνα μου!Πάω να ξεφυλλίσω το περιοδικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστίνα μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο περιοδικό!! Δημιούργησες υπέροχα στολίδια και το σκηνικό που τα έχεις τοποθετήσει είναι καταπληκτικό και εντελώς παραμυθένιο!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Θάλεια μου για τα καλά σου λόγια. Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο Χριστίνα μου!!! Βλέπω όμορφες εξελίξεις στην μπλογκόσφερα!!! Αν και κουκουνάρι είναι η πρώτη χριστουγεννιάτικη κατασκευή που έφτιαξα ποτέ δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να βάλω πέρλες ενδιάμεσα. Πολύ όμορφη ιδέα. Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι, χαίρομαι που σου αρέσει. Είναι ένα περίεργο ανακάτεμα υλικών. Με υγεία και του χρόνου και για σένα κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Back
to top