Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια...


'Ήταν ακριβώς πριν τρία χρόνια όταν 


άρχισα να γράφω σε τούτο εδώ τον χώρο.  Και ας έγινε το πρώτο πάτημα στην λέξη "δημοσίευση" στις 10/12/2013.

Από τότε πολλά άλλαξαν και αν κρίνω από τα σχόλια σας μάλλον προς το καλύτερο.  Τα σχόλια σας και η συμπαράσταση σας όλα αυτά τα χρόνια είναι αυτή που με κρατάει εδώ και με κάνει να συνεχίζω και με κάνει να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη.  Αν αυτό τελικά πέτυχε μόνο εσείς μπορείτε να το κρίνετε.

Στα πλαίσια αυτών των γενεθλίων και για να σας ευχαριστήσω μιας και δεν μπορώ να το κάνω αυτό από κοντά θα κάνω τέσσερις διαγωνισμούς μέσα στους μήνες Δεκέμβριο & Ιανούαριο

-  Ένας διαγωνισμός με δώρο για την γυναίκα
-  Ένας διαγωνισμός με δώρο για τον άνδρα
-  Ένας διαγωνισμός με δώρο για το παιδί &
-  Ένας διαγωνισμός με δώρο για το σπίτι

Η αρχή γίνεται σήμερα με τον διαγωνισμό με το δώρο για την γυναίκα από την εταιρεία Regalinas.

Η εταιρεία Regalinas μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, κατασκευή και πώληση γυναικείων ρούχων.  Με 12 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα αλλά και αρκετά συνεργαζόμενα καταστήματα καθώς και μέσω του eshop της, ντύνει για πάνω από μια 20ετία την γυναίκα, με ρούχα κατασκευασμένα από επιλεγμένα υλικά και σχέδια που συνεχώς ανανεώνονται και απευθύνονται στην σημερινή δυναμική γυναίκα που θέλει να είναι καλοντυμένη όλες τις ώρες της ημέρας.



Είμαι λοιπόν στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως τα Regalinas μας προσφέρουν μια δωροεπιταγή αξίας 30 € που μπορείτε να την εξαργυρώσετε είτε μέσω του eshop της είτε σε κάποιο κατάστημα που βρίσκεται κοντά σας.

Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2016 και το αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί στην σελίδα του Art Decoration & Crafting στο Facebook.   Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στην σελίδα του διαγωνισμού.



Να έχετε μια υπέροχη ημέρα και καλή επιτυχία!!!





ΥΓ: Όλοι οι διαγωνισμοί θα δημοσιευτούν και σε site διαγωνισμών


CONVERSATION

46 Comments:

  1. Θα σου ευχηθω να συνεχίσεις έτσι με τον ρυθμό και την ικανότητα που έχεις σε πολλές και ωραίες δημιουργίες.Εχω μάθει πολλά από εσένα και σ'ευχαριστω που και εσύ μ'ακολουθεις και με ενθαρρύνεις με τα σχόλια σου Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου τιμή Μαρία μου αν μπόρεσα να μεταδώσω κάτι σε μια ταλαντούχα κυρία όπως εσύ! Και τα δικά σου σχόλια αποτελούν για μένα μεγάλο στήριγμα!

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά και δημιουργικά στο μπλογκοσπιτάκι σου και σε σένα Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το ιστολόγιό σου και να το καμαρώνεις να γεμίζει από φίλους και όμορφες δημιουργίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά.
    Χαίρομαι που είμαστε στην ίδια ωραία παρέα των crafters.
    Έχω πάρει πολλές ιδέες από σένα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω μεγάλη μου τιμή και εμένα Ρένα μου να με θεωρείται μέλος της παρέας σας!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και ακόμα πιο Δημιουργικά Χριστίνα!!!!!!! Να συνεχίσεις να μας μεταφέρεις το μήνυμα πως αν θέλουμε κάτι πολύ, κάτι χρηστικό και όμορφο για το σπίτι μας, μπορούμε απλά να το φτιάξουμε! Μέσα από τις ιδέες σου και τις κατασκευές σου μας εμπνέεις συνεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου χαίρομαι πολύ που όλη αυτή την τρέλα μου την στηρίζεις και την επιδοκιμάζεις με την παρουσία σου εδώ και τα σχόλια σου. Εκτιμώ πολύ να ξέρεις και την γνώμη σου και το γούστο σου!

      Διαγραφή
  6. Συνχαρητηρια Χριστινα μου! Να σε εχουμε κοντα μας να μας δημιουργεις καταπληκτικα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου και σ ευχαριστώ που πάντα στηρίζεις αυτά που κάνω!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια του πολλά γλυκό μου Χριστινάκι!
    Να μας χαρίζεις για πολλά χρόνια ακόμα
    τις υπέροχες εμπνεύσεις σου, που δεν
    ομορφαίνουν μόνο το σπίτι σου, αλλά
    ευφραίνουν και το μάτι! (μας!) Φιλιά!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι και όμορφο σ ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ!

      Διαγραφή
  8. Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου, Χριστίνα μου!!!
    Χαίρομαι πάντα να σε παρακολουθώ και να θαυμάζω τις ωραίες σου δημιουργίες!
    Καλή συνέχεια, πάντα με πρωτότυπες ιδέες!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου... οι ευχές σου και τα καλά σου λόγια έχουν ιδιαίτερη αξία για μένα! Φιλιά...

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Χριστίνα. Αποτελείς έμπνευση για πολλούς από εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη κουβέντα αυτό Ζωζώ μου και χαίρομαι πολύ αν συμβαίνει! Σ ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά. Τρία χρόνια γεμάτα όμορφες δημιουργίες, να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα για πολλααααααα χρονια Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου... είναι σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που σε στηρίζουν σε όλο αυτό!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά και ακόμα πιο Δημιουργικά Χριστίνα!!!!!!! Να τα πολλαπλασιάσεις και να είσαι πάντα δημιουργική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά,δημιουργικά, γεμάτα επιτυχίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xρόνια πολλά και από εδώ Χριστίνα. Με πολλές δημιουργίες ακόμα, υπέροχες ιδέες και κέφι :)

    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μάριον μου και για σένα ότι καλύτερο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου!!! Εύχομαι από καρδιάς να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και χαρούμενη και να μας δίνεις έμπνευση με τις δημιουργίες σου σ' αυτή την όμορφη διαδικτυακή γωνιά!!!
    Πολλά πολλά γλυκά φιλιά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρίνα μου και χαίρομαι αφάνταστα που με υποστηρίζεις όλο αυτό τον καιρό... φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου στο blog σου! Να συνεχίσεις να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου που τόσο θαυμάζω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τα καλά σου λόγια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ⛄🎄🎆🎅❄⛄🎄🎆🎅Σας ευχαριστούμε πολύ!Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο και εύχομαι υγεία, ευτυχία, χαρές κι αγαπη σε κάθε σπιτικό!💖🌟💖🌟💖🍀happy anniversary!more and more years to come...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, τις ευχές και την επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά και καλλιτεχνικά Χριστινάκι!Πολλά και γλυκά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και δημιουργικά αγαπημένη φίλη! Πάντα να ευφραίνεις τα μάτια μας με τις δημιουργίες σου!!! Φιλάκια, Μαρίνα από Βέλγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύχομαι να έχεις την όρεξη να βρίσκεσαι εδώ για πολλές τριετίες ακόμη. Είναι τόσο όμορφα όλα αυτά που φτιάχνεις που κακά τα ψέματα αποτελούν έμπνευση για πολλές από εμάς κι ας μην έχουμε την δυνατότητα να τα δείχνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια, τις ευχές και την διαρκή υποστήριξη!

      Διαγραφή
  21. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!
    ΕΦΗ gr2000032@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στο Art Decoration and Crafting! Να τα εκατοστήσει και να μας γεμίζει έμπνευση και υπέροχες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια και την συνεχιζόμενη υποστήριξη σε εμένα!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, δημιουργικά, με πολλές επιτυχίες και φανταστικές δημιουργίες!! Θαυμάσιο δώρο!! Ευχαριστούμε πολύ!! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Πετρούλα ... να σαι καλά!

      Διαγραφή

Back
to top